اخبار

میکروپیگمنتیشن یا تاتو ابرو چطور انجام می شود؟

فهرست مطلب

میکروپیگمنتیشن یا تاتو ابرو چطور انجام می شود؟

حوزه زیبایی مدرن به طور مداوم در حال تغییر “قوانین” سبک آرایش است بطوری که امروزه تاتو ابرو بسیار محبوب شده است. تاتو ابرو یک نوع آرایش نیمه دائمی و روشی برای اصلاح طولانی مدت ابروها با کمک تزریق زیر جلدی رنگدانه است.
تاتوکار برای تاتو کردن ابروها با استفاده از ابزاری خاص که در آن با نازل هایی برای قرار دادن سوزن یکبار مصرف وجود دارد ، رنگ را مطابق با الگوی ایجاد شده به زیر پوست تزریق می کند. این روش نه تنها برای صرفه جویی در لوازم آرایشی بلکه برای پوشاندن نقص های کوچک پوست (به عنوان مثال پوشاندن جای زخم) کاربرد دارد.
انواع مختلفی از روش ها برای تاتو ابرو وجود دارد، اما اساسی ترین آنها میکروبلیدینگ (میکروپیگمنتیشن)،  تکنیک پاودر بروز و یک تکنیک ترکیبی است که ترکیبی از میکروبلیدینگ و  پاودر بروز است. برای فراگیری تاتو یا میکروپیگمنتیشن می توانید به آموزشگاه های معتبر مراجعه نمایید.
در کرج اموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، دوره های مختلف را با مجوز سازمان فنی و حرفه ای برگزار می کند. آموزشگاه تاتو ابرو در کرج محل مناسبی برای کسب مهارت و اشتغال می باشد. آموزش کاشت مژه در کرج و همچنین آموزش ماساژ در کرج از دوره های پر طرفدار با بازار کار مناسب است.

میکروپیگمنتیشن 

1.    میکروبلیدینگ

این تکنیک شامل کشیدن موهای ابرو با استفاده از مانپیل است و همزمان برش های کوچکی روی پوست ایجاد می شود که از طریق آنها رنگ زیر پوست تزریق می شود. در نتیجه بنظر می رسد رشد موهای ابرو طبیعی است.
این روش شامل اجرا در دو تکنیک اروپایی و شرقی است.  تکنیک اروپایی با کشیدن موهای ابرو در یک جهت انجام می شود می شود، در حالی که همه موها به یک اندازه هستند.  اما در روش شرقی با یک الگوی تصادفی مشخص می شود که الگوی طبیعی ابروها را تکرار می کندو طبیعی تر نیز است.
از جمله مزایای استفاده از روش میکروبلدینگ برای تاتو ابرو می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– عدم وجود درد
– بدست آوردن نتیجه ای با کیفیت بالا که به شما این امکان را می دهد که بتوانید بسیاری از عیوب مانند شکاف در ناحیه رشد مو ، عدم تقارن ابروها و موارد دیگر را بپوشانید.
– توانایی به دست آوردن شکل مطلوب ابرو
– افزایش زیبایی ظاهر

2.    تکنیک پاودر بروز

این روش که از نظر تکنیک و نتایج عالی بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد. در این روش از یک رنگدانه نرم همانند پودر برای تاتو ابرو استفاده می شود تا همانند سایه دیده شده و ابرو تاتو شده مرزهای تیز ندارد و در ظاهر، جلوه ابروهایی که با مداد یا سایه کشیده می شوند ایجاد می شود.
مزایای  اصلی استفاده از این روش عبارتند از:
– این روش باعث ایجاد یک جلوه خیره کننده در ابروها شده و باعث می شود که ابروها به قدری طبیعی به نظر برسند که در نگاه اول درک تاتو آنها بسیار دشوار است.
– انجام این روش  بدون درد بوده و با آسیب کمی انجام می شود.
– فرصتی عالی برای پوشاندن عیوب ابروها و زخم های کوچک.
– استفاده از این روش برای هر نوع پوست مناسب است.

چه زمانی انجام دادن تاتو ابرو ضروری است؟

توصیه های کلی در مورد نیاز به روش به شرح زیر است:
– دارا بودن واکنش های آلرژیک هنگام استفاده از لوازم آرایشی
– داشتن پوست بسیار حساس
– عدم وجود مو در بخش ابرو بصورت کامل یا جزئی
– ضعیف بودن بینایی که باعث می شود نتوانید آرایش روزانه را به درستی و دقیق انجام دهید.
– نیاز به تنظیم میزان قرینگی ابروها، اشباع کردن آن با رنگ و غیره
– تمایل به صرفه جویی در پول و داشتن زمان آزاد زیاد
– میل به زیبا به نظر رسیدن ، همیشه و در هر موقعیت زندگی.

 نحوه انجام تاتو ابرو

تاتو کردن ابرو تقریباً طبق همان طرح کشیده شده روی پوست انجام می شود و در حالی که روش های مختلفی برای این کار وجود دارد، ماهیت فرآیند یکی بوده و به شرح زیر است:
1. مشاوره – تاتوکار جلسه ای با مشتری برگزار می کند، نمونه کارها را نشان می دهد، همه چیز را در مورد این روش توضیح می دهد و به سوالات مشتری  پاسخ می دهد.
2.  کشیدن مدل – تاتوکار مدل ابروهایی که قرار است تاتو شوند را با یک مداد مخصوص روی صورت مشتری ترسیم می کند و اندازه و رنگ را تنظیم می کند. همه اینها توسط مشتری ارزیابی می شود و در صورت نیاز به اصلاح، همه چیز بلافاصله اصلاح می شود.
3. بی حس کردن ناحیه – تاتو کار بی حسی ناحیه را انجام می دهد و برای این کار ازیک ژل مخصوص مبتنی بر لیدوکائین استفاده کرده و آن را را در اطراف ناحیه تحت درمان اعمال می کند.
4. شروع تاتو کردن – تاتو کار یک سوزن یکبار مصرف را از بسته بندی باز می کند، آن را در دستگاه ثابت می کند و شروع به کار می کند.
5. بی حس کردن مکرر ناحیه – این کار به منظور تسکین کامل درد مشتری انجام می شود.
6. مشاوره نهایی – انجام این عمل به منظور توضیح مفصل در مورد اصول مراقبت از ابرو به مشتری ضروری است. تاتوکار همچنین محصولات تخصصی را توصیه می کند که باعث بهبود سریع تر زخم ها می شود.

برای شرکت در دوره های میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو در کرج با آموزشگاه ماهدیس تماس بگیرید.  ۰۹۱۲۸۶۳۲۳۲۵     –     www.mahdisbeauty.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا