اخبار

راهنمای 0 تا 100 خرید ساعت زنانه با راه حل‌های آسان

فهرست مطلب

درسته که ساعت مچی مردانه مهم‌ترین اکسسوری برای آقایان است، اما نباید فراموش کنیم که وجود ساعت زنانه در کنار اکسسوری‌های دیگر یک خانم، نشان دهنده تفکر مدیریتی و اهمیت به خوش استایل بودنش است. با گسترش صنعت ساعت سازی برندهای زیادی دست به تولید انواع سبک‌های ساعت زنانه زده‌اند. اما در خرید ساعت زنانه مناسب شما چه برند و چه سبکی مناسب شماست؟ به چه نکاتی برای داشتن یک خرید حرفه‌ای باید توجه کرد؟ همه این سوالات را در ادامه مقاله به شما پاسخ می‌دهیم. 

خرید ساعت زنانه مناسب با سبک سلیقه

شما باید ساعتی را خریداری کنید که واقعا آن را دوست داشته باشید. ساعت مچی به عنوان امضای نهایی شما در استایلی است که انتخاب می‌کنید و گویای سبک سلیقه شماست. پس در انتخاب ساعت مناسب با سلیقه‌تان کمی نکته بین باشید. برای خرید ساعت زنانه اول به سبک سلیقه‌تان نگاه کنید. ساعت‌ها بر اساس سبک طراحی به این چند دسته تقسیم می‌شوند: کلاسیک، روزانه، مینیمالیست، فشن و اسپرت. جدا از اینکه هر شخص متناسب با موقعیتی که در آن قرار میگیرد استایل مخصوص آن مکان را دارد، باید در نظر بگیرید شما اکثرا چه سبک استایلی دارید؟ اگر به طور معمول هر روز در رفت و آمد محل کار هستید و جلسات مهم کاری دارید، یک ساعت زنانه کلاسیک مناسب استفاده روزمره خریداری کنید. یا اگر در طول روز فعالیت بدنی زیادی دارید و ورزش می‌کنید یک ساعت ورزشی زنانه مناسب‌تر است. برای شناخت بیشتر با انواع سبک‌های ساعت زنانه ادامه این مطلب را بخوانید:

خرید ساعت زنانه
خرید ساعت زنانه

ساعت زنانه کلاسیک

سبک کلاسیک همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد و هیچ وقت قدیمی نمیشود. کسانی که ساعت کلاسیک زنانه را انتخاب می‌کنند اغلب استایل‌های شیک و کلاسیک دارند. به دنبال سادگی هستند و از شلوغی به دور. صفحه ساعت‌های کلاسیک طراحی پیچیده و چشمگیری ندارند و همین سادگی است که جذابیت این سبک ساعت‌ها زیاد می‌کند. طیف رنگ بندی در قطعات ساعت کلاسیک به نحوی با هم سازگاری دارند که با بیشتر رنگ‌های دیگر در لباس شما ست می‌شوند.

ساعت زنانه مجلسی یا فشن

هر خانمی به داشتن یک ساعت مچی مجلسی زنانه نیاز دارد. این سبک از ساعت‌ها طراحی‌های چشمگیر‌تری دارند. از متریال گران قیمت و درخشان‌تری در ساعت‌های فشن استفاده می‌شود تا هم ارزش ساعت بیشتر شود و هم به چشم بیاید. متریالی مانند نگین‌های سواروسکی، صدف طبیعی، سنگ‌های قیمتی، چرم طبیعی و … در اجزای این مدل ساعت‌ها دیده می‌شود. ساعت‌های فشن طراحی‌ها مطابق با مد روز دارند. چه از نظر طراحی فرم قاب یا بند و چه از نظر متریال طوری طراحی می‌شوند که به عنوان یک اکسسوری زینتی در کنار جواهرات بتوانید استفاده کنید. معمولا ساعت‌های بند فلزی در این دسته بندی بیشتر به چشم میایند.

images_1669023621.jpg

ساعت ورزشی زنانه

خانم‌هایی که بیشتر به خوش استایل بودن اهمیت میدهند، از ورزش کردن دوری نمی‌کنند. و داشتن یک ساعت اسپرت مناسب ورزش به شما این امکان را میدهد بدون دغدغه آسیب دیدن ساعت به فعالیت‌تان ادامه دهید. همچنین با پیشرفتی که در صنعت ساعت سازی میبینیم، ساعت‌های ورزشی قابلیت‌هایی دارند تا استفاده از آنها را برای مصرف کنندگان راحت‌تر می‌کند. بیشترین قابلیت‌های به روز مانند: ارتفاع‌سنج، فشار‌ستج، قدم‌شمار، تایمر، کرنوگراف و … را در ساعت‌های کاسیو میتوانید پیدا کنید. برند کاسیو برای خانم‌ها یک لاین تخصصی ساعت زنانه ورزشی به اسم Baby-G دارد که ما به شما حتما پیشنهاد می‌کنیم. چون هم برند کاسیو جزو قدرتمندترین برندهاست و هم با خرید یک ساعت از این برند از لحاظ طول عمر تا مدت‌ها نیازی به خرید ساعت جدید نخواهید داشت.

ساعت مینیمال زنانه

طراحی مینیمالیست در ساعت‌های زنانه بیشتر مورد علاقه سنین جوان و دانشجویان است. طراحی ساعت‌های مینیمالیست به نحوی است که از هر شلوغی دوری می‌کنند و از طرفی هم جهت با دنیای مد و فشن هستند. از رنگ‌های خنثی و نود در رنگبندی این مدل ساعت‌ها اغلب استفاده می‌شود. همین موضوع دست شما را برای ست کردن این سبک ساعت با انواع لباس‌ها باز نگه میدارد.

images_1669023660.jpg

رنج قیمت ساعت زنانه

بعد از اینکه متوجه شدید بیشتر چه سبک و مدل ساعتی مناسب استایل شماست، نوبت به تعیین بودجه می‌رسد. تعیین مبلغ مد نظر برای خرید ساعت اورجینال به شما در پیدا کردن برند خوب کمک می‌کند. با تعیین رنج قیمت متوجه می‌شوید در چه برندهایی باید دنبال سبک مورد علاقه‌تان باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای پیدا کردن برندهای مناسب در رنج قیمتی که در نظر دارید، حتما از یک مشاور و کارشناس فروش ساعت راهنمایی بگیرید. چون در دنیای پر رقابت امروز میلیون‌ها برند ساعت ساز دنیا در رقابت‌اند و اگر شناخت کافی از آنها نداشته باشید کار برای‌تان سخت خواهد شد.

بهترین برند‌های ساعت زنانه چه برندهایی هستند؟

همانطور که گفتیم برندهای ساعت‌ساز زیادی امروزه در حال رقابتند. و رقابت اصلی بین برندهای ساعت ساز سوئیسی و ژاپنی است که همیشه بازار رقابت را داغ نگه میدارد. اگر به برند خاصی تعلق خاطر دارید مستقیم به سراغ آن بروید، اما اگر برند خاصی مد نظر ندارید ابتدا تعیین بودجه کنید و بعد به دنبال بهترین برند ساعت زنانه بروید. در اینجا ما لیستی از برند‌هایی که در تولید ساعت دخترانه و زنانه محبوبیت بیشتری دارند و پر فروش هستند بر حسب تجربه، برای شما لیست می‌کنیم. اما انتخاب از محصولات این برندها بر اساس سلیقه شماست.

 برند‌های لوکس و ساخت سوئیس ساعت زنانه:

  • برند رولکس
  • برند لوییس ارارد
  • برند فردریک کنستانت
  • برند ریموند ویل
  • برند ورساچه

images_1669023678.jpg

برندهای غیر لوکس و قدرتمند در ساخت ساعت دخترانه و زنانه:

  • برند دنیل ولینگتون
  • برند برینگ
  • برند آیس واچ
  • برند مایکل کورس
  • برند فسیل
  • برند جویسا
  • برند بیبی جی کاسیو
  • برند کاسیو شین
  • برند متی تیسوت
  • برند آندره موشه و …

انتخاب ساعت بند چرمی یا بند فلزی در ساعت زنانه

معمولا ساعت بند چرمی محبوبیت بیشتری دارد. چرا که از لحاظ قرار گرفتن روی مچ مخصوصا مچ ظریف خانم‌ها انعطاف پذیر است و نیازی به سایز کردن هم نیست. اما مشکلی که وجود دارد زود خراب شدن بند چرم ساعت‌هاست حتی بندهای چرم طبیعی. و از این لحاظ ساعت‌های بند فلزی دوام بیشتری دارند.

ساعت‌های بند چرمی برای استفاده روزانه و استایل‌های کلاسیک انتخاب بهتری هستند. چون باعث سبک شدن وزن ساعت می‌شوند و در استفاده طولانی مدت مزاحمتی برای مصرف کننده ایجاد نمی‌شود. اما ساعت بند فلزی (بند استیل) ظاهری فشن و مجلسی دارند. نوع طراحی و درخشندگی بند ساعت فلزی باعث می‌شود تا ساعت به عنوان یک اکسسوری زینتی در استایل یک خانم دیده شود و قابلیت ست شدن با جواهرات دیگر مثل دستبند و انگشتر هم دارد.

انتخاب رنگ بندی در ساعت زنانه

انتخاب طیف رنگ بندی ساعت کاملا سلیقه‌ای است و اکثرا رنگ‌هایی در ساعت‌ها استفاده می‌شود که بیشترین کاربرد را برای مصرف کننده داشته باشد. اما در انتخاب رنگ ساعت زنانه‌ای که قصد خریدش را دارید باید به رنگ پوست خودتان هم توجه کنید. معمولا خانم‌ها از ساعت‌های با رنگ طلایی (gold)، مسی (Rose Gold) و استیل (Silver) استقبال بیشتری می‌کنند. چرا که این 3 رنگ جداگانه یا ترکیب شده با هم بیشتر قابلیت ست شدن با اکسسوری‌های دیگر و جواهرات را دارند. اما اگر انتخاب شما رنگ‌های فانتزی مانند طلایی، مسی، صورتی، برنز و … است باید یک اخطار به شما بدهیم. در استفاده از این رنگ ساعت‌ها باید بیشتر مراقبت کنید. چون برخورد مواد شیمیایی مانند عطر و ادکلن، کرم دست، شوینده و … با این رنگ‌ها در ساعت باعث رنگ رفتگی بدنه می‌شود. البته در بعضی برندها برای دوام بیشتر رنگ و جلوگیری از رنگ رفتگی از روکش پودری بادوامی به اسم PVD استفاده می‌شود. اما خب پیشنهاد ما مراقبت بیشتر از سمت مصرف کننده است.

خرید ساعت زنانه اصل از فروشگاه‌های معتبر

اصالت در ساعت مچی از دغدغه‌های اصلی خریداران است. ایران تایمر به عنوان اولین سایت تخصصی ساعت و اکسسوری اورجینال در ایران، یک ویترین بزرگ و جامع برای شماست . اگر به دنبال یک سایت خرید ساعت مطمئن هستید، در ایران تایمر می‌توانید با خیال راحت انتخاب کنید، مقایسه کنید و محصول مورد علاقه‌تان را با اطمینان از اصالتش خریداری کنید. تمام ساعت‌ها و اکسسوری‌های داخل فروشگاه ایران تایمر بصورت مادام العمر ضمانت اصالت کالا دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا