اخبار

معرفی انواع فرش آشپزخانه ترکیه + مزایا خرید فرش ترک آشپزخانه

فهرست مطلب

فرش آشپزخانه ترکیه موضوعی است که میخواهیم درباره آن مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و امیدواریم این مطالب حاوی اطلاعات مورد نیاز شما باشد. فرش آشپزخانه ترکیه دارای چه ویژگی هایی است؟ آیا فرش آشپزخانه ترک بخریم خوبه؟ فرش ترکیه بهتر است یا فرش ایرانی؟ همه اینها سوالاتی است که مردم در مورد فرش آشپزخانه دارند و ما هم قرار است در این مطلب تمامی آنها را پاسخ دهیم، پس اگر این سوالات، برای شما هم هستند، بهتر است ما را تا ادامه این مطلب همراهی بفرمایید. همچنین میتوانید از مطالب سایت بوفچه نیز بهره ببرید.

فرش ترک

فرش‌های ترکی به دلیل نقش و نگارهای زیبا و پیچیده، رنگ‌های غنی و طبیعی که در بافت آن‌ها استفاده می‌شود، طرفداران زیادی در سراسر دنیا به خود جذب کرده‌اند. امروزه در صنعت قالیبافی ایران، فرش‌های طرح ترک به صورت انبوه تولید می‌شود و در طرح و نقوش بسیار متنوعی در بازار موجود می‌باشند: گلیم‌های «عشایری»، گلیم (قالیچه‌های تخت بافت)، سجاده و جا نماز.

همچنین گلیم‌ها را می توان به عنوان آثاری هنری روی دیوار یا کفپوش روی زمین قرار داد. فرش‌های ترک در پاکستان، هند و جاهای دیگر نیز تولید می شوند. فرش‌های ایرانی و ترکی امروزه از برجسته‌ترین و مجلل ترین بافته‌های جهان هستند. از سوی دیگر، قالی‌های ترکی، هندسی، واضح و شفاف هستند که هر کدام معنا و مفهوم قبیله‌ای را به تصویر می‌کشد.

فرش آشپزخانه مدرن
فرش آشپزخانه مدرن

فرش مدرن ترک

یکی از فرش‌های پرطرفدار و معروف ترکی، فرش مدرن ترک می‌باشد که در طرح و الگوهای متنوعی تولید می‌شود و سال‌های زیادی است که وارد عرصه‌ی صنعت قالیبافی در ایران شده است. فرش مدرن ترک جلوه‌ی بسیار خاص و لوکسی دارد که به طور ویژه‌ای در خانه‌هایی با سبک مدرن می‌درخشد. این نوع فرش‌ها در لطافت و رنگ‌های روشنی تحت تاثیر فرش‌های ترکی در ایران بافته می‌شوند که جلوه‌ی منحصر به فردی به خانه‌های آپارتمانی کوچک و امروزی می‌دهد.

قیمت گلیم فرش ترک
قیمت گلیم فرش ترک

فرش جدید ترک

امروزه شما می‌توانید انواع مختلف فرش جدید ترک را بطور مستقیم از کارخانه‌ها یا نمایشگاه‌های فرش به صورت آنلاین یا حضوی تهیه کنید. فرش ترک جدید  سال‌هاست که مور توجه خریداران زیادی به خصوص کسانی که خانه‌های لوکس و مدرن دارند، واقع شده است.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم.

فرش فانتزی ترکی

فرش فانتزی ترکی یکی از فرش‌های مدرن ترک به شمار می‌آید که در جنس نخ‌های مختلفی در بازار موجود است.

فرش فانتزی ترک مرینوس از پرطرفدارترین فرش‌های ترک است که در سراسر دنیا خریداران زیادی دارد. فرش‌ فانتزی ترکی سهم زیادی از بازار فرش را در ایران به خود اختصاص داده است که در ابعاد استاندارد بافته می‌شوند.

 قیمت فرش ترک 9 متری

فرش ترک مانند سایر فرش‌ها در ابعاد مختلفی تولید می‌شود و قیمت هر کدام با توجه به ابعادی که دارند، متفاوت است. همانطور که می‌دانید قیمت فرش ترک 9 متری با توجه به الیاف و تراکمی که دارند، متفاوت خواهد بود.

فرش ترکیه ای
فرش ترکیه ای

قیمت و خرید انواع فرش طرح ترک

به دلیل گران بودن قیمت واردات کالاها به ایران، خرید انواع فرش‌های طرح ترک در ایران، بسیار آسان تر و همچنین مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. فروشگاه اینترنتی تک فرش، مجموعه‌ی بزرگی از انواع مختلف فرش طرح ترک است که می‌توانید برای دیدن قیمت و طرح‌های مختلف انواع فرش طرح ترک، به سایت تک فرش مراجعه فرمایید. همچنین جهت خرید انواع فرش طرح ترک که تناسب زیادی با انواع دکوراسیون‌های داخلی هر خانه‌ای دارند و با قیمت مستقیم کارخانه و ارسال رایگان، به آسانی فرش مورد نظرخودتان را تهیه کنید.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم.

فرش آشپزخانه ترکیه یکی از انواع محصولات موجود در بازار فرش ایران است. این فرش ها به خاطر رنگ بندی خاص و طرح های متفاوت خود در بین مردم ایران بسیار محبوب شده اند، البته برخی سلیقه ها اینگونه فرش های ماشینی را نمی پسندند. داشتن طراحی خلوت و استفاده از رنگ های لایت و شاد سبب شده تا مشتری از این فرش استقبال کند و آن را یکی از گزینه های خود برای خرید فرش در منزل بداند. فرش آشپزخانه ترک

فرش آشپزخانه ترکیه دارای چه ویژگی هایی است؟

فرش اصل یکی از فروشگاه های عرضه کننده محصولات فرش و قالی در کشور می باشد. فرش آشپزخانه ترک یکی از محصولات موجود در فروشگاه فرش اصل است. با توجه به اینکه فروشگاه فرش اصل محصولات خود را از کارخانه فرش کاشان عرضه می کند، می خواهیم برای شما از ویژگی های فرش آشپزخانه ترکیه در فرش اصل بگوییم. با ما همراه باشید:

  • دارای کیفیت بالا است!

الیاف استفاده شده و همچنین دستگاه بافنده محصولات فرش ماشینی، تعیین کننده کیفیت آن هستند. فرش های آشپزخانه ترک در فرش اصل دارای کیفیت بسیار بالایی هستند، چون مواد اولیه آن از بهترین الیاف به شمار می رود. الیاف نخ اکریلیک ۱۰۰ درصد هیت ست و همچنین الیاف پلی استر، مواد اولیه به کار رفته در فرش ترک آشپزخانه در فرش اصل هستند. همچنین دستگاه بافنده فرش ماشینی ترک، یکی از دستگاه های باکیفیت و مدرن موجود در صنعت فرش می باشد.

  • دارای تعداد شانه و تراکم متوسط است.

فرش های ترک موجود در بازار معمولا با تراکم پایین بافته می شود. در فروشگاه فرش اصل، فرش ترک دارای تعداد شانه ۷۰۰ و تراکم ۲۵۵۰ می باشد. این تراکم، تقریبا مناسب است و می تواند کیفیت فرش و طرح شما را تا سال های سال تضمین کند. ظرافت طرح های فرش ماشینی هم از آنجا که با تراکم رابطه مستقیم دارد، مناسب است و می توانید از این فرش ها علاوه بر فضای آشپزخانه، در اتاق پذیرایی و نشیمن هم استفاده کنید.

  • دارای تنوع در طرح و رنگ است.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید در یک فروشگاه باشد، تنوع طرح و رنگ فرش های ماشینی است. در فرش اصل شما می توانید طرح های مختلفی از فرش ترک را مشاهده کنید و البته با رنگ بندی های گوناگون. برخی از فرش های ماشینی هستند که به علت پرفروش بودن، دارای چندین رنگ بندی مختلف هستند.

هم به خاطر ویژگی های ظاهری و هم به خاطر اینکه معمولا قیمت پایین تری نسبت به برخی از فرش های کلاسیک دارد، هم اکنون به عنوان یکی از فرش های با فروش خوب در بازار به شمار می رود.

خرید فرش آشپزخانه ترک

فرش آشپزخانه ترک یکی از انواع فرش های ماشینی است که در دسته فرش های ترک قرار می گیرد. شما می توانید از انواع مختلفی برای فرش آشپزخانه استفاده کنید، اما محبوب ترین فرش هایی که می توان به آنها اشاره کرد، فرش های ترک و فرش های مدرن هستند.

این فرش های ماشینی به خاطر ویژگی ها و ظاهر خاصی که دارند، مورد استقبال قرار می گیرند. فرش آشپزخانه ترکیه به خاطر داشتن رنگ های شاد و جذاب و خاص و همچنین نقش های درشت و خلوت بسیار محبوبیت پیدا کرده است. اگر شما هم میخواهید فرش برای آشپزخانه بخرید، توصیه می کنیم که حتما از فرش آشپزخانه ترک دیدن فرمایید.

فرش های ترک آشپزخانه در انواع لایت و رنگ روشن تولید می شوند و می توانید آشپزخانه خود را با استفاده از این فرش ها مزین کنید و زینت ببخشید. همچنین توجه داشته باشید که فرش های ترک که برای آشپزخانه استفاده می شوند، معمولا دارای پرزهای نرم و بلندی هستند که بعد از مدتی شما احساس خستگی ناشی از سختی زمین نخواهید داشت.

رنگ بندی فرش های ترک به گونه ای است که اغلب می تواند با هر نوع رنگ کابینت و دکوراسیون آشپزخانه ست شود. الیاف مورد استفاده در فرش آشپزخانه معمولا الیاف نسوز است. به خاطر فعالیت های پخت و پز که در آشپزخانه انجام می شود، باید الیاف مورد استفاده در فرش به گونه ای باشد که در صورت وقوع حادثه کمتر آسیب ببیند. فرش های ترک با اکریلیک هیت ست که کمتر می سوزند، بهترین گزینه برای فرش آشپزخانه هستند.

در فروشگاه فرش اصل شما می توانید محصولات فرش آشپزخانه ترک را هم ملاحظه بفرمایید که از قسمت کناری، با قراردادن فیلتر روی فرش های آشپزخانه به نتایج دلخواه دست پیدا خواهید کرد.

فرش آشپزخانه ترکیه
فرش آشپزخانه ترکیه

خرید اینترنتی فرش ترک از فروشگاه فرش اصل

فرش ترک را می توانید در آشپزخانه هم استفاده کنید. یکی از موارد استفاده فرش های ماشینی ترک، آشپزخانه ها است. شما می توانید فضای آشپزخانه را با استفاده از فرش آشپزخانه ترک، زیبا و جذاب کنید.

به جمع بندی موضوع برسیم که باید گفت، در فروشگاه فرش اصل، شما می توانید محصولات مختلف ترک را مشاهده کنید و بعد از اینکه یک نوع فرش را مورد پسند قرار دادید، آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.

فرش ترک یکی از محصولاتی است که اخیرا در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است و این امر به خاطر عوامل مختلفی است که به آنها خواهیم پرداخت. هم اکنون محصولات فرش ماشینی ترک را در این شاخه ملاحظه می کنید که با رنگ بندی های متنوع و مختلف در معرض دید شما عزیزان قرار گرفته اند.

مهمترین ویژگی محصولات فرش ماشینی ترک در فروشگاه فرش اصل، عبارتند از:

  1. تنوع بالای محصولات؛ به این خاطر که هم محصولات خود فرش اصل و هم فروشنده های دیگر در این دسته بندی دیده می شوند.
  2. کیفیت بالای بافت؛ فرش های ترک در فروشگاه فرش اصل با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
  3. رنگ بندی های متنوع؛ فرش ماشینی ترک را می توانید در انواع رنگ بندی در فرش اصل مشاهده کنید.

اما همانطور که گفتیم، فارغ از بحث کیفیت فرش آشپزخانه ترک، در این چند سال این نوع فرش ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و دلایل مختلفی سبب این امر می شود:

  • فرش های ترک اغلب دارای رنگ بندی شاد و جذاب هستند.
  • طراحی آنها ساده و خلوت است.
  • به صورت مدرن بافته می شوند.
  • دارای قیمت مناسبی هستند.

خرید فرش ترک

فرش ترک یکی از انواع فرش ماشینی است. فرش ماشینی انواع مختلفی دارد، محبوب ترین انواع فرش های ماشینی، فرش های کلاسیک هستند. به غیر از فرش های کلاسیک فرش های دیگری هم در صنعت فرش ماشینی وجود دارند، مثلا فرش مدرن، فرش وینتیج و همین فرش های ترک. هر کدام به خاطر ویژگی های ظاهری که دارند و اینکه با فرش های کلاسیک متفاوت هستند، در یک دسته بندی جداگانه قرار می گیرند.

فرش های ترک که کلا جدا هستند و طراحی و رنگ بندی آنها بسیار با عوامل دیگر فرش ماشینی متفاوت است. نوع رنگ بندی، نو طراحی و غیره به گونه ای است که هم تفاوت ایجاد کرده است و هم به خاطر این تفاوت ها مشتریان را به سمت خود جذب نموده است.

فرش ماشینی ترک را با الهام از فرش های دستباف ترکیه ای می بافند. فرش های دستباف ترکیه ای هم معمولا تلفیقی از نقش و نگارهای قفقازی و ایرانی است. اما اصولا در فرش های ترک از رنگ های شاد و جذاب استفاده می شود که در فرش های ماشینی سنتی ایرانی کمتر این رنگ ها دیده می شود.

فرش ترک معمولا دارای طرح های خلوتی است و شما می توانید آن را در هر فضایی که دلتان بخواهد اعم از پذیرایی، هال، اتاق نشیمن و آشپزخانه استفاده نمایید.

برای خرید این محصولات می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید. خرید فرش های ترک به صورت حضوری مزیت هایی دارد اما معایبی را هم شامل می شود. ما توصیه میکنیم که از روش خرید اینترنتی استفاده کنید. این روش مزیت های زیادی برای شما خواهد داشت. برای مثال برای خرید فرش نیازی نیست که از خانه و یا مامن خود خارج شوید، هر کجا که باشید می توانید اقدام به خرید فرش مورد نظر خود کنید. محدودیت زمانی هم در فروش آنلاین و اینترنتی دیده نمی شود.

فرش ترک فانتزی
فرش ترک فانتزی

فرش لایت طرح ترک

فرش لایت طرح ترک: فرش ماشینی لایت ، فرش ها از زیباترین هنرها هستند و این هنر ریشه در خاورمیانه داشته و دارد، به طوری که قدیمی ترین فرش جهان در ایران یافته شده است. تحولات سبکی بسیاری برای فرش ها پیش آمده است، به طوری که در میان مردم با هر سلیقه و نظری یک فرش وجود دارد، فرش طرح ترک هم از این ماجرا جدا نیست. فرش های مدرن برای خرید انواغ فرش مدرن و فرش فانتزی می توانید اینجا را کلیک کنید گذشته از فرش های ایرانی با سبک سنتی یا مدرن، فرش لایت طرح ترک یا همان فرش طرح ترک نیز محبوبیت خوبی را در میان مردم کسب کرده است. فرش طرح ترک به نوعی از فرش های مدرن محسوب می شود و بدلیل رنگ ها و طراحی تقریبا ساده ای که دارد بیشتر مورد پسند افرادی است که خانه های امروزی تری دارند یا برای کسانی که می خواهند خانه ای ساده و شیک داشته باشند بسیار مناسب است. فرش طرح ترک همانطور که از نامش پیداست مبدا آن از کشور ترکیه است اما ایران هم به تولید و ساخت فرش لایت ترک می پردازد. این کار دلایل بسیاری می تواند داشته باشد اما از مهمترین آن ها می توان به بالا رفتن هزینه های گمرک و واردات اشاره کرد. هر چند فرش گل برجسته ترک که در ایران تولید می شود از نظر کیفیت به هیچ عنوان کمتر از فرش طرح ترکیه ای نیست چه بسا که بهتر هم باشد. فرش طرح ترک ایرانی برای مشاهده جدیدترین مدل فرش 1200 شانه به دسته بندی فرش 1200 شانه مراجعه فرمایید

فرش ماشینی لایت

با همه چیزهایی که گفته شد تقریبا یک تصویر اولیه از آنچه فرش طرح ترک نامیده می شود در ذهن شما بوجود می آید. در بازار معمولا فرش طرح ترک اصل وارداتی کمی گرانتر از فرش ایرانی است، البته که در قیمت فرش ها معیار ها و شاخص های گوناگونی وجود دارند.

فرش ترک

فرش ترک نمونه ای از فرش مدرن است که اغلب با رنگ های روشن بافته می شوند ⚡ ✔️ فرش ترک در ابعاد دو متری تا ۱۲ متری تولید می شود و تمامی فرش ها دارای شناسنامه اصالت طرح هستند.

فرش ترک چیست و چه تفاوتی با فرش ایرانی دارد؟

فرش ترکیه ای برای اولین بار در کشور ترکیه به تولید رسید که این فرش ماشینی به دلیل داشتن ضخامت و ظرافتی زیبا و بی نظیر از دسته فرش های پر فروشی شد که به کشور های غربی و اروپایی با تعداد بالایی نیز صادر می شد و حتی ایرانیان هم یکی از خریداران فرش ترکیه ای نیز بودند. اما بعد از مدتی استفاده این فرش های ترکیه ای حالت کهنگی به خود می گرفتند و جمع می شدند که بعد از مدتی این فرش های ترک ماشینی با فروش کمی رو به رو شدند و خریداران خود را از دست دادند. طرح زمینه های این فرش های ترکیه ای برگرفته از طبیعت و حیوانات نبودند به دلیل اعتقاداتی که مردم ترکیه داشتند و برای بافت بوم این فرش های ترک از طرح های هندسی استفاده می کردند.

فرش ترکیه ای که در ترکیه به تولید می رسید کاملا متفاوت از فرش های ایرانی لچک و ترنج دار بود و از نظر ظاهر تفاوت زیادی با یکدیگر داشتند اما به دلیل آن که فرش های ترکیه ای خریداران خود را از دست دادند کشور ایران نیز با تولید کنندگان با سابقه اقدام به تولید فرش های ترک با کیفیت نمودند و بهترین فرش های ترکیه ای را به تولید رساندند که امروزه در فرش ترک ایرانی می توانید ظرافت، زیبایی، رنگ های خاص و ملایم و از همه مهم تر کیفیتی بی نظیر را می توانید در فرش های ترک کاشان مشاهده کنید.

مدل فرش ترکیه ای جدید

مدل فرش ترکیه ای جدید

دلیل اینکه فرش های ترکیه ای جزء یکی از پر فروش ترین فرش هایی است که توسط کشور های اروپایی خریداری می شوند دارای طرح زمینه های لایت با رنگ زمینه های روشن و خاص می باشد که این فرش های ترکیه ای به دلیل داشتن طرح و رنگ زمینه ای خاص جزء پر فروش ترین فرش های ماشینی جدید می باشند. فرش های ترکیه ای کاشان با انواع مختلف و بی نظیری بافته می شوند که تنوع طرح و رنگ در این فرش های ترکیه ای به قدری زیاد است که دست شما را برای انتخاب باز گذاشته اند. فرش های ترکیه ای با تنوع طرح و سبک زمینه هایی اعم از:

  • فرش مرینوس ترکیه
  • فرش طرح ترک یا طرح ترکیه ای
  • فرش ترک سه بعدی
  • فرش فانتزی ترک 700 شانه
  • فرش ترک 700 شانه گل برجسته یا 1200 شانه
  • فرش ترک دایره 1200 شانه گل برجسته

به تولید می رسند. فرش های ترک نیز همانند دیگر فرش های ماشینی با شانه و تراکم های مختلفی به تولید می رسند و هر چه شانه و تراکم در فرش ترک افزایش پیدا کند قیمت فرش ترک افزایش پیدا کرده و از طرفی فرش دارای ضخامتی کم می شود. به دلیل داشتن شانه و تراکم کم برای مکان های کم رفت و آمد و خاص فرش ترک 1200 شانه و یا 1500 شانه مناسب می باشد.

 

ویژگی فرش ترک برای دکوراسیون خانه چیست؟

استفاده از فرش ترک ماشینی را ما به کسانی پیشنهاد می کنیم که دوست دارند در منازل خود از طیف های رنگی روشن استفاده کنند. فرش ترک اصطلاحا به فرش های مدرن مشهور می باشند که این فرش ماشینی برای خانه های سبک مدرن انتخابی بسیار مناسب می باشند چرا که منازل سبک مدرن نیازمند فرش هایی با طرح زمینه ای خاص فاقد لچک و ترنج می باشند و از طرفی رنگ زمینه فرش ترک در دکوراسیون سبک مدرن حرف اول را می زند.

در دکوراسیون خانه های خود می توانید از فرش های ترک وابسته به نیاز و نوع رفت و آمدی که دارید استفاده کنید که فرش های ترک با شانه و تراکم های مختلفی مثل فرش ترک 500 شانه، فرش ترک 700 شانه و فرش ماشینی ترک 1200 شانه بافته می شوند که استفاده از فرش های ترک تراکم بالا تنها در خانه های کم رفت و آمد و لوکس استفاده می شود. به دلیل ضخامت کمی که فرش های تراکم بالا دارند هر چه در معرض پاخور زیادی قرار بگیرند به دلیل بافت فشرده ای که در خود دارند بعد از مدتی ظاهر اول خود را از دست می دهند اما استفاده از فرش ترک تراکم پایین در دکوراسیون بهترین انتخاب برای شما می باشد چرا که در برابر پاخور مقاوم می باشند و حالت برگشت پذیری نیز دارند.

فرش های ترک به دلیل بافته شدن با رنگ زمینه های خنثی و لایت از دسته فرش های ماشینی هستند که به راحتی با انواع سبک دکوراسیون خانه ست می شوند و هارمونی رنگ خوبی نیز به وجود می آورند که این فرش های ترکیه ای با توجه به رنگ زمینه روشنی که دارند این نگرانی را از شما دور کرده اند که دائما نگران کثیف شدن فرش ها نباشید چرا که با بهترین الیاف درجه یک ویکرون و یا آکریلیک هیت ست شده بافته می شوند و به راحتی هرگونه لکه ای که روی این فرش های ترک به وجود بیاید بر طرف می شود.

انواع فرش طرح ترک

فرش ترک ایرانی دارای تنوع بی نظیری از طرح و رنگ زمینه می باشد که از پر فروش ترین فرش های ترکیه ای می توان به فرش ترک برجسته اشاره نمود که به رنگ زمینه خاص این فرش، بافت برجسته گل ها زیبایی بی نظیری بخشیده است. فرش ترک ایرانی به سه دسته مختلف نیز تقسیم می شود که ما می گوییم در انتخاب فرش ماشینی ترک تجدید نظر کنید چرا که این فرش های ترک کاشان دارای زیبایی بی نظیری می باشند و دیگر هیچگاه شما حاضر به نخریدن فرش های ترک نخواهید شد.

فرش ترک ساده

فرش ترک ساده یک از انواع فرش های مدرنی است که مانند فرش های مدرن شلوغی زیادی در بافت این فرش ترک ساده مشاهده نمی کنید که این فرش های ترک ساده با ابعاد پر فروش فرش ترک 6 متری و 4، فرش ترک 1.5 متر نیز بافته می شود و اکثرا فرش های تراکم بالا با ابعاد استاندارد 6، 9 و 12 متری بافته می شوند که در فروشگاه فرش کاشان هر کدام از فرش های ترک با ابعاد سفارشی مشتری نیز به تولید می رسند.

فرش ترک ممتاز

فرش ترک ممتاز نیز همانند نمونه فرش ترک ایرانی می باشد و تنها تفاوت آن با فرش ترک ساده در این است که این فرش ماشینی به صورت گل برجسته و یا کف برجسته نیز بافته می شود که در فروشگاه فرش کاشان، فرش ترک گل برجسته 700 شانه نیز به تولید رسیده است تا همه بتوانند این فرش ماشینی را خریداری کنند. (در برخی از گروه های تولیدی در شهر ترکیه، فرش ترکیه ای را با نخ بامبو به تولید می رسانند)

فرش ترک سمرقند

این فرش ترک ماشینی ایرانی نیز بافته شده با نخ آکریلیک هیت ست شده می باشد که فرش ترکیه ای بافته شده با نخ آکریلیک دارای قیمتی بالاتر از دیگر نخ ها در بافت فرش ماشینی می باشد و دو عامل پرزدهی کم و ضد حساسیت بودن، دوام بالای این فرش های ماشینی باعث شده است تا جزء با کیفیت ترین فرش های طرح ترکیه ای به حساب بیایند.

 

فرش ترک چه ویژگی هایی دارد؟

  • فرش ترک نیز همانند دیگر فرش های ماشینی دارای ویژگی های مختص به خود می باشد و نیاز افراد و اقشار مختلفی را نیز با توجه به تنوع بالای طرح و رنگ زمینه ای که دارند حل کرده اند.
  • فرش های ترکیه ای با شانه و تراکم های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از این فرش های ترک جدید کاشان با جدیدترین دستگاه های بافت فرش ماشینی به تولید می رسند.
  • فرش هایی که برای اولین بار در ترکیه تولید شدند بعد از مدتی کیفیت خود را از دست می دادند اما فرش های ترکیه ای که در ایران به تولید رسیدند با بهترین نخ های فرش ماشینی اعم از نخ آکریلیک هیت ست شده، نخ ویکرون بافته می شوند.
  • نخ های آکریلیک به دلیل انجام عملیات هیت ست کردن روی آن ها فاقد پرزدهی می باشند و فرش ترک 700 شانه و یا 500 شانه با نخ های ویکرون بافته می شوند که نخ ویکرون علاوه بر نداشتن پرزدهی، هیچگونه حساسیتی هم برای بدن به وجود نمی آورد که برای اطلاع ازجنس نخ بافته شده در هر کدام از فرش های ترکیه ای می توانید مشخصات ذکر شده جلو هر فرش را از طریق سایت مشاهده کنید.
  • فرش های ترک ماشینی هر چه با شانه و تراکم های پایین تری بافته شوند، دارای ضخامتی بیشتر شده و دارای سطحی بسیار نرم و لطیف نیز می شوند و از طرفی فرش ترک تراکم بالا به دلیل اینکه دارای ضخامتی کم می شوند طرح و نقش زمینه در این فرش های پر تراکم بهتر و زیباتر دیده می شود.

 

فروش فرش ترکیه ای با قیمت ارزان و تنوع بالا

فرش ماشینی ترک یک مدل فرشی است که درجهت تامین نیاز افرادی که با مدرنیته شدن سبک زندگی ها، سلیقه آن ها نیز به سوی فضاهای مدرن و فانتزی کشیده شده است از همین رو برای چیدمان دکوراسیون خود به دنبال وسایل لوکس و خاص و مدرن هستند. فرش ماشینی ترک نیز یک نمونه فرش مدرن است که برای سبک دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب است. تولید کنندگان شرکت فرش کاشان با تولید این مدل فرش فانتزی با طرح های سنتی، سعی در عرضه این قالی به کسانی که تلفیقی از هنر مدرن و سنتی را نیز در منزل خود به کار می برند را داشته است. هم چنین فرش های ترک تولید کارخانه فرش کاشان از کیفیتی ممتاز و درجه یک برخوردار می باشند چرا که دارای شانه و تراکم بالایی هستند و با الیافی بدون پرز و ضد حساسیت بافته شده اند.

این شاخه دارای انواع محصولات در شانه و تراکم و اشکال مختلف فرش ترک دایره 1200 شانه گل برجسته و فرش ترک 1200 شانه گل برجسته و فرش ترک 700 شانه می باشد. برای خرید هر کدام از این مدل ها باید فرش را از نظر رنگ، اندازه، شکل و نوع طرح آن با متراژ خانه یا نوع دکوراسیون و رنگ بندی آن تطبیق داد. خرید فرش ترک برای دکوراسیون های مدرن و فانتزی و تلفیقی از آن و برای اتاق خواب به افراد پیشنهاد می شود. بسیاری از افراد به دنبال فرش اروپایی هستند چرا که سلیقه اروپاییان در خرید فرش لایت است و از رنگ های روشن در دکوراسیون خود استفاده می نمایند. اکثر فرش های ترک این کارخانه معتبر نیز در رنگ های روشن تولید و فروش فرش ترکیه ای با قیمت ارزان به بازار عرضه شده است.

فرش آشپزخانه ارزان از مهمترین موارد برای دکور خانه های جدید از جمله عروس می باشد. در این قسمت تصاویر و محصولات مخصوص آشپزخانه را می توانید ببینید ( آپدیت 1401 ) .

معمولاً کف آشپزخانه در ایران کاشی یا سرامیک است. این کف پوشها سفت و سخت هستند.

پهن کردن فرش آشپزخانه جدید بر روی این کف پوش های سخت بستر نرمتری ایجاد می کند و فشار کمتری به پاها وارد می کند.

بنابراین فرش گزینه ای بسیار مناسب برای کفپوش مطبخ می باشد.

فرش در مقایسه با دیگر کف پوش های آشپزخانه نظیر کاشی، سرامیک، چوب، به آشپزخانه گرما، آسایش و زیبایی خیره کننده ای می بخشد. فرش آشپزخانه عروس با نقش و نگار های بسیار زیبا و طرح و رنگ های متنوع، فضای آشپزخانه را زیباتر و دلنشین تر می کند.

انتخاب فرش های آشپزخانه باید هماهنگ با دکوراسیون منزل باشد، تا باعث زیبایی فضای خانه بشود.

.

فرش ترک ارزان
فرش ترک ارزان

فرش آشپزخانه ارزان جدید مناسب عروس


استفاده از فرش شیک و زیبا در آشپزخانه در فرهنگ و عرف ایرانی رواج دارد. از آن جایی که شستن فرش کار چندان آسان و راحتی نیست و رعایت نظافت و بهداشت فرش ماشینی مطبخ بسیار اهمیت دارد.

بنابراین بهتر است از فرش های سبک که شست و شوی آنها راحت تر است استفاده شود. علاوه بر زیبایی طرح و رنگ فرش آشپزخانه عروس و داماد ها ، کیفیت جنس آن نیز مهم است.

فرشی برای آشپزخانه مناسب است که نرم و لطیف باشد و پس از شست و شو رنگ پس ندهد و کیفیت خود را از دست ندهد. هم چنین دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

و با استفاده طولانی مدت در برابر گرد و غبار و رد پا ظاهر آن تغییر نکند. باید بدون اینکه رنگ و شفافیت خود را از دست بدهد  قابل شست و شو باشد.

بنابراین چنین فرشهایی گزینه مناسبی برای آشپزخانه هستند.

  • فرشهایی که در بافت آنها از نایلون استفاده شده است می توانند  برای آشپزخانه مناسب باشند. زیرا که این نوع فرشها مقاوم بوده و قیمت ارزان تری هم نسبت به دیگر فرشها دارند.
  • گلیم به دلیل سبک بود، گزینه مناسبی برای پوشاندن کف آشپزخانه است. زیرا فرش های سنگین شستن آنها سخت می باشد ( به طور مثال هرگز نیاز نیست برای آَپزخانه.

نکاتی که هنگام خرید فرش مخصوص آشپزخانه باید به آن توجه کرد :

  • باید سبک باشد تا شستن آن آسان باشد.
  • داشتن پرز های کوتاه به دلیل اینکه گرد و غبار و آلودگی در فرش جمع نشود.
  • فرش آشپزخانه ارزان قیمت برای آشپزخانه تهیه کنید زیرا اگر به هر دلیلی از جمله سوختگی به فرش آسیبی برسد به راحتی بتوان آن را تعویض کرد.
  • فرشی را برای آشپزخانه انتخاب کنید که رطوبت کمتری جذب کند زیرا که رطوبت باعث پوسیدگی فرش می شود.

 

مزایای استفاده


فرش مناسب با دکوراسیون آشپزخانه باعث جذابیت و زیبایی دکوراسیون می شود.

باعث افزایش جلوه و شکوه آشپزخانه می شود اگر دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن است و کابینت ، رنگ های تک و زیبا دارند بهتر است.

  1. از فرش های تک رنگ و با الیاف برجسته استفاده کنید ، هم چنین اگر دکوراسیون آشپزخانه شما کلاسیک و سنتی است.
  2. برای زیبا تر شدن فضا، فرش های سنتی مثل گلیم و جاجیم انتخاب مناسبی هستند.
  3. رنگ فرش آشپزخانه نیز باید متناسب و هماهنگ با دکوراسیون آشپزخانه باشد تا باعث  زیبایی و شکوه آن بشود.

 

دردسرهای فرش آشپزخانه ترکیه چیست


معمولاً فرش آشپزخانه به علت این که همیشه در معرض مواد غذایی  و محیط شلوغ و پر رفت و آمدی است سریع تر آلوده و کثیف می شود.

بنابراین بهتر از از فرش با رنگ های تیره برای آشپزخانه استفاده شود.

زیرا فرشهایی با رنگ تیره کمتر گرد و خاک و لکه ها رو روی خود نشان میدهد.

از آن جایی که رنگ های روشن همانطور که گفتیم به دلیل اشتها آوری و هم چنین زیبایی آنها بهتر است.

برای آشپزخانه انتخاب شوند لذا بهترین راه حل این است. فرش رنگ روشن با طرح های پیچیده برای مطبخ استفاده شود. تا لکه ها آن کمتر به چشم بیاید.

 

مدل های جدید قالی/فرش آشپزخانه ترکیه

رش مطبخ در طرحها و مدل های متنوع و زیبایی تولید می شود ؛ پرفروشترین مدل های آن گرد یا بیضی هستند.

زیرا فرش های مستطیلی که به صورت کامل کل کف مطبخ را می پوشاند و برخی از مردم این مدل از فرش را نمی پسندند.

امروزه استفاده از فرش سه بعدی و فانتزی در میان خانواده های ایرانی بیشتر شده است.

هر کدام از این فرش های سه بعدی و فانتزی حسی خاص و جلوه ای بسیار زیبا در محیط مطبخ ایجاد می کنند

و دکوراسیون داخلی آشپزخانه را جذاب تر می کنند ، فرش سه بعدی طرح سیب، طرح جام، طرح سنگ از زیباترین این طرحها می باشند.

کیفیت و قیمت فرش های مطبخ شرکت زر فرش بسیار مناسب می باشد. و تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارد ، فرش های مدرن و فانتزی زر فرش علاوه بر زیبایی و شکوه آنها قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی دارند.

 

فرش آشپزخانه ترکیه

از انواع محصولات فروشگاه زر فرش فرش های ترکیه می باشد که دارای کیفیتی بسیار مناسب و همچنین شیک برای آشپزخانه می باشد.

در صورتی که شما می خواهید دکوری جدید برای دکوراسیون آشپزخانه خود داشته باشید. برای شما فرش آشپزخانه ترکیه انتخابی عالی مناسب خواهد بود ، زیرا از قیمت و طراحی جدیدی برخوردار می باشد.

طراحی فرش های ترکیه به صورت ساده بوده ، ولی در عین سادگی از زیبایی فوق العاده ای نیز برخوردار می باشد. فرش های ترکیه دارای رنگ‌بندی گلبهی ، آبی ، نسکافه ای ، کاربنی و دیگر رنگها می باشد.

شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید فرش ترک آشپزخانه را از فروشگاه زر فرش با قیمت مناسب خریداری کنید.

+ توجه برای خرید فرش آشپزخانه ترکیه: برای خرید فرش ترک از فروشگاه زر فرش در اندازه مناسب آشپزخانه می توانید کلیک کنید.

فرش آشپزخانه جدید
فرش آشپزخانه جدید

فرش آشپزخانه عروس

در صورتی که نو عروس هستید و به دنبال یک فرش شیک و زیبا برای دکوراسیون مطبخ می باشید ، بدون شک برای شما انتخاب مختلفی وجود دارد.

شما می توانید برای آشپزخانه از فرش های 700 شانه با اندازه های کوچک استفاده کنید.

علت این موضوع نیز این است که فرش های شانه بالاتر از قیمتی بالا برخوردار می باشد. بهتر است فرش 700 شانه که هم دارای تراکم مناسب و هم دارای قیمتی مناسب می باشد خریداری شود

 

+ توجه برای خرید : برای خرید فرش 700 شانه اینجا کلیک کنید ، انواع طرح های آن را به صورت کامل برای آشپزخانه ببینید.

 

در صورتی که محصول مورد نظر شما فانتزی می باشد شما می توانید برای آشپزخانه عروس از گلیم استفاده کنید.

گلم فرش ها علاوه بر اینکه دارای قیمتی مناسب می باشد شست و شوی راحتی نیز دارند. به همین دلیل نیز انتخاب یک گلیم فرش شیک برای مطبخ عروس از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

+ توجه برای خرید : برای خرید گلیم فرش شیک برای آشپزخانه اینجا کلیک کنید.

 

فرش آشپزخانه ترکیه سه بعدی

از دیگر انتخابهایی که شما می توانید برای مطبخ خود داشته باشید خرید فرش سه بعدی مطبخ می باشد. فرش سه بعدی از فرش های جدید فانتزی بوده و از طراحی جدید زیبایی برخوردار است.

در صورتی که نظر شما را گلیم فرش و انواع دیگر فرش جلب نکرده است. شما می توانید برای دکوراسیون آشپز خانه خود از فرش های سه بعدی استفاده نمایید.

از مشخصات فرش سه بعدی می توان به شانه 500 و تراکم 1000 این فرشها اشاره داشت. فرش سه بعدی به وسیله ماشین بافت شونهر بافته شده و دارای تضمین کیفیت توسط زر فرش می باشد.

+ توجه برای خرید : برای خرید فرش سه بعدی در انواع مختلف با رنگ‌بندی های زیبا و سایزهای مختلف کلیک کنید.

فرش آشپزخانه طرح سیب : یکی از مدرن ترین و جدید ترین طرح های برای آشپزخانه می باشد. طرح سیب ظاهری بسیار زیبا و دیدنی دارد . این طرح از تعدادی سیب های زیبا و با رنگی شاد و روشن تشکیل شده است .

استفاده از طرح سیب در محیط آشپزخانه باعث جلوه ی زیبای در این محیط می شود. فرش آشپزخانه سه بعدی طرح سیب 500 شانه با تراکم 1000 است که بسیار با لطافت و نرم می باشد .

ابعاد و اندازه این محصول تولید شده است که سایز استاندارد ان 6 متری است . که این ابعاد بسیار پرفروش بوده است .

اندازه و ابعاد های مختلف دیگری مانند؛ 50 *80 ، 1*1.5 ، 1.5*2.25 دارد . که برای محیط های با این ابعاد مناسب است .

.

فرش ادویه آشپزخانه

فرش طرح ادویه : مدل ادویه طرحی خاص و منحصر به فرد است. مناسب ترین طرح و مدل برای محیط آشپزخانه طرح ادویه است. فرش آشپزخانه سه بعدی طرح ادویه فرشی 500 شانه است که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد.

این مدل تولید شده از الیاف ضد حساسیت است. و بدون پرز می باشد که نخ خاب آن از پلی استر هیت ست شده است .

 

قیمت فرش آشپزخانه ترکیه


یک نوع از منسوجات که در مطبخ بسیار به کار می رود و البته ایده آل ترین نوع فرش برای مطبخ است ، گلیم می باشد.

گلیم چون سبک است و قیمت مناسبی هم از بین محصولات فرش کاشان دارد و برای آشپزخانه ایده آل است و همگان توان خرید آن را دارند .

معمولاً اگر از بیشتر مردم نظر سنجی کنید. می بینید که نمی خواهند برای فرش آشپزخانه خیلی هزینه کنند و به دنبال یک فرش گران قیمت نیستند.

البته حتی اگر وضع مالی خوبی هم داشته باشید ، قطعاً فرش 1200 شانه نخواهید خرید چرا که این فرش آنقدر ظریف است که مناسب مطبخ نیست .

از طرفی هم فرش مطبخ خیلی زیاد در معرض کثیفی است. باید فرشی برای آن انتخاب شود که به راحتی شستشو شود.

اما گلیم انواع مختلفی دارد که می توانید انواع آن را در مطبخ خود به کار ببرید و این بسته به سلیقه شما دارد و به لیست قیمت در ادامه می‌پردازیم.

 

لیست قیمت گلیم فرش آشپزخانه : حال جدای از جنس گلیم ها ، باید ابعاد را هم در نظر بگیرید که چه ابعادی از فرش مناسب آشپزخانه شماست.

بیشتر ابعاد برای آشپزخانه ابعاد 1*1.5 ، 1.5*2.25 ، 2*3 و در نهایت 2.5*3.5 هستند. در برخی موارد شما ممکن است کسی 3*4 آن را هم بخواهد ولی کمتر .

 

لیست قیمت گلیم فرش آشپزخانه
1.5 متری  4 متری  6 متری 9 متری
260.000 هزار تومان 495.000 هزار تومان 820.000 هزار تومان 1.250.000 هزار تومان
لیست قیمت گلیم گبه آشپزخانه
1.5 متری  4 متری  6 متری 9 متری
550.000 هزار تومان 950.000 هزار تومان 1.600.000 هزار تومان  2.200.000 هزار تومان

 

قیمت گلیم جاجیم ها هم مانند همان گلیم فرش است و گلیم گبه عشایری هم همان زیر گروه گلیم گبه ها می باشد و همان قیمت را دارد .

 

قیمت فرش شگی مناسب آشپزخانه : یک نوع دیگر از انواع فرش های ماشینی که می توان در آشپزخانه به کار برد ، فرش شگی است. ابعاد متنوع و رنگ بندی های آن هم موجود می باشد .

فرش شگی از آن جهت محبوب است که نرم است و اگر بخواهید روی فرش آشپزخانه بنشینید و ناهار و شام بخورید ، شگی ایده آل شماست .

شگی رنگ های مناسبی برای آشپزخانه دارد ولی مشکل آن همان داستان پرزهای بلندش و جمع شدن آشغال ها در آن است. از این حرف ها بگذریم و به سراغ قیمت آن برویم .

 

قیمت فرش شگی آشپزخانه
1.5 متری  4 متری  6 متری 9 متری
550.000 هزار تومان 1.100.000 هزار تومان 1.890.000 هزار تومان 2.830.000 هزار تومان

 


قیمت فرش شنل آشپزخانه :
  محصولات فرش شنل براق با طرح های زیباست که نه به سفتی گلیم است و نه به نرمی شگی. این فرش آشپزخانه ارزان یک فرش مخملی مانند می باشد .

شنل را در ابعاد مختلف و رنگ های زیبا با گل هایی منحصر به خود شنل تولید می کنند. در ادامه قیمت های ابعاد مختلف را می بینید .

فروش ویژه جدیدترین فرش های ترکیه اصل ۷۰۰ شانه با نخ ۱۰۰ درصد اکرلیک فوق العاده با دوام و با کیفیت موجود در سایزهای قالیچه و ۶ متر و کناره ۱ متر همراه هدیه پادری مخصوص خودش تنوع اجناس در فرش نادر تبریز بیش از ۱۰۰۰۰ مدل فرش هست که میتونین با خیال راحت از انبار و مغازه ما دیدن فرمایین و رایگان منزلتان تحویل بگیرین

فرش ترک طوسی
فرش ترک طوسی

فرش مخصوص آشپزخانه ( ترکیه )

استفاده از این مدل به عنوان کف پوش آشپزخانه فضایی مدرن و آرام بخش را برای شما فراهم می کند و باعث شیک تر شدن محیط آشپزخانه خواهد شد . در صورتی که نو عروس هستید و به دنبال یک فرش شیک و زیبا برای دکوراسیون مطبخ می باشید ، بدون شک برای شما انتخاب مختلفی وجود دارد. گلیم چون سبک است و قیمت مناسبی هم از بین محصولات فرش کاشان دارد و برای آشپزخانه ایده آل است و همگان توان خرید آن را دارند .

ترانزیشنال به حد متعادلی بین سبک دکوراسیون داخلی سنتی و مدرن بر میگردد. به عنوان مثال، سبک دکوراسیون داخلی سنتی فرانسوی هم زمانی مدرن به شمار میرفته ولی در حال حاضر جزء دکوراسیون سنتی و کلاسیک به شمار میرود. بسیار مهم است که رنگ پردهای جدید پذیرایی ۲۰۲۲ را از ترکیب رنگ های به کار رفته در دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید. از دیگر فاکتورهای مهم در دکوراسیون داخلی انتخاب قاب عکس ها و قاب های هنری متناسب با فضای خانه و روحیه ای است که در داخل خانه برقرار است.

علاوه بر موارد ذکر شده موضوعات دیگری نیز در دکوراسیون داخلی اهمیت دارند که بهتر است شما با یک گروه تخصصی در این مورد مشورت کنید. قیمت فرش شنل آشپزخانه : محصولات فرش شنل براق با طرح های زیباست که نه به سفتی گلیم است و نه به نرمی شگی. سنگ هایی که دارای کیفیت بالایی هستند و معادن محدودی دارند به طور معمول قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. از مشخصات فرش سه بعدی می توان به شانه 500 و تراکم 1000 این فرشها اشاره داشت. سنگ ها دنیای زیبایی ازطرح ها و رنگ ها هستند و طرح های با ظرافتی که هر کدام ویژگی های خاص خود را نیز دارند، در انتخاب سنگ نما حتما به رنگ سنگ دقت کافی داشته باشید به این علت که تمام سنگ ها رنگشان ثابت نیست و بعضی از سنگ ها، در برابر نور خورشید رنگ خود را تا حد زیادی از دست خواهند داد؛ بنابراین همه سنگ ها را نمی توان در نور خورشید استفاده کرد.

می باشد. امروزه طراحی دکوراسیون فقط منحصر به خانه نمی باشد بلکه برای ساختمان های مختلف از جمله شرکت ها، ادارات و مغازه ها از طراحی دکوراسیون استفاده می کنند این کار باعث بهینه شدن فضا و زیبایی آن ها می شود. در فرهنگ لغت فارسی منظور از دکوراسیون مرتب کردن، چیدن و آراستن می باشد با این حساب طراحی دکوراسیون داخلی منزل به معنای چیدن وسیله های خانه به شکل مناسب در کنارم، انتخاب طرح و رنگ اسباب خانه و … لازم به ذکر است که، طراحی دکوراسیون داخلی کاری کاملا تخصصی است و برای کسب نتیجه ی دلخواه، باید توسط کارشناسان و متخصصین انجام شود.

فرش ترک جدید
فرش ترک جدید

فرش آشپزخانه ایرانی بهتر است یا فرش آشپزخانه ترکیه؟

برای پاسخ به این سوال باید بررسی کنیم که ببینیم کیفیت کدامیک فرش ها بهتر است. ولی قبل از آن این نکته را بدانید که تمامی فرش های موسوم به فرش ترک در خود ایران تولید می شوند و کمتر پیدا می شود که فرش های ماشینی محصولات ترکیه در ایران به فروش برسند.

قطعا فرش های ایرانی باید انتخاب شما باشند. اولا از کیفیت بسیار بالاتری برخوردارند. دوما اینکه مثل فرش های ترکی بعد از مدتی، نخ کش و یا گسسته نخواهند شد. سوم اینکه طرح و رنگ هایی که در ایران وجود دارد در خود ترکیه یافت نمی شود. بنابراین از فرش اصل می توانید بهترین کیفیت فرش آشپزخانه ترکیه را تهیه نمایید.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/25706/فرش-آشپزخانه-ترکیه/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا