اخبار

بهترین شهرها برای سفر در فصل زمستان

فهرست مطلب

بهترین شهرها برای سفر در فصل زمستان

اجاره ویلا در شمال
اجاره ویلا در شمال

ایران کشور چهار فصل است. به طوری که شما به راحتی می‌توانید در تمام فصول سال جایی را برای سفر پیدا کنید. موقعیت جغرافیایی ویژه و تنوع آب ‌و هوایی خاص ایران در کنار جذابیت ‌های طبیعی و جاذبه ‌های تاریخی‌ فراوانش باعث شده آن را برای رشد بیشتر در زمینه گردشگری و توریسم مناسب بدانیم. یکی از مقاصد همیشگی مسافران شمال ایران است. به طوری که اجاره ویلا در شمال یکی از پر متقاضی ترین درخواست های مسافران است. اما سفر در فصل زمستان طعم دیگری دارد. کافی است بدانیم به کدام شهر سفر کنیم و بتوانیم به راحتی در آن شهر ویلا یا سوئیت و یا انواع دیگر اقامتگاه را اجاره کنیم. آن وقت است که لحظه‌های آخر سفر تازه متوجه می شویم که چقدر زود تمام شد و ما حتی گذر زمان را هم حس نکردیم، چه رسد به سرمای طاقت فرسای زمستان. همانجاست که به این فکر می کنیم که در این سفر حتی بیشتر از سفرهای تابستانه و عیدانه بهمان خوش گذشته و تازه این فکر در سرمان می افتد که از این به بعد برای زمستان‌هایمان هم برنامه سفر بچینیم.

بهترین شهرها برای سفر در فصل زمستان

  1. کیش

فصل زمستان سردترین زمان در کیش است البته فکر نکنید که سرمای سوز دار در این جزیره وجود دارد، فقط نسبت به ماه های دیگر هوا سردتر است. درماه های دی و بهمن در کیش باران های شدید و سیل آسا رخ می دهد و همین یکی از دلایل تعداد کم مسافر در جزیره می باشد. در این ماه ها هتل ها برای جذب مسافران در زمستان تخقیف های بالای 50 درصد ارائه می دهند. اگر می خواهید سفری ارزان به کیش داشته باشید زمستان بهترین زمان است. ولی باید بگوییم که در این فصل خبری از شنا نیست البته پلاژهای مخصوص شنا باز هستند ولی کمتر کسی تن به آب می دهد. این فصل بهترین زمان برای بازدید از جزیره و زیبایی های آن است و بسیار ارزان می توانید خرید کنید یا به رستوران های مخالف بروید و غذاهای محلی و بین و المللی یا ایرانی میل کنید. آب و هوای کیش در زمستان بسیار معتدل است و شب ها کمی سرد می شود و اگر به ساحل بروید می توانید با بادهایی که می وزد متوجه این قضیه شوید.

یکی از مصائب زمستان شب های سرد و طولانی آن است. حالا که قصد سفر کرده‌اید نگران سرمای شب هم نباشید. با اجاره سوئیت در کیش  خیال خودتان را راحت کنید که شب ها در جای گرم و راحتی به سر می برید. برای گردش شبانه یک پلیور یا بافت نازک کفایت می کند. بارتان را زیاد سنگین نکنید. با خیال راحت به سمت ساحل بروید، قدم بزنید، دوچرخه سواری کنید و به تماشای جنگ‌های شبانه بنشینید.

  1. قشم

جزیره قشم
جزیره قشم

یکی دیگر از شهرهایی که برای سفرهای زمستانی توصیه می‌شود جزیره قشم است. با گذر از تابستان آتشین، متوجه تغییرات آب و هوای قشم در پاییز زرد و رنگارنگ خواهید شد. در فصل زمستان نیز این سردی ادامه می‌یابد. در فصل زمستان دمایی بین ۱۳٫۵ تا ۱۸٫۵ درجه سانتی‌گراد را تجربه خواهید کرد. در فصل زمستان، دمای هوا حداکثر به ۲۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. بسیاری معتقدند که مناسب‌ترین زمان سفر به قشم، پاییز و زمستان است. فصول پاییز و زمستان دارای هوای خنک و مطبوعی هستند. در فصل زمستان و بهار شاهد سفر بسیاری از مردم به جزیره قشم هستیم. شلوغی و جمعیت زیاد به شما این فرصت را خواهد داد که به تبادل فرهنگی و کشف جهان‌های جدید بپردازید.

در فصل زمستان شما شاهد به دنیا آمدن لاک‌پشت‌های دریایی، شنای دلفین‌ها، اقامت در دره‌ ستارگان و جاذبه‌های دیدنی دیگری خواهید بود. البته حواستان باشد که اگر شما جزو دوست‌داران شنا، جت اسکی، قایق سواری و سایر تفریحات آبی بوده‌اید، تابستان گزینه بهتری برای شما است.

آب و هوای جزیره قشم در فصل زمستان به قدری مطبوع است که بهتان قول می‌دهم بعد از سفر اصلا دلتان نخواهد برگردید. اما یادتان نرود پیش از سفر برای اجاره سوئیت در قشم اقدام کنید.

دیگر گزینه های سفرهای زمستانه

چابهار

یه مقصد زمستانی دیگه برای گردشگری در جنوب ایران، بندر چابهار است. زیبایی های چابهار برای یک سفر هیجان انگیز، خیلی خیلی زیاد است. قلعه پرتغالی ها، کوه های مینیاتوری، دریاچه صورتی و روستای درک تنها چند تا از نمونه هایی هستن که می توانید از آن ها بازدید کنید. تنها کافی است برای سفر به چابهار و اجاره سوئیت در چابهار اقدام کنید.

بوشهر

همان طور که می‌دانید استان بوشهر جزء استان‌های جنوبی کشور است و در شش ماه اول سال، دمای 50 درجه‌ای را می‌توان در آن تجربه کرد. این در حالی است که در زمستان آب‌وهوای این استان بسیار مطلوب است و می‌توانید با اجاره سوئیت در بوشهر از جاذبه‌های گردشگری مختلف آن دیدن کنید.

رزرو آنلاین، بهترین و سریع ترین راه برای اجاره اقامتگاه در زمستان

این روزها سامانه های رزرو آنلاین اقامتگاه کار را برای مسافران راحت کرده اند. به طوری که شما با مراجعه به این وبسایت ها می توانید در کوتاه ترین زمان اقامتگاه مورد نظرتان را پیدا کرده و رزرو کنید. حتی اگر قصد سفر به دورترین روستاها را دارید و اگر ناگهانی و بدون برنامه سفری کاری برایتان پیش آمد و مجبور شدید برای چند روز به تهران بروید هم لازم نیست نگران باشید. اجاره روزانه خانه در تهران از طریق پلتفرم های آنلاین کار راحتی است. شما می توانید در عرض چند دقیقه یک سوئیت و یا آپارتمان متناسب با شرایطتان را پیدا کنید و سپس با خیال راحت عازم سفر شوید.

لیدوماتریپ همراهی مطمئن برای رزرو اقامتگاه در تمام فصول

اجاره ویلا لیدوماتریپ
اجاره ویلا لیدوماتریپ

وبسایت اجاره ویلا لیدوماتریپ بیش از 7 هزار اقامتگاه را در بیش از 500 شهر و روستای ایران پوشش داده است. چه در گرم ترین روز سال و در تابستان و یا در روزهای سرد زمستان شما می توانید برای سفر به دورترین روستاها و یا کلان شهرها به لیدوماتریپ مراجعه کنید. تنوع در انواع اقامتگاه، بازه قیمتی از ارزان تا لوکس و گران، استفاده آسان و سریع، ابزار و فیلترهای جستجوی قوی برای سهولت کار و پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط تیم با اخلاق و باحوصله ی لیدوما، آرامش خاطری را برای کاربرانش ایجاد کرده تا با اطمینان و اعتماد برای تمام سفرهایشان به وبسایت لیدوماتریپ مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا