دنیای مد

برای عروسی تو پاییز چی بپوشیم؟ 18 ایده لباس پاییزه شیک برای عروسی و مهمانی

فهرست مطلب

بدون شک یکی از اولین دغدغه و نگرانی خانم ها جهت حضور در عروسی، انتخاب لباس پاییزه مناسب فصل است. وجود رنگ های شادی مانند زرد، نارنجی و قرمز جذابیت فوق العاده ای به فصل پاییز بخشیده و به دلیل وجود این رنگ های هیجان انگیز، آن را پادشاه فصل ها نام نهاده اند. خانم ها برای حضور در عروسی در چنین فصل جذابی، باید نگرانی های داشته باشند.

آن ها بهتری است که در زمان انتخاب لباس به مواردی مانند مدل یا رنگ در کنار جنس آن دقت کنند تا زیبا ترین لباس برای عروسی بپوشند. طی این مقاله اختصاصی از بلاگ فاوینو به بیان اطلاعاتی در رابطه با لباس پاییزه و چگونگی انتخاب آن خواهیم پرداخت. امیدواریم این اطلاعات کمک بزرگی به شما هنگام انتخاب لباس های پاییزه باشد. در صورت تمایل از مطالب سایت بوفچه نیز، دیدن کنید.

استایل لباس پاییزه شیک برای مهمونی و عروسی autumn-winter-bridesmaids-style
استایل لباس پاییزه شیک برای مهمونی و عروسی autumn-winter-bridesmaids-style

زیبا ترین استایل لباس پاییزه

انتخاب لباس های پاییزه یا تابستانه، تا حدود بسیار زیادی به نوع سلیقه و پوشش افراد بستگی دارد. اما ما در این بخش چند تا از شیک ترین و در عین حال پر طرفدارترین استایل مهمانی پاییزی را به شما، پیشنهاد خواهم کرد. شما می توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود، از این تیپ ها یکی را انتخاب کنید.

شلوار جین و شومیز سفید

مطمئنا یکی از تیپ های جذاب پاییزی جهت شرکت در عروسی یا  دورهمی، شومیز سفید به همراه شلوار جین است. البته در این زمان انتخاب این ست از لباس پاییز، شلوار جین شما می تواند راسته یا مام استایل باشد.  همچنین شمامی توانید روی شومیز، ژاکت بافت یا ژیله  به رنگ آبی کم رنگ بپوشید.

شلوار جین و شومیز سفید لباس پاییزه
شلوار جین و شومیز سفید

کت با کمربند

بدون شک یکی از زیبا ترین استایل ها هنگام انتخاب لباس پاییزه برای حضور در عروسی یا مهمانی، پوشیدن یک کت تک در کنار شلوار بوت کات است. همچنین شما با استفاده از یک کمربند روی کت، می توانید بر میزان جذابیت لباس های پاییزه خود بیافزاید. البته امکان جایگزین کردن ساپورت طرح دار زیبا یا دامن کوتاه را، به جای شلوار در این استایل دارید.

لباس کراپ

از جذاب ترین لباس پاییزه خانم ها، لباس های کراپ‌ هستند. شما این امکان را دارید که کراپ و دامن مینی را با بوت بلند، در عروسی یا مهمانی ها بپوشید. مطمئنا انتخاب رنگ های شاد و روشن در این ترکیب، منجر به زیبا تر شدن استایل شما خواهد شد.

لباس کراپ لباس پاییزه عروسی
لباس کراپ لباس پاییزه عروسی

لباس های جین

یکی از ترند های سال، انتخاب لباس های پاییزه جین است. البته انتخاب استایلی با لباس های جین، مناسب استایل های خیابانی یا بیرونی نیز هستند. شما جهت حاضر شدن در عروسی در تالار یا مهمانی نیمه رسمی، می توانید شلوار جین را با شومیز یا کت جین ست کنید. همچنین در صورت پوشیدن دامن بلند جین با  شومیزی به این جنس یا سرهمی جین  زیبا، در مراسم های مانند عروسی شرکت کنید.

تونیک های پشمی یا چرم

یکی از جذاب ترین لباس پاییزه برای شرکت در عروسی، انتخاب تونیک هایی از جنس پشمی، مخمل کبریتی یا چرم هستند. بدون تردید در صورت انتخاب چنین لباسی جهت حضور در مهمانی یا عروسی، اکسسوری مناسب با آن را باید انتخاب کنید . با انتخاب اکسسوری های مناسب مانند کفش و کیف، بر جذابیت استایل شما افزوده خواهد شد.

دامن چرم

بهترین پیشنهاد ما به شما هنگام انتخاب لباس پاییزه، دامن چرم مشکی با بافت به رنگ خاکستری است. البته جهت تکمیل کردن استایل خود، می توانید از ساپورت مشکی استفاده کنید. بدون تردید پوشیدن بوت بند و بارانی چرم نیز، به عنوان لباس رویی این ترکیب بسیار مناسب هستند. در صورت استفاده از لباس ها در استایل خود، مانند ستاره درخشان در مجلس خواهید بود.

لباس های لایه ای

شما هنگام حضور در عروسی یا مهمانی در فصل پاییز، می توانید به جای پوشیدن لباس خیلی گرم از لباس های لایه ای استفاده کنید.  مطمئنا با انتخاب این نوع لباس پاییزه، در صورت گرم و سرد شدن دمای هوا می توانید لباس های خود را کم یا زیاد کنید. در این استایل، می توانید بک لباس نازک بپوشید. سپس روی آن لباس نازک، ژاکت با کت تن کنید.  همچنین انتخاب شلوار کبریتی و شلوار جین، ایده آل ترین گزینه هنگام انتخاب شلوار در این استایل هستند.

زیبا ترین رنگ های لباس پاییزه

با شنیدن نام پاییز، رنگ اولین چیزی است که در ذهن تداعی پیدا می کند. این رنگ های نمایانگر گرمی و زیبایی  هستند. به طور معمول رنگ های گرم و خنثی هستند که وقتی در کنار طیف رنگی خود قرار می گیرند، موجب زیبا تر شدن استایل یا لباس های پاییزه  می شوند. در زمان انتخاب رنگ لباس های خود، به رنگ پوست توجه ویژه ای نشان دهید. جذاب ترین رنگ ها در استایل پاییزه، عبارت هستند از:

رنگ آتشین قرمز

در فصل پر از رنگ پاییز، قرمز جز رنگ های مهم به شما می رود. این رنگ گرم، سردی را دور کرده و در افراد ایجاد حس گرمی و صمیمیت  خواهد کرد. همچنین گرم بودن این رنگ می تواند نشان دهنده خون موجود در رنگ ها باشد. رنگ هایی مانند آلبالویی یا شرابی، می توانند انتخاب مناسبی برای فصل پاییز باشند. مطمئنا در صورت انتخاب رنگ قرمز لباس پاییزه در مهمانی یا عروسی، مانند خورشید درخشان خواهید بود.

رنگ آتشین قرمز
رنگ آتشین قرمز

رنگ آرام آبی

رنگ آبی از جمله رنگ هایی اصلی و البته پرکاربرد در فصل پاییز است. شما در این فصل رنگارنگ، می توانید از طیف رنگ های مختلف رنگ آبی بهره ببرید؛ ولی پیشنهاد ما استفاده از طیف رنگی آبی پر رنگ در فصل پاییز است. دلیل استفاده از آبی تیره در پاییز،گرم بودن آن نسبت به طیف رنگ های روشن آن است.  در صورت ترکیب شدن رنگ آبی با بنفش، لباس های پاییزه گرمای بیشتر به شما می بخشد. همچنین این ترکیب جذاب، باعث زیبایی بی نظیری در استیال شما باشد. البته رنگ بنفشی که در آن طیف قرمز وجود داشته باشد، گرمای بیش تری را به فرد القا خواهد کرد.

رنگ پرطرفدار طوسی

رنگ طوسی از آن دسته رنگ هایی است که در هر فصل و موقعیتی مناسب  بوده و از آنجایی که رنگ خنثی است، می تواند در کنار رنگ های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. طیف های مختلف رنگ طوسی، از طوسی کم رنگ گرفته تا طوسی پر رنگ در فصل پاییز جلوه بسیار خوبی دارد. بنابراین با توجه به سلیقه خود، از بین طیف های رنگ طوسی یکی را انتخاب کنید تا جلوه بیشتری به استایل خود، ببخشید.

سبز

از بهترین رنگ های پاییزی، سبز تیره است که می توانید از این رنگ در استایل یا لباس پاییزه خود، بهره ببرید. البته به دلیل اینکه این رنگ را، می توان با دیگر رنگ ها ست کرد؛ مطمئنا بهترین گزینه جهت انتخاب رنگ لباس های پاییزه است.

لباس پاییزه رنگ سبز
لباس پاییزه رنگ سبز

صورتی

انتخاب رنگ صورتی به عنوان یه رنگ شاد و روشن، می تواند یکی از جذاب ترین رنگ ها برای لباس پاییزه مناسب مهمانی یا عروسی شما باشد. البته مناسب ترین رنگ صورتی برای فصل پاییز، صورتی مات بوده و شما می توانید صورتی مات در کنار طوسی که خنثی است استفاده کنید. بدون تردید در صورت انتخاب این ترکیب رنگ، استایلی خاص را برای خود به وجود خواهید آورد.

نارنجی

بیشترین رنگ در فصل پاییز، نارنجی بوده و همچنین این رنگ یادآور، زیبایی های بی نظیر فصل پاییز است. در صورت ترکیب رنگ نارنجی با دیگر رنگ های خنثی مانند طوسی، زیبا ترین استایل را برای خود به ارمغان خواهید آورد.

 جنس لباس پاییزه

امروزه پارچه های مختلفی در بازار برای لباس های پاییزی وجود دارند. در صورتی که به دنبال طراحی و دوختن لباسی جهت حضور در تالار عروسی یا مهمانی هستید، ابتدا باید اطلاعاتی در رابطه با بهترین و مناسب ترین جنس لباس های پاییزه داشته باشید تا در زمان خرید پارچه، بهترین انتخاب را انجام دهید. اما اصلی ترین جنس لباس های پاییزه، شامل لیست زیر خواهد بود:

مخمل

پارچه مخمل یکی از مناسب ترین پارچه، برای دوخت لباس پاییزه بوده و مطمئنا با انتخاب این جنس پارچه، خانم ها خوش سلیقه بودن خود را به همگان نشان خواهند داد. مهم ترین مزیت این پارچه نرمی، براق  و صاف بودن است که همین فاکتور ها در پارچه مخمل، آن را به عنوان نمادی از لاکچری بودن تبدیل کرده است. البته قیمت پارچه مخمل، بسیار گران است؛ اما امروزه به واسطه تکنولوزی های پیشرفته و استفاده از الیاف مصنوعی در آن، قیمت پارچه های مخمل کاهش پیدا کرده است.

چرم

استفاده از چرم در استایل، همیشه مد بوده و البته انتخاب لباس های پاییزه به این جنس، نشان از شیک پوش بودن خانم ها دارد. همچنین در کنار لباس چرم به کار رفته در استایل، از اکسسوری های مانند کیف یا کفش چرم بهره ببرید؛ مطمئنا اینگونه استایل شما زیبا تر خواهد شد.

ابریشم

پارچه سلطنتی که از گذشته های دور، نمادی از اشرافیت است. این پارچه به دلیل درخشش، استحکام، ماندگاری و براق بودن، می تواند یکی از زیباترین لباس های مناسب فصل پاییز برای حضور در مهمانی یا عروسی را به وجود آورد. البته بسیاری از خانم ها دلیل اصلی انتخاب این نوع پارچه را برای دوختن لباس های پاییزه، جذب بودن آن معرفی کرده اند؛ زیرا اینگونه اندام زیبا خود را می توانند به دیگران نشان دهند.

لباس ابریشم پاییزه برای مهمونی و عروسی
لباس ابریشم پاییزه برای مهمونی و عروسی

سخن پایانی

شرکت در مراسم عروسی و مهمونی، همیشه برای خانم ها با دغدغه های بسیاری همراه است. مطمئنا انتخاب لباس پاییزه برای شرکت در عروسی های در فصل پاییز، با سختی همراه است. زیرا در زمان خرید یا دوخت لباس، باید به جنس و رنگ پارچه توجه ویژه ای نشان داد تا ایده آل ترین استایل را داشته باشید. یکی از جذاب ترین استایل جهت شرکت در مهمانی یا عروسی، پوشین شومیز سفید و شلوار مام جین است. همچنین با پوشیدن یک کتی به رنگ آبی کم رنگ روی شومیز، استایل شما فوق العاده تر خواهد شد.

 

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/25700/لباس-پاییزه-خوشگل-و-رنگی-برای-عروسی-و-مه/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا