اخبار

بهترین برند های تشک تخت سال 1402

فهرست مطلب

بهترین برند های تشک تخت سال 1402

تشک تخت خواب شما اگر از استاندارهای لازم بهره نگرفته باشد به سرعت شما با کمر درد و گردن درد روبرو می شوید. در همین راستا نیاز است بگویم اگر شما خواب راحتی ندارید و مدام در طی شب آشفته هستید تنها به خاطر عدم استفاده از تشک تخت ایده ال و استاندارد است. پس وقتی تخت خوابی برای خود خریداری می کنید برای خرید تشک تخت خواب هم بهتر است قدری هزینه کنید تا بهترین ها از آن شما باشد. برای تضمین سلامتی خود مخصوصا در دوره میان سالی و کهنسالی بهترین انتخاب برای شما داشتن یک تخت خواب و یک تشک استاندارد است که تضمینی بر سلامتی شما است. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون دو نمونه از تشک های که بسیار طرفدار دارد و ویژگی های بارزی را با خود به همراه دارد مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. در همین راستا برای خرید می توانید به وب سایت مبل و میز هم سری بزنید تا با یک قیمت ایده ال به صورت آنلاین و با حذف واسطه ها تشک مناسب تخت خواب خود را خریداری کنید پس با ما همراه باشید.

بهترین تشک های تخت سال 402

همان طور که در ابتدا اشاره شد تشک های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که به دلیل عدم شناخت ممکن است به سلامت جسمی و روحی شما با داشتن یک خواب بد آسیب وارد کند. در ادامه دو نمونه از بهترین برندها را به صورت مختصر به شما عزیزان معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید

تشک تخت رویال آسایش

رویال آسایش از سال 1370 تا به امروز در حوزه تولید تشک های طبی و فنری مشغول به فعالیت است. اگر بخواهیم به شما یکی از برندهای مطرح و با کیفیت و در عین حال خوش قیمت را معرفی کنیم به غیر از رویال آسایش انتخاب دیگری برای شما نخواهیم داشت. در نظر گرفتن مواد در جه یک در پروسه تولید مانع از بروز حساسیت در شما در طی گذر زمان می شود. همچنین این شرکت به منظور جلب رضایت مشتری از برترین و پیشرفته‌ترین دستگاه ها و ماشین آلات روز دنیا در پروسه ساخت بهره گرفته است تا اصلی ترین اصول استاندارد در حین ساخت رعایت شود. همچنین از مواد کاملا بهداشتی برای بسته بندی و سرهم بندی کردن این تشک تخت ها استفاده می شود که به هیچ عنوان آلودگی را به اتاق خواب و خانه شما نمی آورد. به روز کردن دانش فنی و توسعه اطلاعات مهندسی امر دیگری است که در این چند سال متخصصین بخش تولید به آن اهمیت داده اند. از همین رو با پشتیبانی بیمه ایران محصولی را با ارائه خدمات پس از فروش برای شما عرضه داشته اند. درنظر داشته باشید که برای سهولت در خرید این محصول در وب سایت فروشگاهی مبل و میز در اختیار شما قرار داده شده است تا دست شما برای انتخاب با هر سایز و اندازه ای به راحتی بعد از خرید تخت خواب باز باشد.

تولیدی تشک تخت ایران خواب

دومین محصولی که این روزها بسیار شهرت گرفته است ایران خواب است. این محصول نیز با استفاده از دستور العمل های به روز و استاندارد های مطابق با آناتومی بدن طراحی و ساخته شده است. از مزیت های بارز آن نیز می توان به داشتن نشان استاندارد اشاره داشت. ایران خواب با سال ها تجربه امروز توانسته است انواع تشک تخت از نوع فنری و طبی را با سی سال تجربه تولید و راهی بازار کند. در نظر داشته باشید که سه مدل تشک فنری، شش مدل تشک طبی فنری و سه مدل تشک طبی از طریق ایران خواب برای شما عزیزان به منظور رسیدن به بهترین حالت خواب عرضه و تولید شده است.

کلام آخر پیرامون خرید تشک و تخت آنلاین از وب سایت مبل و میز

همان طور که می‌دانید وب سایت و فروشگاه آنلاین مبل و میز در حوزه تولید مصنوعات چوبی مانند تخت یک نفره – تخت دو نفره مشغول به فعالیت است و به تازگی فعالیت خود را در حوزه فروش تشک های طبی و فنری آغاز کرده است. از همین رو چه برندی معتبر تر از ایران خواب و رویال آسایش که به قیمت پشت درب کارخانه همراه با تخت خواب های دو نفره و یک نفره برای شما در نظر گرفته شود. شما می توانید بدون اینکه زمان زیادی را بعد از خرید تخت خواب صرف خرید تشک آن کنید تنها با در نظر داشتن سایز و ابعاد تشک و تخت خواب خود این محصول را به صورت آنلاین از فروشگاه مبل و میز سفارش دهید. امید است مطالب ارائه شده در راستای معرفی بهترین برندهای تشک تخت سال 401 مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و شما هم بتوانید خواب خوشی را تجربه کنید.

لیست قیمت تشک برای تخت یک نفره

تنوع تشک برای تخت یک نفره بسیار بالا می باشد در این لیست تعدادی از تشک ها که مناسب تخت یک نفره با عرض 200*90 باشد را اعلام میکنیم

تشک فومیکس 2.920.000 تشک فنری 2.300.000
تشک تخت مهرآسا 9 2.030.000 تشک تخت یک نفره دنا 2.900.000
تشک تخت یک نفره پلاس 7.500.000 تشک تخت یک نفره هوشمند 7.930.000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا