تکنولوژی

سایبان برقی رستوران

فهرست مطلب

سایبان برقی رستوران

با افزایش آپارتمان نشینی در شهرها، افراد ترجیح‌‌‌ می‌دهند برای تفریحات و رستوران (سایبان برقی رستوران) رفتن، محل‌‌‌هایی را انتخاب کنند که فضای باز داشته باشد. به همین دلیل رستوران‌‌‌هایی که در محیط باز از افراد پذیرایی‌‌‌ می‌کنند بیشتر مورد استقبال افراد قرار‌‌‌ می‌گیرد. اگر شما یک رستوران دارید و تا به الان از سایبان برقی رستوران استفاده نکردید، در ادامه با فاوینو همراه باشید تا با مزایای این محصول بیشتر آشنا شوید.

سایبان برقی بام رستوران
سایبان برقی بام رستوران

چرا از سایبان برقی در رستوران استفاده کنیم؟

فرض کنید در یک روز ابری پاییزی به یک رستوران با فضای باز رفتید و در هنگام غذاخوردن به ناگهان هوا بارانی شود. آیا‌‌‌ می‌توان بلافاصله غذاها را از روی میز جمع و آن را به سالن سرپوشیده رستوران منتقل کرد؟ یا تصور کنید تصمیم گرفته‌اید با دوستانتان برای صرف غذا به رستوران در محیط باز بروید، اما هوا به شدت آفتابی و گرم است. آیا ترجیح‌‌‌ می‌دهید زیر آفتاب تابستان بنشینید؟

جواب این دو سوال هر دو خیر است. پس در این حالت صاحبان رستوران‌‌‌ها تلاش‌‌‌ می‌کنند تا از سایبان برقی رستوران استفاده کنند؛ تا مشتریان در روز‌‌‌های گرم تابستانی و یا روز‌‌‌های بارانی نیز، آن‌‌‌ها را انتخاب کنند. در واقع برای مزایای نصب سایبان برقی در فضای باز می‌توان موارد زیادی را نام برد.

همانطور که‌‌‌ می‌دانید استفاده از سایبان باعث‌‌‌ می‌شود در روز‌‌‌های پر نور و روزهای بارانی امنیت بیشتری داشته باشیم. همچنین استفاده از این سایبان‌‌‌ها باعث‌‌‌ می‌شود که محیطی که از آن‌‌‌ها استفاده کرده، ظاهر زیباتری داشته باشد.

استفاده از سایبان برقی رستوران باعث‌‌‌ می‌شود که رستوران‌‌‌ها ظاهر زیبا و یکدست تری داشته باشند، و هر زمان که مشتریان نیاز داشتند با ریموت‌‌‌ می‌توان آن را باز یا بسته کرد. در اکثر رستوران‌‌‌ها از سایبان چتری استفاده‌‌‌ می‌شود.

سایبان چتری محوطه رستوران (Umbrella canopy restaurant groundsیکی از بهترین انواع سایبان های انتخاب شده برای میزبانی مشتریان در رستوران و کافی شاپ می باشد.کافه رستوران هایی که دارای فضای باز بیرونی هستند می توانند با طراحی و سفارش انواع سایبان ثابت و سایبان برقی بهترین لحظات را برای مشتریان در هوای آزاد و دلپذیر ایجاد کنند.

ایران سایه از شرکت های معتبر و مهم طراحی و ساخت انواع سایبان اتوماتیک و سایبان چتری محوطه رستوران ، سایبان برقی فول باکس ، سایبان برقی بازویی و سایبان برقی دوطرفه در ایران است که با برخورداری از نیروی کار حرفه ای و تخصصی با کیفیت ترین محصولات را طراحی و به بازار فروش عرضه کند.

ما در این مقاله می خواهیم به بررسی چگونگی انتخاب و خرید سایبان چتری محوطه رستوران بپردازیم با مشاورین و کارشناسان ایران سایه همراه باشید تا راهنمایی و مشاوره لازم را در این زمینه برای شما داشته باشند.

سایبان برقی در رستوران
سایبان برقی در رستوران

طراحی سایبان چتری محوطه رستوران

طراحی و ساخت سایبان چتری محوطه رستوران توسط افراد متخصص و مجرب در این زمینه در مجموعه ایران سایه انجام می شود.به طور کلی سایبان چتری دارای دو نوع سایبان چتری پایه وسط ، سایبان چتری پایه کنار می باشد.

مشاورین و کارشناسان با تجربه در زمینه طراحی و ساخت سایبان اتوماتیک یا سایبان ثابت با در نظر گرفتن محوطه رستوران و فضای باز بیرون کافی شاپ می توانند بهترین سایبان تمام اتوماتیک یا سایبان غیرمتحرک را به افراد معرفی کنند.

چنان چه قصد خرید سایبان چتری از مجموعه ایران سایه را دارید می توانید با مراجعه به سایت و نمایندگی های رسمی ایران سایه بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان ثابت و سایبان برقی را خریداری فرمایید.مشاورین ما در این شرکت با صبوری پاسخگوی تمام سوالات مشتریان در هر زمان می باشند.

سایبان رستوران بازویی متحرک که پایه و اساس اصلی تمامی متریال های تشکیل دهنده آن روکش فلزی است نه تنها اقتصادی ترین نوع سایبان به حساب می آید بلکه به لطف کارایی آسان و زیبایی شناختی که دارد جلوه و زیبایی خاصی را به مکان مورد نظرتان می بخشد.

نکته مهم و قابل توجه در رابطه با انواع مدل هایی از سایبان رستوران بازویی متحرک این است که بر خلاف پندار غلطی که اذعان عمومی درباره آن دارند نه تنها مورد استفاده به عنوان سایبان مغازه است بلکه کاربردهای بسیاری هم در انواع مکان های باز و غیر مسقف، اطراف استخرها به منظور پوشاندن دید اطراف، سایبان فصلی، سایبان کافه ها و… دارد.

با نصب سایبان در رستوران ها می‌توان در فضای آزاد به صرف غذا پرداخت.

خصوصیت کنترل از راه دور را دارد و می‌توان آن‌ را از داخل مغازه هدایت کرد.

می‌توان طرح و لوگوی مورد نظر خود را بر روی آن چاپ کرد.

تاثیر فروانی در دکوراسیون خارجی داشته و فضای بیرون از کافه را زیباتر می‌کند.

با توجه به استقبال بی نظیر مردم از رستورانهای موجود در خیابان پاسداران، مجموعه رستورانی کاپیتان  لانژ با دو طبقه و یک بام احداث شد. هر دو طبقه رستوران با سقف‌های بلند و دکوراسیون داخلی فوق‌العاده و استفاده از المان‌های بسیار خاص فضاهای ویژه و منحصر بفردی در نظر گرفته شده بودند. از این رو نیاز شدیدی به مسقف کردن فضای بام هم به جهت تجهیز دکوراسیون و هم برای ایجاد فضای نشیمن مناسب برای میهمان احساس می‌‍‌‌‌‍‌شد. برای تامین این نیازها اجرای سقف به دو صورت متحرک و ثابت برای این رستوران در نظر گرفته شد. سقف‌های ثابت این مجموعه به صورت سازه‌های مخروطی در کنار یکدیگر شکل گرفتند و همجوار سقف متحرک فضاهای متنوعی را ایجاد کردند. در این پروژه برای اجرای سایبان برقی بام رستوران با توجه به تکیه‌گاه موجود در یک سمت، ما ساختار سازه‌ای سایانه از انواع ساختارهای سایه روشن را انتخاب کردیم.

سایبان برقی رستوران
سایبان برقی رستوران

موتور سایبان برقی بام رستوران : نیروی حرکتی این سیستم توسط موتور توبلار 120 نیوتن از برند سامفی فرانسه تامین شده. این برند معتبر محصولات خود را به مدت 5 سال گارانتی میکند. شرکت سایه روشن هم به طبع از کمپانی های سازنده قطعات، محصولات خود را 5 سال گارانتی میکند. علاوه برآن حد اقل به مدت 15 سال جهت ارائه خدمات پس از فروش، در خدمت مشتریان خواهد بود. موتور های توبلار با برندهای بارزانته ایتالیا، بکر آلمان و انحصاری سایه روشن هم قابل سفارش است. البته سقف های برقی هم مانند سایر اجزاء موتورایز ساختمانی قابلیت هدایت بوسیله سیستم های BMS را دارند. و میتوان آنها را به سیستم های هوشمند کل ساختمان متصل کرد.

سایبان برقی رستوران :

برای سطح سایبان برقی رستوران از پارچه PVC سفید ساده از برند مهلر آلمان استفاده شده است. این نوع پارچه در رنگهای مختلف تولید شده که بسته به نیاز هر پروژه قابل انتخاب است. انتخاب تیغه های میانی همرنگ پارچه باعث یکدست دیده شدن فضای کل سقف شده است. با توجه به قرارگیری نورپردازیهای متنوع در جداره ها، سطح سقف بدون نور پردازی در نظر گرفته شده است.

سیستم هدایت آب:

هدایت آب باران سقف متحرک رستوران به واسطه قرارگیری مقطع آبراه در پایینترین نقطه شیب انجام شده است. بدینصورت که آب ناشی از بارندگی و برف بواسطه شیب سقف به سمت آبراه هدایت شده است و سپس از آبراه به لوله های قرارگرفته در ستونها میریزد و نهایتاً پس از آن بواسطه لوله کشی انجام شده در کف به مسیر فاضلاب ساختمان میرسد.

یک ویژگی خیلی بارز دیگر در این پروژه قرارگیری گاتروی همجوار باکس موتور است. این طراحی واجرا به نحوی خارق العاه انجام شده که کوچکترین امکان نشتی از گاتروی به باکس موتور مجود نداشته باشد.

امروزه با توجه به افزایش رستوران های روزباز، سفارش سایبان رستوران نیز مورد توجه قرار گرفته است. سایبان ها انواع مختلفی داشته و در مکان های مختلفی نیز مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از کاربردهای آن استفاده در رستوران ها و کافه های روباز می باشد.

سایبان برقی مغازه رستوران
سایبان برقی مغازه رستوران

سایبان رستوران چیست؟

سایبان رستوران نوعی دیگر از سایبان است که می‌تواند به دو صورت برقی و یا دستی (مکانیکی) باشد. سایبان ها می‌تواند کشویی و یا تا شونده باشد. از سایبان های کشویی در فضاهای باز رستوران ها و کافه ها استفاده می‌شود. این سایبان دارای ستون ها و بازوهای فلزی، موتور برقی و پارچه هایی از جنس اکریلیک می باشد. برای سایبان مکانیکی از یک اهرم به منظور باز و بسته کردن سایبان استفاده می شود. اما در سایبان برقی از یک موتور برقی و ریموت آن برای تغییر وضعیت استفاده می‌شود.

اضافه کردن سایبان متحرک به رستوران شما باعث افزایش درآمد و جذب مشتریان بیشتر برای کسب و کارتان خواهد شد. سایبان ممکن است برای پوشش ورودی، پنجره ها یا یک پوشش کامل برای محافظت از هوای بارانی باشد. محافظت از مشتریان در فضای باز از تابش مستقیم آفتاب و بارندگی باعث بهبود شهرت رستوران شما و به تبع آن افزایش درآمد شما خواهد شد.

کاربرد سایبان رستوان

افراد زیادی از میل کردن غذا در محیط باز لذت می برند. همین امر موجب شده تا تعداد رستوران هایی که در فضای باز قرار دارند افزایش یابد. اما در این بین یک مشکل اساسی وجود دارد. تصور کنید در یک رستوران واقع در فضای باز و در کنار خانواده محترم خود در حال میل کردن غذا هستید. ناگهان هوا بارانی می شود. یا باد شدیدی شروع به وزیدن می کند.

در این شرایط تمام لحظات خوش شما به یکباره از بین می رود و در جستجوی مکانی امن خواهید گشت. اما اگر این رستوران ها دارای یک سایبان متناسب با محیط خود باشند تمامی این تغییرات جوی نیز برایتان لذت بخش خواهد شد.

بنابراین وجود سایبان از ملزومات رستوران روباز می باشد. اما استفاده از سایبان برقی نسبت به سایبان های ثابت و دستی انتخاب بهتری است. چرا که گاهی شرایطی پیش می آید که نیاز است با سرعت بالایی اقدام به باز و بسته کردن سایبان ها کرد. حال تصور کنید در این شرایط از سایبان های دستی استفاده شود، در این حالت باز و بسته کردن سایبان ها کاری بسیار دشواری خواهد بود.

در این بخش بعضی از کاربردهای سایبان رستوران را بیان می کنیم.

افزایش مشتری

همان طور که پیش تر گفته شد وجود سایبان برای رستوران ها بسیار ضروری است.  وجود سایبان برقی در رستوران های سرباز  موجب به وجود آمدن احساس امنیت و آرامش بیشتری برای مشتریان می گردد. در نتیجه ی این احساس خوشایند به تعداد مشتریان نیز افزوده می گردد.

بازاریابی بدون هزینه

یکی از کاربردهای ویژه ی سایبان رستوران، بازاریابی و تبلیغات آن بدون کمترین هزینه می باشد. شما می توانید به هنگام سفارش سایبان  از تولید کننده بخواهید تا طرح و لوگوی مورد نظرتان را روی پارچه سایبان چاپ کند. بنابراین شما با این عمل به صورت کاملا رایگان برای خود تبلیغات می کنید. از طرفی اگر رستوارن شما شعار خاصی داشته باشد، با چاپ آن روی سایبان امکان جلب توجه افراد بیشتری به رستوران شما وجود دارد.

دکوراسیون خارجی رستوران

پیشتر بیان کردیم که یکی از کاربردهای سایبان رستوران، افزایش زیبایی بصری فضای رستوران می باشد. به بیان دیگر وجود سایبان در محوطه رستوران خود یکی از المان های دکوراسیون خارجی به حساب می آید. لذا انتخاب یک سایبان با توجه به دکوراسیون و فضای محیط رستوران را جذاب و دلنشین تر می کند.

سایبان چتری محوطه رستوران
سایبان چتری محوطه رستوران

عواملی که باید به هنگام انتخاب سایبان رستوران به آن توجه کنید

موارد متعددی به هنگام تهیه سایبان وجود دارد که باید به آن توجه کرد. در این بخش ما قصد داریم برخی از این عوامل را بیان  به طور مختصر در مورد آن صحبت کنیم.

نوع سایبان 

نوع سایبان رستوران را می توانید با توجه به طراحی و سبک رستوران خود سفارش دهید. همانطور که می دانید از سایبان می توان در قسمت های مختلف همچون درب ورودی و بالای پنجره های رستوران استفاده کرد. بنابراین یک انتخاب درست جلوه زیباتری به رستوران شما می بخشد.

بنابراین وجود سایبان هایی با طراحی ویژه می توانند ظاهر رستوران شما را نیز خاص کنند. همین امر موجب جذب مشتری و نیز تبلیغی برای رستوران شما خواهد شد. لذا بهتر است که ابتدا مشخص کنید در کجای رستوران و به چه منظوری می خواهید از سایبان استفاده کنید. پس سبکی را انتخاب کنید که شما را به هدفتان بیشتر نزدیک کند.

ابعاد سایبان رستوران

ابعاد و اندازه سایبان از جمله مواردی است که به هنگام تهیه باید به آن توجه کنید. اندازه سایبان با توجه به متراژ محیط در نظر گرفته شده تعیین می شود. به طور مثال اگر بخواهید از سایبان ها برای پنجره ها یا درب ورودی استفاده کنید، چارچوب پنجره و یا درب ها تعیین کننده این ابعاد خواهند بود.
چنانچه بخواهید سایبان رستوران را در یک محوطه باز به کار بگیرید، اندازه فضای در نظر گرفته شده و نیز ساختار طراحی سایبان تعیین کننده ابعاد آن خواهند بود.

ساختار پارچه سایبان رستوران

در هنگام قدرت انتخاب بالایی دارید. چرا که می توانید از لوگو رستوران و یا ویژگی های منحصر به فرد رستوران خود استفاده کنید. به طور مثال می توانید رنگ و جنس پارچه سایبان خود را طوری انتخاب کنید که معرف رستوران شما شود. یا حتی لوگو و آرم رستوران را روی آن چاپ کنید. در واقع شما با این کار برای رستوران خود بازاریابی نیز خواهید کرد.

پوشش های داخلی رستوران می تواند بوم ، پارچه های مصنوعی ، پلاستیک یا فلز باشد. البته این پوشش های پارچه ای باید در برابر اشعه ماوراء بنفش، و نیز کپک زدگی، پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم باشد. همچنین جنس این پارچه باید ضد آب بوده و در برابر آتش سوزی نیز مقاوم باشد.

گاه ممکن است برخی افراد به دلیل ارزان بودن به کیفیت پارچه بی توجه بوده و ارزان ترین آن را انتخاب کنند. اما در بیشتر موارد پارچه های ارزان قیمت به سرعت دچار پارگی ، ترک خوردگی یا شکافته شدن و یا پوسیدگی می شوند. بنابراین بهتر است از پارچه های باکیفیت بالاتری همچون پارچه های پی وی سی، و یا وینیل استفاده کنید.

سایبان برقی رستوران و کافه اتوماتیک یا سقف متحرک (Awnings pavilion) یکی از جدیدترین و مدرن ترین انواع پوشش سایبان برقی رستوران و کافه می‌باشد. این نوع سایبان دارای ساختار آلومینیومی بوده و با پارچه‌های پی وی سی پوشیده شده است.

سیستم سایبان برقی رستوران و کافه به گونه‌ای طراحی شده است؛ که در برابر شرایط جوی مختلف مانند باران، برف، باد و نور خورشید مقاوم باشد.

همچنین سایبان برقی رستوران‌ها و کافه‌ها، امکان نصب چراغ‌های زیر سقفی برای روشنایی محیط در شب در این سیستم‌ها وجود دارد.

سایبان برقی یا دستی؟

بعد از ملزومات رستوران روباز، سایبان برقی قرار دارد. اما چرا می‌گوییم سایبان برقی؟ سایبان‌های ثابت و دستی مدتی است که منسوخ شده اند و استفاده از آن‌ها مشکل است. ممکن است بخواهید سایبان‌های خود را بسته و بسته نگه دارید.

همینطور ممکن است مجبور شوید موقعیت را تغییر دهید؛ که در این صورت نمی‌توانید هیچ یک از سایبان‌های داخل رستوران را به صورت دستی تعویض کنید. سایبان‌های برقی به شما این امکان را می‌دهند که تنها با فشار دادن دکمه کنترل از راه دور، سایبان‌ها را به راحتی باز و بسته کنید. بنابراین سفارش سایبان برقی رستوران برای هر رستورانی که دارید الزامی است.

سایبان برقی تالار و رستوران های سر باز – یکی از تجهیزات ساختمانی که برای مغازه ها ،منازل، تالارها و رستوران های سر باز استفاده می شود و از پر کاربرد ترین وسیله برای ساختمان ها می باشد نصب سایبان برقی می باشد نصب سایبان برقی  برای مراکز تجاری باعث می شود که از آفتاب شدید جلوگیری شود و نه تنها باعث آرامش و آسایش مردم می شود بلکه باعث زیبایی و فضای مورد نظر دلنشین  شود هم چنین می توان سایبان برقی  را برای تالارها و رستوران های سر باز استفاده کرد و به همین منظور شما می توانید با کارشناسان ما در شرکت مستر سایبان تماس و از نصب این نوع سایبان ها اطلاع پیدا کنید

طراحی سایبان برقی تالار و رستوران های سر باز

یکی از پرکاربردترین استفاده از سایبان برقی برای تالارها و رستوران های سر باز می باشد که برخی از رستوران ها دارای فضای باز هستند که اکثر مردم دوست دارند از این رستوران ها استفاده و وقت خود را در آنجا سپری کنند  برای اینکه از گرمای هوا و سرمای آن در روزهای تابستان و زمستان جلو گیری شود طوری این سازه را طراحی کرده  که می تواند به صورت ثابت یا متحرک باشد ساخت و تولید این سایبان برقی رستوران ها نیاز به تجربه کافی می باشد کادر متخصصین و حرفه ای شرکت مستر سایبان با در نظر گرفتن میزان هزینه و سلیقه شما بهترین طراحی با کیفیت را برای شما انجام می دهد و همچنین برای طراحی و تولید سایبان برقی و سایبان ثابت از طریق سایت مستر سایبان محصولات ما را مشاهده کنید پس برای تهیه سایبان برقی تالارها و رستوران های سر باز با تیم کارشناسان مستر سایبان تماس و اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد هم چنین کادر طراحی و تولید مجموعه مستر سایبان با برخورداری از مهارت کافی و تجهیزات مدرن و پیشرفته می تواند هر گونه سایبان را با رعایت نکات ایمنی و استاندارد برای شما تولید و طراحی کند

فروش سایبان برقی تا‌لار و رستور‌‌ان های سر باز

سایبان برقی دارای مدل های مختلفی می باشد سایبان برقی بازویی ، سایبان برقی دو طرفه، سایبان برقی چتری، سایبان برقی ۱۸۰ درجه ای و غیره می باشد مجموعه مستر سایبان کلیه این محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند و برای فروش این محصولات با ما در تماس باشید نمایندگی شرکت مستر سایبان برای خرید و فروش سایبان برقی تالارها و رستوران های سر باز جزو یکی از بزرگترین تولید کننده های سایبان برقی در ایران می باشد و به دلیل کیفیت و مقاومت این سازه های تولیدی با قیمت متفاوت با بازار این محصولات را به شما مشتریان عزیز می فروشد شما با یک تماس با کارشناسان شرکت مستر سایبان اطلاعات کافی در زمینه فروش سایبان برقی برای تالارها و رستوران های سر باز خود را و سایر خدمات مربوط به سایبان برقی در اختیار شما قرار می گیرد.

سایبان رستوران
سایبان رستوران

عوامل موثر بر قیمت سایبان برقی تا‌لار و رستوران

با در نظر گرفتن عوامل مختلفی برای قیمت این سایبان ها مانند ابعاد و اندازه سایبان مساحت و محیط اطراف ،کیفیت و مرغوبیت ،انتخاب جنس پارچه و نصب آن ،تجهیزات و موتور الکتریکی بهترین برند از موارد مهم و اساسی در تعیین قیمت سایبان برقی تالارها و رستوران های سر باز می باشد اجرا و نصب سایبان برقی یکی از خدمات مهم شرکت مستر سایبان می باشد در این مجموعه کارشناسان ما در بخش فنی و مشاوره ای آماده هر گونه پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر به شما مشتریان گرامی می باشند و حتی به صورت آنلاین در سایت مستر سایبان با ما در تماس باشید نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید ما در اسرع وقت جوابگوی شما خواهیم بود

در پایان این مجموعه با داشتن کادر حرفه ای و تخصصی می توانند شما را در هر زمینه ای راهنمایی کنند و شرکت مستر سایبان آماده است تا سایبان برقی  تالارها و رستوران های سر باز شما را تولید و طراحی کند و با خدمات پس از فروش و گارانتی و نصب محصولات خود اطمینان لازم را به شما هدیه و در اسرع وقت سازه شما را تولید کند ما منتظر شما هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین هستیم تا بهترین ها را برای شما تولید کنیم

سایبان برقی پوششی مناسب برای اماکن روباز

سایبان برقی به گونه ای ساخته شده است که می تواند به راحتی اماکن روباز را به اماکن بسته تبدیل کند. یعنی اگر رستوران و یا کافه ی شما قسمتی دارد که روباز است و مشتریان هم می خواهند از آن قسمت استفاده کنند اما به دلیل تابش مستقیم آفتاب ، بارش برف و باران نمی توانند به راحتی از آن قسمت روباز استفاده کنند تنها راه حلی که وجود دارد این است که سایبان برقی نصب کنند. سایبان برقی محیط را هر چقدر هم که وسیع باشد کاملا پوشش می دهد.

البته باید ابعاد سایبان برقی را درست انتخاب کنید تا بتوانید محیط مورد نظر را بپوشانید که مشتریان به راحتی بنشینند و سفارشاتشان را میل کنند.

 

دلیل استفاده از بازوهای زنجیری برای سایبان برقی چیست؟

شاید از خودتان بپرسید که چرا برای این سایبان برقی از بازوهای زنجیری استفاده کرده است ؟ چرا از بازوهای سیم بکسلی استفاده نکرده ؟ جواب سوال شما این است که سایبان برقی که با بازوهای زنجیری است مقاومت بالاتری دارد. یعنی در جایی که بادهای شدید و طوفان می وزد بسیار مناسب است و می تواند مقاومت بالایی از خودش نشان دهد بدون اینکه آسیبی به سایبان برسد.

پس یکی از دلایل عمده ای که بیشتر شرکت های ارائه دهنده ی سایبان برقی از بازوهای زنجیری استفاده می کنند مقاومت بالای آن است. صد در صد زنجیر هایی که داخل بازوی سایبان استفاده می شود مقاوم تر از سیم بکسلی و فنر است.

اگر می خواهید سایبان برقی را طوری انتخاب کنید که سالهای سال بتوانید از آن بدون اینکه آسیبی به سایبان برقی برسد استفاده کنید باید سازه ی آن را با کمک مشاوران شرکت مورد نظرتان انتخاب کنید چون صد در صد کسانی که اقدام به خرید سایبان می کنند اولین بارشان است و تجربه ی کافی در این زمینه ندارند مشاوران شرکت ما با تجربه ی بسیار بالا می توانند بهترین سایبان برقی را به شما پیشنهاد کنند.

 

میزان بازشو و ابعاد سایبان برقی چگونه تعیین می شود؟

میزان بازشو و ابعاد سایبان برقی بستگی به گستردگی محیطی دارد که می خواهید سایبان برقی مورد نظرتان را نصب کنید. هرچقدر محیط وسیع تر باشد صد در صد هم ابعاد بیشتر هم میزان بازشوی بیشتر هم تعداد بیشتری سایبان می خواهد بهتر است با مشاوران تیم سایبان برقی در ارتباط باشید تا بتوانید محیط را کاملا پوشش دهید.

اگر به تصویر این پروژه دقت کنید میبینید که به دلیل وسعت این محیط هم اندازه ی بازشو بیشتر شده هم اینکه مقدار سایبان بالا رفته هم اینکه ابعاد آن بزرگتر شده است. پس تمام اندازه و میزان بازشو و تعداد سایبان بستگی به محیط مورد نظرتان دارد.

 

نوع پارچه سایبان برقی چگونه تعیین می گردد؟

انوع پارچه مصرفی در سایبان برقی متشکل از چندین مدل و جنس متفاوت می باشد اصولا پارچه سایبان برقی، سایبان مغازه و کلیه سایبان های برقی متشکل از انواع پارچه از قبیل پارچه های PVC که به آن بنری یا کانتینری که البته با ضخامت های مختلف جهت کاربرد های متفاوت است هم گفته می شود. این نوع پارچه سایبان برقی جهت استفاده در سایبان برقی که در مناطق باران خیز و شرجی هستند می باشد. سایبان برقی با پارچه سایبان برقی پی وی سی بیشتر در جهت عدم نفوذ باران و رطوبت به زیر سایبان می شود که این نوع پارچه سایبان برقی دارای رنگ بندی با تنوع بسیار بالایی می باشد و همچنین قابلیت چاپ لوگو ، تبلیغات ، عکس و … را دارا میباشد.

برای انتخاب نوع پارچه سایبان برقی بازهم بستگی به آب و هوای محیط مورد نظر دارد که چگونه باشد اگر همیشه بازش باران و برف باشد بهتر است از پارچه پی وی سی استفاده کنند. چون پارچه پی وی سی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و هیچوقت رنگش و تبلیغاتی که روی آن چاپ کرده اید از بین نمی رود.

سفارش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه از ما

با ما خلاقیت و زیبایی را تجربه کنید?

هر نوع سایبان برقی و سایبان مغازه ای که می خواهید می توانید از ما سفارش دهید. شرکت سایبان برقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است تا بتوانید بهترین سایبان برقی و سایبان مغازه را داشته باشید.

سایبان برقی و سایبان مغازه با کیفیت بالا را از ما بخواهید در ضمن شرکت ما به شما خدمات شستشوی سایبان در انواع مختلف ، تعمیر و تعویض سایبان را انجام می دهد اگر در این موارد هم نیاز داشتید می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت و سفارش سایبان برقی مورد نظرتان کافیست با ما تماس بگیرید.

 

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا