ترفند

چگونه به پسر پیشنهاد دوستی بدهیم + 8 راه برای نخ دادن به پسر برای رابطه عاشقانه

فهرست مطلب

شاید شما هم از آن دسته دخترهایی باشید که، دوست دارید به پسر مورد علاقه خود ابراز مهر و محبت کنید. به عبارتی دیگر اهل نخ دادن به پسر مورد علاقه خود هستید. در اصل شما با این کار، راه را برای برقراری یک رابطه عاشقانه جذاب باز خواهید کرد. البته برای نخ دادن به پسر، روش‌های متعددی وجود دارد که از طریق آن یک دختر می‌تواند به پسر مورد نظرش پیشنهاد شروع آشنایی دهد.

طی این مقاله اختصاصی از بلاگ فاوینو به بیان مطالبی در رابطه با نخ دادن به پسر و روش های انجام چنین کاری از سوی دختران، خواهیم پرداخت. امیدواریم با مطالعه این مقاله و به کار گیری روش های جهت شروع یک رابطه عاشقانه، برای شما مفید باشد. در صورت علاقه به سایت بوفچه و مطالب آن نیز، سری بزنید.

نخ دادن به پسر مغرور و نحوه آشنایی با پسر همکلاسی خفن
نخ دادن به پسر مغرور و نحوه آشنایی با پسر همکلاسی خفن

روش های متنوع شروع آشنایی با پسر کراش و مغرور و نخ دادن به پسر دلبر

برای آغاز یک رابطه‌ی عاشقانه، دو روش وجود دارد: روش اول پیشنهاد کلامی مستقیم است. در روش دوم ابراز علاقه،  نشانه‌های غیرکلامی واضحی است که مهر و محبت یک طرف را به شخص مقابل، نشان خواهد داد. اکنون پس از بیان ابراز علاقه، منتظر دریافت پاسخ از سوی شخص مقابل خواهد ماند. روش اول را با اصطلاح “پیشنهاد و درخواست مستقیم” یاد خواهند کرد. در رابطه با رفتارهای غیرکلامی، اصطلاح  “جذب غیرمستقیم” نام برده خواهد شد.

البته روش سوم هم برای شروع رابطه وجود دارد که، می‌تواند به کمک شخص سومی به عنوان واسطه انجام خواهد گرفت. در هر صورت افراد هر موقعیتی که قرار دارند، نیازی نیست در زندگی عاشقانه‌ی خود منفعلانه عمل کنند. زن بودن هرگز به این معنی نیست که، منتظر بنشیند تا شاهزاده‌ سوار بر اسب سپید به خواستگاری‌ او  بیاید. در صورت وجود این حس در دختری که باید تا آخر عمر مجرد بماند، این نکته را نباید فراموش کند که  هر فردی رقم زننده‌ سرنوشت خود است.

بنابراین اگر به دنبال شروع یک رابطه عاشقانه و جذاب است، باید به سمت تغییر در روند یا سبک زندگی خود برود. برای ایجاد تغییر در سبک زندگی، از راهکار های ارائه شده در این مقاله بهره ببرد؛ در صورتی که موفق به ایجاد تغییر نشد، می تواند به خود بابت انجام این راهکار های شجاعانه تبریک بگوید.

پیشنهاد ازدواج و دوستی یا نخ دادن به پسر پولدار به روش مستقیم

در این روش نخ دادن به پسر از سوی دختر، صراحت کلام دیده خواهد شد. بنابراین باید دختر خود را برای هر جوابی آماده کند. زیرا با توجه به نوع پیشنهاد مستقیم، جواب آن نیز بسیار واضح است؛ پس از نخ دادن به پس از سوی دختر، شخص مقابل با یک جواب بله یا خیر تکلیف هر دو را مشخص خواهد کرد. البته ریسک پیشنهاد مستقیم آشنایی یا ازدواج برای دختر ها بیشتر از پسران است؛ زیرا در صورت جواب منفی، دختر حس شرمندگی خواهد کرد.

استفاده از روش غیر مستقیم برای نخ دادن به پسر، پیشنهاد ازدواج و دوستی به مرد کاری

دختر با نخ دادن به پسر به روش غیر مستقیم ، این احتمال وجود دارد که پسر نشانه ‌های روش غیر مستقیم را به معانی مختلفی تعبیر کند. با وجود ابهام دراین روش، خطر جواب رد شنیدن مستقیم را برای دختر خانم ها کمتر است. زیرا  این قبیل نشانه‌های غیرکلامی غیر مستقیم یا نخ دادن به پسر را، می‌توان پیشنهاد برای شروع یک رابطه‌ عاشقانه تلقی کرد یا صرفاً رفتاری بسیار دوستانه در نظر گرفت. رفتارها یا نخ دادن به پسر به واسطه روش غیر مستقیم تنوع بسیار بالایی دارد.

اصلی ترین این نشانه ها شامل لبخند زدن، نگاه ‌های دزدانه، بالا بردن ابرو ها و بازی کردن با مو ها است. بسیاری از روانشناسان  معتقد هستند که رفتارهای جذب غیر مستقیم معمولاً پسران را بیشتر جذب خواهد کرد.

آشنایی پسر و دختر به کمک واسطه و دوست

در این روش، شخص سوم که معمولا دوست دختر و پسری است؛ آن ها را با یکدیگر آشنا خواهد کرد. فرد واسطه بین دختر و پسر، باید قابل اعتماد باشد. همچنین این فرد، باید دو طرف را به درستی به یکدیگر معرفی کند. البته هر یک از طرفین، می توانند با پرسیدن سوالاتی از این شخص واسطه در رابطه با طرف مقابل خود اطلاعاتی به دست آورند. اما موضوع مهم و قابل توجه در این روش، مورد اعتماد بودن شخص واسطه است. البته وجود مهارت ارتباطی لازم برای معرفی درست  دو طرف نیز، در این شخص واسطه لازم است.

نخ دادن به پسر خوشگل و خوش خنده برای دوستی و ازدواج
نخ دادن به پسر خوشگل و خوش خنده برای دوستی و ازدواج

 

چگونگی نخ دادن به پسر از سوی دختر جذاب و دلبر

بدون تردید ابراز علاقه به یک مرد یا نخ دادن به پسر، برای شروع آشنایی می‌تواند کار بسیار سخت و اضطراب‌آوری باشد. اما دختران در صورت داشتن مهارت ارتباطی کافی، می‌توانند به صورت غیر مستقیم تمایل و علاقه خود را به طرف مقابل نشان دهند. در این بخش از مقاله به بیان چند راهکار ساده اما مهم در رابطه با نخ دادن به پسر از سوی دختران، اشاره خواهد شد. دختران عزیز، می توانند از یک یا چند مورد از روش های زیر برای نخ دادن به پسر مورد علاقه خود، بهره ببرند.

سلام کردن یا باز کردن سر صحبت با پسری که از خوشم میاد

دختر خانم هنگام عبور از کنار پسر مورد علاقه خود، به گونه ای وانمود کنند که او را ندیده اند. بنابراین به سلام کرده و اصطلاحا سر صحبت را باز کنند. بدون شک این توصیه‌ به نظر بسیاری از دختر عزیز، پیش پا افتاده و بدیهی به نظر خواهد رسید. اما این راهکار، یک گام بزرگ برای شروع یک رابطه است

نخ دادن به پسر با دعوت به جمع دوستان

در صورتی آشنایی مختصر از پسر مورد علاقه، او را به جمع دوستان خود دعوت کننداز او برای آخر هفته و شرکت در برنامه کوهنوردی یا یک مهمانی دعوت کرده و اینگونه عمل نخ دادن به پسر مورد علاقه را، انجام دهند. البته ابتدا باید مرحله آشنایی صورت بگیرد تا امکان دعوت به جمع دوستان، وجود داشته باشد. همچنین پس از ورود به جمع دوستان و آشنایی بیشتر از یکدیگر، امکان شکل گیری رابطه عاشقانه وجود دارد.

استفاده از صفحات مجازی مانند اینستاگرام برای ایجاد ارتباط با پسر مغرور و کراش

دختر خانم ها می توانند برای پسر مورد علاقه‌ خود در صفحه اجتماعی او در  فیبسوک یا اینستاگرام، پیام بفرستند. همچنین با لایک یا اظهار نظر کردن در رابطه با پست های او، عمل نخ دادن به پسر را به شیوه غیر مستقیم انجام دهند. با افزایش این نوع رابطه در فضای مجازی و بعد به شکل حضوری، امکان ایجاد یک رابطه عاشقانه بسیار زیاد خواهد بود.

آمار دادن به پسری که ازش خوشم میاد
نخ دادن به پسر دعوایی و نحوه آشنایی با پسر همکلاسی خوش هیکل

درخواست کمک دختر از پسر مورد علاقه

ساده‌ترین راه براینخ داده به پسر، درمانده به نظر رسیدن دختر است. دختر می تواند از پسر مورد علاقه خود، درخواست کمک کند. برای مثال دختر از پسر بخواهد که، نرم افزار جدیدی روی لپ تاپت نصب کند. کمک گرفتن بهانه ‌بسیار خوبی است که، دختر پسر مورد علاقه خود را بهتر بشناسد. در نتیجه دختر می تواند از این نمونه فرصت ‌ها، برای تاثیر گذاشتن روی پسر و جذب کردن او استفاده کند.

استفاده از گوشی و فضای مجازی برای نخ دادن به پسر و شروع رابطه با پسری که دوسش دارم

امروزه استفاه از گوشی های هوشمند، با استقبال بسیاری مواجه شده است. یکی از رایج ترین راه ها برای نخ دادن به پسر از سوی دختر خانم، استفاده از گوشی است. ارسال پیامک، لایک پست های اینستاگرام یا توییتر از جمله راه های برقراری رابطه عاشقانه یا نخ دادن به پسر است.

ویژگی های یک دوستی سالم بین دختر و پسر مورد علاقه

ایجاد یک رابطه سالم عاشقانه بین دختر و پسر، بسیار با اهمیت تر از ایجاد چنین رابطه است. بدون شک در صورت ایجاد یک رابطه ناسالم، طرفین رابطه خیلی زود آسیب خواهند دید. داشتن یک رابطه عاطفی سالم را، باید یکی از مهم ترین مسائل زندگی معرفی کرد. در روابط عاطفی سالم، تمامی هیجانات چه مثبت چه منفی می توانند حضور داشته باشند. اما آنچه که در این بین، دارای اهمیت است، امکان تاثیر هیجانات مثبت بر رابطه  دو طرف است.

در روابط عاطفی که پر از ناراحتی و تنش است، هرگز نمی توان شادی و سرزندگی را برای مدت طولانی حفظ کرد. البته این انرژِی مثبت خود به خود به وجود نخواهد آمد، بلکه ناشی از مهارت های برقراری ارتباط دو طرف در رابطه است که منجر به ایجاد آرامش و شادی خواهد شد. اصلی ترین ویژگی های یک رابطه عاشقانه، شامل لیست زیر است:

پذیرفتن خصوصیات فرد مقابل

بدون تردید هر یک از طرفین، دارای خصوصیات و ویژگی های خوب یا بد بسیار هستند. دو طرف باید یکدیگر را با وجود تمام ویژگی های بد و خوب، قبول کنند.

احترام گذاشتن

افرادی که در زمان عصبانیت، احترام طرف مقابل خود را نگه خواهند داشت؛ بدون شک می توانند بهترین فرد برای ایجاد یک زندگی سالم و شاد هستند.

اعتماد کردن

وجود فاکتور اعتماد بین دو طرف، می تواند نشان دهند یک رابطه سالم عاطفی و عاشقانه باشد. در صورت وجود اعتماد بین دو طرف، بدون تردید افرادی می توانند از نقاط ضعف یا احساسات خود با یکدیگر صحبت کنند.

صداقت و راستی در رابطه دختر و پسری که مغروره

دروغ گفتن به طرف مقابل، به تدریج منجر به کاهش اعتماد پارتنر خواهد شد. بنابراین در حالتی، باید صداقت و راستی بین دو طرف وجود داشته باشد تا امکان ایجاد یک رابطه عاشقانه و جذاب برای آن ها، شکل بگیرد.

نخ دادن به پسر جذاب و کرش - برقراری ارتباط با پسر همکار خوشتیپ
نخ دادن به پسر جذاب و کرش – برقراری ارتباط با پسر همکار خوشتیپ

درک شرایط طرف مقابل

افراد هنگام ناراحتی یا شادی پارتنر، در کنار او باشند.

مهر و محبت

دو طرف برای ایجاد رابطه عاشقانه و تدوام آن، باید نسبت به یکدیگر با مهر رفتار کنند. تسلط بر اعصاب در عصابنیت، صحبت کرد در رابطه با موضوعات مختلف و تلاش برای جلب نظر پارتنر نشان از محبت به پارتنر است.

تعهد به یکدیگر

تعهد به یکدیگر و خیانت نکردن، مهم ترین نشان یک رالبطه سالم بین دختر و پسر است. افراد باید از صحبت کردن در مورد خصوصی ترین مسائل زندگی با شخص سوم، خودداری کنند.

درک وجود تفاوت های بسیار بین دختر و پسر

در صورت وجود درک متقابل و شناخت تفاوت ها، مطمئنا یک رابطه عاشقانه سالم شکل خواهد گرفت. البته درک متقابل در تدوام رابطه نیز، بسیار با اهمیت است.

سخن پایانی

نخ دادن به پسر و شروع یک رابطه عاشقانه از سوی دختران، با چالش های بیشتر مواجه است. دختران عزیز برای بیان علاقه خود، می توانند از روش های مستقیم و غیر مستقیم بهره ببرند. البته هر یک از روش ها دارای معایب و مزایا، بسیاری هستند؛ به طور مثال در روش مستقیم، جواب مثبت یا منفی به صورت واضح بیان خواهد شد. مطمئنا در صورت جواب منفی پسر به ابراز علاقه دختر، برای خانم ها حس شرمندگی را باقی خواهد گذاشت.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/25101/نخ-دادن-به-پسر-کراش-پیشنهاد-دوستی-به-پسر/
  • 15روایت نخ دادن دختران به پسران
  • چگونه به پسرا نخ بدیم
  • چه جوري ب پسر نخ بديم
  • چطور به پسر مورد علاقه در خواست شماره کرد
  • نخ دادن به پسر
  • نخ دادن برای دوستی
  • اگر پسری پیشنهاد دوستی داد چه کنم
  • https://favino ir/25101/نخ-دادن-به-پسر-کراش-پیشنهاد-دوستی-به-پسر/#:~:text=رفتارها یا نخ دادن به را بیشتر جذب خواهد کرد
  • چگونه نخ بدهیم

‫8 دیدگاه ها

  1. خیلی خوب کاربردی هر چن به نظرم اگه اینکار رو کردی تا پسره اعتراف نکرده یا رز سرخ نداده باور نکن خاطرت رو می خواد 🙄🤦

    1. درود ساحل جان.
      بله قطعا تمام این نکات برای شروع یک جریان هستش و برای جلوگیری از هرگوه سواستفاده احساسی باید یه سری پارامترها رو رعایت کرد..

    2. خدایی چه عقایدی داری ؟ حالا بیاد رز هم بده غیر خشک شدنش چی بهت میرسه؟این چندش بازی ها تو رابطه چیه؟ی رابطه خوب باید علاوه بر عواطف وحشی گری هم داشته باشه ثلا بری باهاش بوکس و کشتی بازی کنی .پسره بالاخره از روی حرکات متوجه علاقه میشه شاید بهتم نزدیک شد ولی خدایی توقع چرتی داری اگه تو دوسش داری باید تو پا پیش بذاری نه طرف

  2. بعضی ها میگن چه جوری جذاب باشیم هیچی ظاهر زیبا و خونه داریت تقویت کن حیا داشته باش جذاب میشی بالاخره کسی میاد ورت سعی کن زنونه باشی همیشه مواظب باش جمله عاشقش کنم از شما یه دلقک می سازه ملت مسخره اتون کنن چرا چون اصلا معلوم نیس کاندیداتون مزدوجن یا متاهل ، درخواست bf دادن رد کنید دوست داشت اعتراف یه هفته بعد ازدواج چون اینا فقط سو استفاده است بدی دیدید طلاق بگیر اینهمه آدم طلاق تو هم بگیر خنگ

    1. همیشه خودتون رو با استاندارد های گفته شده متخصصین همون حوزه مقایسه کنین و تا همون حد بیارین بالا..
      وگرنه ادم های دور و ورمون نهایتا از هر 100 نفر 2 نفر شون شخصیت مناسبی داشته باشن..
      در ادامه زندگی موفق باشی گل دختر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا