ترفند

چگونه مخ پسر را بزنیم؟ 15 راه آمار دادن به پسر مغرور و دلبری برای کراش پسر

فهرست مطلب

آمار دادن به پسر و جذب پسر مغرور، از سوی دختر ها بدون تردید با سختی همراه است. زیرا پسران مغرور خیلی سختی به دختران، ابراز علاقه خواهند کرد. بنابراین دختر خانم باید با استفاده از روش های مختلف، عمل مخ زنی پسر را انجام دهند تا امکان جذب آن ها را داشته باشند. البته در صورت استفاده درست از این روش ها مانند شیرین سخن گفتن، می توانند پسران مغرور را عاشق خود کنند.

طی این مقاله اختصاصی از سوی بلاگ فاوینو در رابطه با آمار دادن به پسر و مخ زنی پسر، اطلاعاتی را جمع آوری کرده ایم. امیدواریم دختر خانم ها عزیز با به کارگیری این مطالب، دل پسر مغرور را به خود جذب کنند. در صورت تمایل از مطالب بیان شده در سایت بوفچه نیز، دیدن کنید.

چگونه مخ پسر را بزنیم؟ آمار دادن به پسر مغرور و دلبری برای کراش پسر
چگونه مخ پسر را بزنیم؟ آمار دادن به پسر مغرور و دلبری برای کراش پسر

راه و روش های جذب پسر مغرور

دختران عزیز برای تسخیر قلب پسران، می توانند از روش های مختلفی استفاده کنند. آن ها از بین راه های بیان شده در ادامه مطلب، یک یا چند روش را مناسب با شرایط خود انتخاب کنند. اما روش های اصلی برای آمار دادن به پسر، شامل موارد زیر خواهد بود:

لمس دوست پسر مغرور

پسران مغرور همیشه مجذوب لمس و تماس‌های لطیف دختر، خواهند شد. تحقیقات علمی هم نشان داده است که مردان به طور ناخوداگاه به دخترانی که در حین مکالمه آن‌ها را لمس کرده اند، توجه بیشتری نشان خواهند داد. دختران عزیز برای استفاده از این روش در جذب یا آمار دادن به پسر مغرور، می توانند گاه‌گاهی ساعد او را لمس کنند یا دست خود را روی شانه‌ او  بگذارند. با وجود کوتاه بودن لمس، منجر به افزایش توجه پسر به دختر خواهد شد.

تو دل برو بودن دختران برای عاشق شدن پسر

از گذشته های بسیار دور دختران علاقه مند به پسران شجاع و پسران نیز عاشق دختران تو دل برو بودند. امروزه پسران عاشق دختران لطیف، با ظرافت‌های زنانه هستند. دختران عزیز برای آمار دادن به پسر یا به دست آوردن دل او، دختری لطیف و شیرین صحبت باشند. به طور مثال دخترا برای مخ زنی پسر، می توانند با مو های خود بازی کنند یا ادا و اصول شیرین داشته باشند.

دخترا با انجام چنین کار های خود را، بسیار دوست‌داشتنی و تو دل برو برای پسران مغرور معرفی خواهند کرد. بدون تردید دختر با طنازی و لطیف بودن خود، خیلی راحت مراحل آماردادن به پسر را طی کرده و جایگاه ویژه ای در قلب پسر برای خود، ایجاد خواهد کرد.

شیطنت دختر خانم ها و آمار دادن به پسر

دختر ها در کنار لطلافت و طنازی خود، گاهی اوقات شیطنتی از خود بروز دهند. دختران عزیز برای به دست آوردن یا آمار دادن به پسر مغرور، جدی بودن کنار بگذارند. شیطنت و شوخ طبعی، بدون تردید در ایجاد یک رابطه یا محکم کردن رابطه بین زوج ها، بسیار موثر است. پسران مغرور از دختران خیلی شیرین، مهربان و لطیف خوششان خواهد آمد، البته ممکن است پس از گذشت اندک زمانی، پسر ها خسته شوند. بنابراین دختران عزیز با شیطنت خود، می توانند در ایجاد استحکام رابطه عاشقانه خود و پارتنر کمک کنند.

مخ زنی پسر با موبایل

از راه‌های ارتباطی مهم در دنیای امروز، گوشی همراه یا تلفن همراه است. مطمئنا استفاده درست از گوشی، کمک بزرگی به محکم‌تر شدن رابطه دختر و پسر خواهد کرد. گوشی تلفن یک ابزار قوی برای بدست آوردن دل پسرهای مغرور یا آمار دادن به پسر است. ارسال پیام‌ از طریق موبایل به دوست پسر مغرور، باید به نحوی باشد که لبخند به لب او بیاورد.

چگونه مخ پسر را بزنیم؟ آمار دادن به پسر مغرور و دلبری برای کراش پسر
چگونه مخ پسر را بزنیم؟ آمار دادن به پسر مغرور و دلبری برای کراش پسر

نزاکت و مودب بودن دختر برای مخ زنی پسر

با ادب بودن،از خصوصیات یک دختر شیرین و با نزاکت است که هر پسری طالب آن است. بنابراین دختر ها با ادب و نزاکت خود، به راحتی پسر های مغرور را جذب خود خواهند کرد. البته این ادب و نزاکت را به بخشی از شخصیت خود تبدیل کنند تا اینگونه، به راحتی پسر مورد علاقه خود را عاشق خود کنند.

طرز صحبت کردن و آمار دادن به پسر

دختر خانم ها برای حل مشکلاتی که با آن‌ها مواجه شده اند، صحبت خواهند کرد تا آن معضل را برطرف کنند. اما پسران مغرور به جای صحبت کردن درباره یک موضوع، به سرعت به سراغ راه‌حل و عمل کردن خواهند رفت. برای مثال وقتی خانم بخواهد با شوهر خود، درباره مشکل کم شدن اعتماد به نفسی که به خاطر بیکاری برای او پیش آمده صحبت کند، شوهر  فقط بخشی از حرف‌ های خانم جالب خواهد بود که راهکاری عملی را نشان دهد.

پس نحوه صحبت کردن برای آمار دادن به پسر مورد علاقه بسیار مهم است. مردان و زنان نزدیکی یا صمیمیت را به شکل های کاملا مخالف یکدیگر تجربه خواهند کرد. پسر ها برخلاف دختران که دوست دارند درباره لحظات لذت‌بخشی که تجربه کرده‌اند، صحبت کنند؛ ترجیح خواهند داد که درباره آن سکوت کنند.

طرز صحبت با پسران مغرور برای آمار دادن به پسر

پسران مغرور هنگام مکالمه و صحبت کردن، ممکن است کمی عصبی باشند یا به اندازه دختران در صحبت کردن مهارت نداشته باشند. بنابراین هنگام آمار دادن به پسر مغرور و  صحبت کردن با او،  روی نقاط مثبت حرف‌های او تمرکز کنند. به طور مثال که با لطیفه ای که پسر تعریف کرده است، بخندند. بدون تردید این مسئله، باعث افزایش اعتماد به نفس در پسر شده و به نوعی علاقه دختر به او را، نمایان خواهد کرد.  پسران پرمدعا از این که حس کنند تمامی جملات‌ آن ها، زیر ذره‌بین قضاوت است؛ احساس راحتی نخواهند کرد.

راز های دلبری و مخ زنی پسر در روز آشنایی

دختران بسیاری این ادعا را، بیان خواهند کرد که دوست ندارند شروع کننده رابطه باشند. اما شاید در مهمانی دل بسته ای یک پسر مغرور، شوند. اکنون آن ها چگونه باید این دل بستگی خود را یا به عبارتی امار دادن به پسر را به او نشان دهند. برای اینکه دختر ها، بتوانند علاقه خود را به پسر مغرور نشان دهند؛ بدون اینکه باعث ناراحتی یا شرمندگی شوند، می توانند از راهکار های زیر استفاده کنند:

  • برقراری ارتباط چشمی
  • مرموز بودن دختران
  • لبخند زدن و مخ زنی پسر
  • فدر دان بودن
  • تمایل به آشنایی بیشتر
  • عدم استفاده از تک کلمات
  • سفر رفتن با هم
  • عدم تلاش برای نشان دادن جذابیت
  • استفاده از رسانه های اجتماعی
چگونه مخ پسر را بزنیم؟ آمار دادن به پسر مغرور و دلبری برای کراش پسر
چگونه مخ پسر را بزنیم؟ آمار دادن به پسر مغرور و دلبری برای کراش پسر

در کنار راهکار های ارائه شده، در ادامه به بیان مطالبی دیگر برای دلبری کردن از پسر مغرور خواهیم پرداخت.

مراقبت از خود

دختر ها با آمار دادن به پسر و جذب او باید از لحاظ فیزیکی، روحی و عاطفی از خود مراقبت کنند.

دوست داشتن خود

دختر خانم های عزیز قبل از بیان علاقه خود به پسر مغرور، خود را دوست داشته باشه باشند. بدون شک با اهمیت فائل شدن برای شخصیت خود و وقت گذراندن برای ایجاد حس خوب در خود، خیلی راحت پسر مغرور را به خود جذب خواهند کرد.

شیک پوش بودن دختر

دختر پس از شکل گیری رابطه با یک پسر مغرور، باید در نوع لباس پوشیدن خود دقت بیشتری کند. البته در کنار آراستگی لباس ها، به سایز بودن آن نیز توجه کند. همچنین برای اینکه پوشش دختر، از جذابیت بیشتری برخوردار باشد؛ با ورزش کردن، اندام خود را جذاب و زیبا کنند.

آشپزی کردن برای پسر

یکی از ساده ترین روش ها برای دلبری کردن، آشپزی کردن برای پسر است. دختر های عزیز می توانند با تهیه یک غذای خوشمزه و البته مورد علاقه پارتنر خود، او را بیش از پیش به خود جذب کنند.

چگونه مخ پسر را بزنیم؟ آمار دادن به پسر مغرور و دلبری برای کراش پسر
چگونه مخ پسر را بزنیم؟ آمار دادن به پسر مغرور و دلبری برای کراش پسر

کشف علایق و آمار دادن به پسر

همه مردان در سراسر دنیا، عاشق و دل بسته خانم های خواهند شد که حرف های آن ها با دقت گوش دهند. بنابراین دختران می توانند با شناخت دقیق از سلیقه پارتنر یا فرد مورد علاقه خود، او را سورپرایز کنند. به طور مثال، بیشتر پسر ها علاقه مند به ورزش فوتبال هستند، دختر می تواند با تهیه بلیط بازی تیم مورد علاقه او، یک روز شکفت انگیز را برای پارتنر خود ایجاد کند.

خرید کردن با هم

در صورتی که دختر عاشق و پسر مغرور با هم، برای انجام یک خرید ساده بروند؛ بدون شک با اندکی شیطنت، متانت و نزاکت، دختر دل پسر مغرور را از آن خود خواهد کرد. بنابراین با یک خرید ساده و آمار دادن به پسر، امکان شکل گیری رابطه عمیق عاشقانه بسیار خواهد بود.

سخن پایانی

ایجاد رابطه عاشقانه و ادامه دادن این نوع رابطه بین زوج ها، نیازمند شناخت از یکدیگر خواهد بود. اگر در این بین پارتنر دختر، یک پسر مغرور باشد؛ کار دختر برای آمار دادن به او یا عاشق کردن او بسیار سخت و دشوار خواهد بود. دختر خانم برای اینکه، قلب پسر مغرور را تسخیر یا به عبارتی از آن خود کند؛ می تواند از روش های متنوع استفاده کند. از بهترین راهکار های ارائه شده جهت جذب قلب پسران مغرور، ادب و نزاکت دختر است.

بدون شک دختری که با ادب، خوشرو، مهربان، شیطنت و بازیگوشی را با هم در وجود خود داشته باشد؛ بسیار راحت و آسان پسر مورد علاقه خود را به سمت خود مانند آهن ربایی جذب خواهد کرد. البته پس از شکل گیری رابطه بین دختر عاشق و پسر مغرور، باید هر دو طرف نسبت به این رابطه حس تعهد را داشته باشند.

 

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/25143/چگونه-مخ-پسر-را-بزنیم؟آمار-دادن-به-پسر-ک/
  • https://favino ir/25143/چگونه-مخ-پسر-را-بزنیم؟آمار-دادن-به-پسر-ک/#:~:text=نزاکت و مودب بودن دختر خود را عاشق خود کنند
  • چگونه مخ یک پسر را بزنیم
  • چگونه مخ یک پسر رو بزنیم
  • روش های مخ زنی پسرای همکار
  • زدن مخ پسر
  • چگونه پسر مخ کنیم
  • راه های مخ زنی پسر
  • برای مخ زدن پسرا چکارکنیم؟
  • آموزش موخ زدن پسرا در خیابان

‫15 دیدگاه ها

  1. پسری که من میخوام دوسم نداره تورو خدا کمکم کنید من چهار سالهدکه بهش علاقه دارم
    هر چی مخ میزنم متاسفانه به من توجه نمیکنه

    1. درود بر شما
      اول باید ببینی طرف تو باغ هست یا نه! معمولا خیلی از پسرا در قید و بند رابطه نیستن .. چون تو فکر تامین شرایط مناسب برای شروع رابطه و زندگی هستن.. از طرفی اون طرف قضیه هم ممکنه وجود داشته باشه و خودش با کسی در ارتباط باشه یا دنبال به دست اوردن کسی باشه..
      خلاصه اگه همه مدل کاری کردی و متوحه نشد یا حس میکنی داری وقتت تو تلف میکنی (که 4 سال شده..) پیشنهاد میکنم یبار جدی بشین حرف دل تو بزن بگو مایلم با هم ارتباط جدی داشته باشیم و ازت خوشم میاد..
      همیشه ک نباید پسرا یه رابطه رو استارت بزنن.. وقتی ازش خوشت میاد و جذبش شدی خودت بسم الله بگیر..

    2. سعی کن به علایقش دقت کنی و با توجه به علایقش خودت رو تغییر ولی بهش بگو دوسش داری پانتومیم که بازی نمیکنید ستون🗿💔

      1. سلام النا جان
        این تغییری که ازش حرف میزنی، اگه خیلی با شخصیت اصلیش فرق داشته باشه بعد از یه مدت باعث آزار خودش میشه.. ولی اون بخش پانتومیم و صحبت کردن رو کاملا موافقم و باید فارغ از جنسیت انجامش داد..

  2. چه توصیه های خوبی به نظرم برخورد با جنس مخالف ۲ ور باید لرن هر چند به نظرم کل مردهای دورم یا جفتن یا درشرفش مابقی هم بی فرهنگ گهن اومدن واسه اذیت کاری بی شرف های حرومزاده یه مین دیرم یعنی کارپمن بای

  3. پس فهمیدم چجوری این دخترا دل ساده ما پسر ها رو به دست میارن ما که باید همه خودمون رو بدین تا حداقل دختره یه نگاه بهمون بندازه تجربه کردم که میگم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا