ترفند

آموزش مخ زنی دختر دانشگاهی + دلبری از پسر هم دانشگاهی

فهرست مطلب

امروزه تغییرات زیادی را در نوع روابط انسان ها به وجود آمده است و حتی برای موارد غریزی هم باید آموزش های زیادی دید. مخ زنی دختر  برای پسرهای دهه های قبلی خیلی آسان تر بود. در گذشته ای نه چندان دور یک پسر با وجود شرایطی همچون سلامت و درآمد مناسب میتوانست دل تمام دخترای فامیل و محله و دانشگاه را ببرد. اما در سال های اخیر فاکتورهای مورد پسند دختران تغییر کرده، بنابراین پسرها برای مخ زنی دختر دانشگاهی باید تمامی این قواعد را بدانند.

در این مطلب مجموعه ای از نکات مهم در زمینه چگونگی مخ زنی دختر دانشگاهی و دلبری از پسر هم دانشگاهی را ارائه خواهیم کرد. امیدواریم با مطالعه این مقاله اختصاصی تالیف شده از طرف بلاگ سایت فاوینو نکات جدیدی به زندگی شما افزوده گردد و در طی سالیان متمادی از آن استفاده کرده و لذت ببرید. همچنین می توانید از پست های دیگر سایت بوفچه مون هم بازدید کنید.

آموزش مخ زنی دختر دانشگاهی + دلبری از پسر هم دانشگاهی
آموزش مخ زنی دختر دانشگاهی + دلبری از پسر هم دانشگاهی

چگونگی مخ زنی دختر دانشگاهی مورد علاقه

مخ زنی دختر مورد علاقه در دانشگاه توسط پسرها باید طبق مراحل منظم و اصول خاصی پیش رفته تا به موفقیت برسد. در این قسمت از مطلب به این مراحل خواهیم پرداخت.

اولین مرحله مخ زنی دختر دانشگاهی: فهماندن موضوع

در مرحله اول چون طرف مقابل نمی داند که شما به دنبال او هستید ، باید کاری بکنید که او بفهمد که شما دنبال او هستید. بدین منظور یکی از مفید ترین کارها این است که او را به تابلو ترین نحو ممکن مشاهده کنید.

دومین مرحله مخ زنی دختر دانشگاهی:  خوب دیده شدن.

در این مرحله شما بسیار خوب طرف مقابل را دیده اید و دیگر لزومی ندارد که بیشتر نگاه کنید. حال نوبت طرف مقابل است که مشاهدات خود را بر روی شما انجام دهد پس یه کاری بکنید که دیده شوید ؛ و برای این کار از هر ابزار ممکن و غیر ممکنی استفاده کنید. البته توجه کنید که مراحل یک و دو نباید هر کدام بیشتر از یک هفته طول بکشد.

سومین مرحله مخ زنی دختر دانشگاهی:  چشمک های معنادار

وقتی یه کاری کردید که خوب دیده شوید ، حال نوبت به این مرحله می رسد. به طرف مقابل بفهمانید که هر چیزی بهایی دارد. بهای نگاه کردن به شما ، همان چشمک زدن به شما است، او را وادار کنید که بهایش را بپردازد.

چهارمین مرحله مخ زنی دختر دانشگاهی:  نوع لبخند

بعد از اینکه مرحله ی سوم را پشت سر گذاشتید ، مطمئن می شوید که طرف در حال خط دادن به شما است. شما هیچ وقت نباید این خط را ول کنید. لبخند ، نیشخند ، پوزخند ؛ این سه عمل اگر به ترتیب و به صحیح ترین روش انجام گیرد ، باعث می شود. که بتوانید راحت تر یک نقطه ی مشترک و یک حرف مشترک بین خود و طرف مقابل پیدا کنید.

پنجمین مرحله مخ زنی دختر دانشگاهی:  ارتباط کلامی

اینجاست که ارتباط کلامی آغاز می شود . البته می توانستید پیش از اینها از ارتباط کلامی استفاده کنید ، ولی احتمال خطا رفتن تیر شما خیلی زیاد می شود. در این مرحله باید تمام ذوق و استعداد صحبت کردن از این در و از آن در را از آغاز خلقت انسان متمرکز کرده و در یک مدتی که نباید بیش از بیست دقیقه باشد ، خالی کنید. کاری کنید که طرف مقابل از مصاحبت با شما لذت ببرد. با این کار شما طرف مقابل را علاقه مند کردید که دفعات بعدی نیز با شما صحبت کند.

ششمین مرحله مخ زنی دختر دانشگاهی:  برنامه ریزی قرارهای محرمانه

بعد از اینکه با او به خوبی صحبت کردید ، نخستین قرار محرمانه را با او بگذارید. لزومی ندارد که زیاد محرمانه باشد . فقط باید در شرایطی قرار بگذارید که در شعاع پنج متری شما کسی حضور نداشته باشد. در این مرحله بزرگان توصیه ی اکید کرده اند که او را نمک گیر کنید و برایش مرام بگذارید.

هفتمین مرحله مخ زنی دختر دانشگاهی:  ساخت مین ضد نفر برای مخ زنی دختر دانشگاهی

یک نقشه برای تخریب روحیه و سپس بازسازی روحیه ی طرف مقابل بکشید. این کار وابستگی او را به شما به شدت افزایش می دهد. به عنوان مثال او را به یک کافه دعوت کنید، دو حالت خواهد داشت ممکن است بپذیزد یا نپذیرد. برای هر حالت یک نامه از قبل تهیه کرده و داخلش حرفهای روشنفکرانه را بنویسید.

آموزش مخ زنی دختر دانشگاهی + دلبری از پسر هم دانشگاهی
آموزش مخ زنی دختر دانشگاهی + دلبری از پسر هم دانشگاهی

هشتمین مرحله مخ زنی دختر دانشگاهی:  ناراحتی ها

در هر رابطه ای احتمال به وجود آمدن ناراحتی و دلخوری دو طرف وجود دارد.

نهمین مرحله مخ زنی دختر دانشگاهی:  عادی سازی روابط

بعد از اینکه ناراحت شدید ، خوشحال شوید. خیلی از شما در این مرحله قصد دارید روابط خود را پیشرفته تر کنید. از این جا به بعد باید با او مثل بقیه رفتار کنید و با بقیه بهتر از او رفتار کنید. اینگونه می شود که همه پسرها را می بینند اما کسی او را با دختر مورد علاقه اش ندیده است.

نکته کلیدی ایجاد ارتباط برای دلبری از پسر و مخ زنی دختر دانشگاهی

چی حرفی بگویی مهم نیست بلکه چطور بگویی مهم است. این را بدانید که همواره باید ریلکس و آرام باشید. برخی کارها برای ریلکسی و آرامش در این مواقع به شما کمک خواهد کرد، این کارها عبارت است از:

  • اگر روی صندلی نشستید به عقب برید و لم بدید.
  • اگر سرپا هستید آروم حرف بزنید و حرکاتتون آهسته باشه ، خنده ای روی لباتون داشته باشید.
  • تماس چشمی با طرف مقابلتان را اصلا قطع نکنید.

 دخترها ممکن است برای دلبری از پسر هم دانشگاهی چه کارهایی کنند؟

در خانه نشسته اید و تلفن زنگ می زند و شما گوشی را بر می دارید آن طرف خط دختری با صدای نازک و به قول خودش قشنگ می گوید: سلام ببخشید فلانی ( منظوراش دوستی است که اصلا وجود خارجی ندارد) هستند؟

در مقابل پسر برای همراهی و مخ زنی دختر دانشگاهی اقداماتی را باید انجام دهد از جمله:

روش اول آمار دادن دختر و دلبری از پسر برای مخ زدن دختر دانشگاهی

اگر شما با یک لحن آرام و راحت با طرف صحبت کنید و به او بگویید که ما همچین شخصی را نداریم و شما شماره را اشتباه گرفتید او می فهمد که با یک آدم معمولی طرف است و اگر کمی هم راقب باشد با شما صحبت کند دیگر نظرش عوض می شود و خیلی راحت قطع می کند و شاید دیگر هرگز با شما تماس نگیرد.

آموزش مخ زنی دختر دانشگاهی + دلبری از پسر هم دانشگاهی
آموزش مخ زنی دختر دانشگاهی + دلبری از پسر هم دانشگاهی

روش دوم آمار دادن دختر و دلبری از پسر برای مخ زدن دختر دانشگاهی

اگر شما با یک لحن آرام و راحت بگویید که: شما؟ او در جواب یک اسم الکی می گوید و پیش خودش فکر می کند که عجب پسری است با این کارها می خواهد مخ من را بزند و شما حالا 2 راه دارید: اول اینکه به او بگویید طرف نیست که با این کار طرف را می پرانید . دوم اینکه شما شروع می کنید با سوالاتی از قبیل:

  • اینکه چه شماره ای را گرفته اید؟
  • شماره را از کجا آورده اید؟
  • چه شخصی آنرا به شما داده است؟

بحث را ادامه می دهید اگر طرف واقعا تو کف شما باشد خیلی راحت خودش می گوید که شماره را اشتباه گرفته ام و منتظر می ماند که شما به او چه می گویید. اگر شما سر صحبت را باز کنید او هم ادامه می دهد و همان موقع همه چیز را فراموش می کند و شروع می کند از شما آمار گرفتن و دوست دارد از تمام زندگی شما سر در آورد و بعد از 10 دقیقه که می گذرد می فهمید که او شما را از خودتان بهتر می شناسد و بعد از 2-3 ساعت دوست دارد با شما قرار بیرون را بگذارد که به قول خودش ببیند این توفه ای که امروز پشت تلفن این همه قربون صدقش میرفته چه کسی بوده است.

او از همان لحظه ای که گوشی را قطع می کند به این فکر می کند که وقتی که با شما روبرو شود چه بگوید آیا با شما دست دهد یا نه روز تولدش را چند روز دیگر تعیین کند و چیزهای دیگر… و مطمئن باشید شما با این کارتان ضرر به جیب پدرتان و باعث پر شدن دخل کافی شاپ ها می شود نظر با خودتان است.

روش سوم آمار دادن دختر و دلبری از پسر برای مخ زدن دختر دانشگاهی

شما گوشی را بر می دارید و می گویید: بله؟ او می گوید : سلام ببخشید فلانی ( منظوراش دوستی است که اصلا وجود خارجی ندارد) هستند؟ بعد چون شما می دانید در خانه همچین شخصی ندارید و او به احتمال %90 همین جوری تماس گرفته و اگر هم واقعا اشتباه گرفته باشد با یک لحن خشن به او می گوید : فلانی چه خریه؟

در این لحظه است که طرف جا می خورد ( و از این جا به بعد را شما مشخص می کنید که چه باید گفته شود)

و او در مقابل به شما می گوید: آقا درست صحبت کنید (لطفا عفت کلامتون رو نگه دارید ) بعد شما می گویید واسه چی شماره رو اشتباه گرفتی ؟

اینجاست که او شماره را برای شما می خواند و برای اینکه ضایع نشود به شما می گوید آیا همچین شخصی دارید ؟ نکته :(شما نگران این نباشید که او گوشی را قطع کند او این شماره را گرفته تا با شما صحبت کند وچون بحث کم کم داغ می شود از همان لحظه اول کلا بحث عوض می شود و او دیگر به این فکر می کند که باید چه بگوید که در برابر شما کم نیاورد)

حالا شما با یک لحن کمی آرام به او می گویید شماره ما را چه کسی به شما داده و او می گوید این شماره دوستم است. این را در خاطر داشته باشید که ( در ابتدا هیچ وقت به او نگویید که ما هم همچین شخصی را نداریم چون درصد شانس شما برای زدن مخ او پایین می آید). حالا اینجاست که شما دست به کار می شوید و شروع می کنید: اسمت چیه؟ حالا چیکارداشتی ؟ واسه چی زنگ زدی و او می گوید مگه تو مفتشی و شما می گویید همینه که هست و باز هم شما شروع می کنید به ادامه آمار از او اینجا برای او 2 راه می ماند:

آموزش مخ زنی دختر دانشگاهی + دلبری از پسر هم دانشگاهی
آموزش مخ زنی دختر دانشگاهی + دلبری از پسر هم دانشگاهی

پیش بینی سوالات دختر دانشگاهی از پسر مورد اول

راه 1: او با شما همکاری می کند ودر فاصله کمی تمام چیز ها خود به خود درست می شود و اینجاست که شما موفق شدید و خیلی راحت دیگر می توانید بزنید توی سر طرف و شما برای طرف کلاس بگذارید حالا اگر شماره او در (آی دی کالر) شما افتاده باشد او برده شما است و مجبور است بیشتر با میل شما راه را ادامه بدهد و همان جا از شما این سوال را می کندکه آیا شماره من افتاده است یا نه؟

شما هم خیلی باکلاس جواب می دهید: احتمال داره افتاده باشه شاید هم نه ما زیاد به این چیز ها توجه نمی کنیم و به او می گویید که )آی دی کالر ) شما در اتاق دیگری است و بعدا اگر وقت شد آن راه نگاه خواهید کرد و به او می گویید که در چه منطقه ای می نشینید ( این را برای این می پرسید که مثلا می خواهید به او بفمانید که آیا شماره اش افتاده یا نه)!

حالا دیگر او مطمئن است که شما شماره او را دارید و با سوالهایی از قبیل اینکه چرا شما برای بار اول اینقدر خشن برخورد کردید بحث را با شما ادامه می دهد و شما هم با یک فلسفه چینی کوچک سریع اون قضیه را می پیچانید و چند جمله پدر و مادر دار به او می گوئید و طوری جلوه می دهید که انسان روشنفکری هستید و کم کم چند نکته دیگر در زمینه های ارتباط با مردم برای او می گوید تا راه های مختلفی برای شما باز شود که حرفهای خود را به او تحمیل کند و از این طرف از او نظر بخواهید و هی آمار بگیرید. به این صورت شما توانسته اید خیلی راحت و بدون هیچ هزینه ای او را تصاحب کنید و به خواسته های شوم خود برسید.

پیش بینی سوالات دختر دانشگاهی از پسر مورد دوم

راه 2: او عصبانی می شود و در جا گوشی را قطع می کند شما دراین مواقع اگر شماره طرف افتاده بود اصلا با او تماس نگیرید چون خود را کوچک می کنید شما منتظر شوید مطمئن باشید او حتما با شما تماس می گیرد چرا که اولین باری است که به پسری زنگ می زند و او با این لحن ازاو پذیرایی کرده و این یک پوئن مثبت در مغز او می شود که شما با بقیه فرق می کنید.

مطمئن باشید او بعد از 10 الی 20 دقیقه دیگر با شما تماس می گیرد ولی این بار او هیچ چیز نمی گوید و منتظر است که بشنود شما چه عکس العملی نشان می دهید و شما خیلی راحت و خونسرد و آرام شروع می کنید با او صحبت کردن ( من که می دونم چرا حرف نمیزنی تو الان در خانه تنهایی مامانت اینها هم رفته اند بیرون و تو هیچ کاری نداری که انجام بدی و حال بیرون رفتن هم نداری حوصلت سر رفته بود.

و با خودت گفتی یک شماره بگیرم و کمی با او صحبت کنم و بعد شماره را گرفتی و اون شخصی که انتظارش رو داشتی نبود و بعد کاملا شوکه شدی خوب به نظر من بهتره با هم کمی رو راست تر باشیم من فکر می کنم اگه الان تو بخوای صحبت کنی یک جورائیه به نظر من بهتره الان گوشی رو قطع کنی.

و خیلی راحت بعد از 3 دقیقه دیگه با من تماس بگیری و با هم صحبت کنیم من فکر می کنم اینجوری خیلی بهتره باشه پس خداحافظ من تا 3 دقیقه دیگه منتظر تماست هستم. مطمئن باشید که او با شما تماس می گیرد و شما باید با یک لحن خیلی آرام و بچه مثبت او را تحت تاثیر حرفهای خود قرار بدهید.

شناخت و کشف شخصیت مورد علاقه آن ها برای مخ زنی دختر

قابل توجه اونهایی که دنبال دوست دختر می گردند!!!

بدون شک یکی از معروف ترین و محبوب ترین شخصیتهای فیلمها در بین اکثریت دخترها کسی نیست جز : جیمزباند”. مامور 007 سرویس امنیتی علیاحضرت ملکه انگلیس : خوشتیپ, با شخصیت, خوش رفتار, زرنگ, خونسرد و خوش زبان و فوق العاده مورد توجه زنها, چه دوست و چه دشمن. خوب پسرهایی که فیلمهای جیمز باند رو میبینن اگه ازشون بپرسین که چرا باند همیشه دخترها رو به خودش جذب میکنه و تو هر فیلمش معمولا 3 الی 4 تا “عملیات” موفقیت آمیز داره, همه جواب میدن : ؛خالی بندیه!

خوب, من یه خبر جالب براتون دارم, نه تنها خالی بندی نیست, بلکه در تعداد دخترها مقدار زیادی صرفه جویی هم شده! بهتون اطمینان میدم که اگر شخصیت جیمز باند حقیقی بود, باید از دست دخترها هر سه ماه یکبار محل زندگی و شماره تلفن و هویت خودشو عوض میکرد.

فکر کنم موضوع به اندازه کافی براتون جالب شد. من میتونم راهی رو بهتون نشون بدم که بدون اینکه مثلا برین انگلیس و در سرویس امنیتی استخدام بشین, تبدیل به یک نسخه کامل از شخصیت جیمزباند بشین, البته منهای دشمنهای پردردسرش و بعلاوه هیجان بیشتر. میگین نه؟

در قدم اول از اطلاعات حفاظت کنید : شما باید تصور کنید که واقعا یک جاسوس هستید و تمام دخترها و تقریبا اکثر پسرهای اطراف شما, ماموران مخفی دشمنن. اطلاعات شخصی, گذشته, اینکه با چند نفر دوست بودید, اعضای خانوادتون, چیزهایی که دوست دارید و بخصوص بیوگرافیتون, مثل اطلاعات محرمانه کشورتون میمونه! هرگز “به طور داوطلبانه” در مورد خودتون اطلاعات به دخترها و حتی پسرها ندین.

آموزش مخ زنی دختر دانشگاهی + دلبری از پسر هم دانشگاهی
آموزش مخ زنی دختر دانشگاهی + دلبری از پسر هم دانشگاهی

همینکه اسمتون و احتمالا سنتون رو بگین کافیه. مجبور نیستین دروغ بگین, فقط همه حقیقت رو نگین. یکی از مهمترین مهارتهایی که با تمرین زیاد باید یاد بگیرین, اینه که بتونید هر سوالی رو با سوال جواب بدین, مثلا اگه از شما بپرسن که از چه فصلی خوشتون میاد, جواب درست مثلا پاییز نیست؛ جواب درست اینه : از چه نظر؟”.

اما اگه سوالی کردن که مجبور شدین جواب بدین, زیاد مهم نیست, مهم اینه که اصلا و ابدا به صورت “داوطلبانه” در مورد خودتون حرفی نزنید!

در گام بعدی، اطلاعات رو جمع آوری کنید : دقیقا برعکس مورد بالا که دیگران نباید راجع به شما چیزی بدونن, شما باید راجع به اونها همه چیز رو بدونید! همیشه ازشون در مورد خودشون سوال کنید, دقیقا مثل یک جاسوس, شما باید از کوچکترین چیزهای هر دختری که میخواید بهش نزدیک بشین اطلاع پیدا کنید.

سوال کردن چندتا خاصیت عمده داره, اولا همیشه اونها در حال جواب دادن به سوالات شمان و وقتی برای سوال کردن از شما ندارن. ثانیا, به هر سوالی که جواب میدن, بیشتر و بیشتر به شما اعتماد میکنن و به شما نزدیک میشن. البته یادتون باشه که واقعا باید به جوابها گوش بدین و مثلا با تکون دادن سر یا گفتن چیزهایی مثل آره یا درسته, نشون بدین که به جوابی که اونها میدن اهمیت میدین. باید بدونید که معمولا از روی هر جوابی, میشه سوال بعدی رو طرح کرد.

در اقدام سوم اطلاعات رو طبقه بندی کنید : شما باید از اطلاعاتی که بدست میاورند, حداکثر نگهداری رو بکنید, هیچ چیز در مورد یک دختر نباید از یادتان برود! شماره تلفنش, تاریخ تولدش, غذایی که دوست دارد, رنگی که دوست دارد, اسم دوستانش, اینکه رابطشون باهاشون چطوره, اعضای خوانوادش, سلیقه های مختلفش, خلاصه هر چیزی که فکرشو میکنید.

این اطلاعات بعدا خیلی به دردتون میخوره, مثلا اینکه چه کادویی براش بخرید, کجا میتونید ببریدش, چطور باهاش برخورد کنید و غیره… اصلا به حافظتون اطمینان نکنید! یه سر رسید بخرید و تاریخهای مهم مثل روز تولد افراد رو توش علامت بزنید. حتی بد نیست برای دوست دخترتان, پرونده تشکیل داده و کلیه اطلاعات رو در آن ثبت کنید؛ یادتون باشه که جمع آوری اطلاعات هیچ وقت تموم نمیشه و حافظه هم معمولا غیر قابل اطمینان است.

برای مخ زنی دختر دانشگاهی باید به چه نکاتی توجه نمود؟

فرض میکنیم که شما از یک دختری تو دانشگاه خوشتون اومده و نمیدونید چجوری مخشو بزنید. در اینجا نکاتی هست که باید خدمتتون عرض کنم که باید حتما بهش توجه کنید:

  • اینکه خانمی که میخواید مخشو بزنید ترم چنده؟(هرچی ترم پایین تر باشه بهتره)

به ظاهرش خوب توجه کنید اما گولشو نخورید. خیلی از دخترای چادری دانشگاه عاشق پسرای فشن هستن!

  • به هیچ وجه موضوع رو با اساتید دانشگاه در میون نگذارید. چون هیچ استادی حتی اگر 1% هم احتمال بده که شما سوتی بدید این کار رو براتون نمیکنه و در نهایت خودتون رو ضایع کردید.
  • دخترا به شدت دوست دارن که خودتون باهاشون رو به رو بشید و از پیغام فرستادن و نامه نگاری خوششون نمیاد.

در محوطه دانشگاه اصلا به طرف محل نگذارید و با دوستاتون به گپ زدن مشغول بشید و بلند بلند بخندید. البته نه به طور فجیع که حالش به هم بخوره! جوری بلند بخندید که توجهش به شما جلب بشه و سعی کنه که سر از کارای شما در بیاره.

مخ زنی دختر دانشگاهی به صورت عملی

با رعایت کردن 5 نکته بالا کار رو به این صورت شروع کنید:

در روز های اولی که تصمیم گرفتید مخ اون بنده خدا رو بزنید سعی کنید به طور خیلی اتفاقی هی سر راهش سبز بشید. اما بی تفاوت از کنارش عبور کنید. یکی دو روز همین کار رو بکنید و ایندفعه یه جای فوق استراتژیک دانشگاه سر راهش سبز بشین….مثلا بوفه یا قسمت کپی دانشگاه.سعی کنید اگر جلو تر از اون هستید نوبتتون رو به دوستتون بدید که به طور اتفاقی بیاید کنارش.

چشمی به برگه ای که میخاد کپی کنه زل بزنید و ازش راجع به اون سوال کنید و جوابش هرچی که بود با هیجان خیلی زیاد بگید :*من واقعا به این جزوه نیاز دارم!!!* و کاری کنید که مسئول کپی 2 تا از روش کپی کنه.اینجا باید زرنگ باشید و گل بکارید.دستتون رو تو جیب مبارک بکنید پول هر دو کپی ها رو حساب کنید.اینجوری او خانم رو به اصطلاح جزوه گیر کردید!همون معادل نمک گیره!

روز صبر کنید و بدون اینکه خودتون رو تابلو کنید با اعتماد به نفس (حتی اگر طرف پیش بقیه همکلاسیاش بود) جلو برین و بگین یه عرض کوچیک راجه به جزوه پریروز داشتم.اگر تنها بود که برین سر اصل مطلب و اگه با دوستاش بود بگید بعدا مزاحم میشم!

برای مخ زنی دختر دانشگاهی چی باید گفت؟

وقتی گیرش انداختی که باهاش حرف بزنی به هیچ وجه نباید اسمی از عشق و عاشقی بیاری که کارت مالیده

عین دیالوگ زیر رو براش میگی:

“خانوم فلانی راستش یه چند وقته که میخام یه چیزی بهتون بگم اما موقعیت نداشتم که حرف بزنم و میترسیدم سرم به سنگ بخوره،من از شما خوشم اومده و میخام که بیشتر اشنا بشیم و در خدمتتون باشم”

تا اینجا 40 درصد از مخ دختره رو کباب کردید.صبر کنید تا جوابشو بده ….5 6 کلمه که حرف زد،محترمانه صحبتش رو قطع کنین و دیالوگ زیر رو بگین:

“اولش من میخاستم به استاد فلانی بگم پا درمیونی کنه اما این کارو نکردم و خواستم خودم با شما صحبت کنم و رو در رو حرفامون رو بزنیم و دوستم نداشتم کسی با خبر بشه”

خصوصیت این جمله اینه که اون دختر پیش خودش میگه:عجب آدم با دل و جرئتی.و کلی با این قضیه حال میکنه!

تا اینجا 60% از مخ دختره طیلیت شده….میمونه 10% دیگه که تا میتونید خوش برخورد، مودب و آقا باشید.

اگه تمام مراحل بالا رو عینا انجام بدید 70% کار رو کردید.30% بقیه هم نظر اون خانم هست.

درآخر هم با متانت تمام شمارتون رو رو یه جزوه بنویسید و آروم بدین دستش….مطمئن باشید به احتمال 98% چند روز بعد sms میده یا زنگ میزنه.

آموزش مخ زنی دختر دانشگاهی + دلبری از پسر هم دانشگاهی
آموزش مخ زنی دختر دانشگاهی + دلبری از پسر هم دانشگاهی

نکته مهم برای مخ زنی دختر دانشگاهی

خصوصیات دخترها در زمینه عشق و دوست داشتن در ترم های مختلف متفاوت است.

ترم 1- ویژگی های کلی: این دختران از آن دسته دخترانی هستند که تا زمان ورود به دانشگاه با واژه ای به اسم پسر غریبه هستند و تنها وسیله نقلیه ای که سوار شده اند اتوبوس می باشد.از نظر شکل ظاهری بیشتر شبیه مردان غیرتمند و با خدا هستند!!!

اصولاً وقتی به آنها بگویید با سه حرف پ- س – ر یک کلمه معنی دار بسازید مخ آنها ERROR می دهد! چون فکر میکنند تنها دانشجوی این مملکت هستند عمراً کسی را تحویل نمی گیرند. و تا وقتی که قبل از اسمشان کلمه مهندس و دکتر را به کار نبرید جوابتان را نمی دهند! {پیشنهاد میکنم که در دختران ترم یکی (صفری) به دنبال GF نباشید چون اولاً پا نمی دهند و ثانیاً اگر حتی یکی از این دختران برای دوستی پا بدهد(یکی در هر 10 میلیون سال)همه به شما به چشم یک همجنس باز نگاه خواهند کرد !}

فقط برای عملیات قضای حاجت به WC می روند.طولانی ترین مسیری را که طی میکنند مسیر دانشگاه تا خانه می باشد.به پسران همکلاسی به چشم خواستگار نگاه می کنند. تمام کتب ترم اول را می خرند و با دقت جلد میگیرند. سوژه خنده دانشجویان ترم بالایی هستند. وقتی به آنها سلام میکنید به چشم یک مزاحم خیابانی به شما نگاه میکنند! (بی جنبن دیگه!!!) در فاصله بین کلاسها نان و پنیر دستپخت مادر را میل میکنند تا انرژی بگیرند!

ترم 2 – همچنان قادر به ساختن کلمات معنی دار نمیباشند! متوجه میشوند به غیر از آنها افراد دیگری نیز به اسم دانشجو تو این مملکت هستند! به مقدار بسیار ناچیز از قطر ابروها کاسته میشود ولی سیبیل جزیی از اعضای ثابت بدن می باشد. سر کلاس متوجه موجوداتی عجیب و غریب میشوند اما اسم آنها را نمی دانند. کماکان مسیر دانشگاه تا خانه بدون هیچ کم و کاستی طی میشود. نیمی از کتاب های ترم را میخرند و نیمه دیگر را از کتابخانه می گیرند. اگر به آنها سلام کنید در جواب زمزمه نامفهومی میشنوید با این مضمون:سلام علیکم ورحمة الله و برکاته! دو- سه بار از جلوی تریای دانشکده رد میشوند اما جرأت داخل شدن را ندارند!(استغفرالله)

ترم 3 – به معنای واژه پسر پی می برند و با ماهیت آن موجودات عجیب و غریب آشنا می شوند.به این نکته حیاتی پی می برند که تنها استفاده WC قضای حاجت نیست!!!سوژه خنده پیدا می کنند.همه کتابها را از کتابخانه می گیرند و متوجه میشوند که تا 4 جلسه میتوانند سر کلاس غیبت کنند.می فهمند که شهر خیلی بزرگ است و غیر از خانه شان جاهای دیگری هم دارد! تریا دانشکده تبدیل به پاتوق آنها میشود.در جواب سلام شما میگویند سلام!

ترم 4 – با واژه BF آشنا میشوند اما راه و رسم تور کردنش را بلد نیستند.ابروها نازک میشودو سیبیل ناپدید!در ساعت های استراحت بین کلاسها و حتی وسط کلاس ها به WC میروند!!!همیشه در دانشگاه از قسمتهای “پر پسر” عبور میکنند.شروع میکنند به پرسیدن آدرس از پسرای خوش تیپ دانشگاه!(نکته:اگر دیدید که جلوی در آموزش یه دختر ازتون آدرس آموزش رو پرسید پس: 1- دختره ترم 4 درس میخونه.2-شما خوشتیپید!.3 – یالا مخشو بزن دیگه چلمن!)

 

شروع میکنن به نوشتن جزوه !هر 2-3 شب یکبار به خانه میروند برای حاضری و به خاطر غر زدن های مامان بابا.(خوب پدر مادرن دیگه دلشون تنگ میشه شما به بزرگی خودتون ببخشید!) و تعویض لباس و بقیه روز ها خونه دوستشون درس میخونن!(آره جون خودت .بیچاره پدر ,مادره خبر نداره خوابگاه دخترا بغل خوابگاه پسراست!!!!) در جواب سلام شما میگویند:سلام.چطوری؟خوبی؟

ترم 5 –یکی از این موجودات خوش خط و خال (BF ) را بدست می آورند اما چون تازه کار هستند بامبول های زیادی سرشان پیاده میشود!اصلاً سر کلاسها نمی روند و از دانشگاه فقط با WC کار دارند!چون BF دارند دیگه احدی را تحویل نمیگیرند و درست مثل ترم یک میشوند( چون این دفعه فکر میکنن فقط خودشونن که BF دارند و آسمان باز شده این پسره افتاده تو بغل اینا! =آخر بی جنبگی)کوتاهترین مسیری را که طی میکنند مسیر دانشگاه به کافی شاپ و سپس خانه میباشد.از چهره مردانه گذشته تنها خاطره ای باقی مانده است!(اینجاست که میگن مردونگی مرده!!!)

به دلیل افزایش آرایشات روی صورتشون اضافه وزن می آورند و برای جبران آن از مقدار شلوار و مانتو شان کم میکنند!یک میز اختصاصی برای خودشان و BF شان در تریا دانشکده رزرو است!تابلو میشوند.کارکنان حراست دانشگاه آنها را به اسم کوچک می شناسند.سند کمیته انضباطی را به نامشان میکنند!

در جواب سلام شما (بعد از 10 دقیقه!) می گویند: اوا سلام ببخشید حواسم نبود(طرف داره عاشق میشه و حواسش یه جای دیگست….خاک بر سرت!)

ترم 6 – خیلی تابلو میشوند! عاشق میشوند! مورد سوءاستفاده قرار میگیرند! مشروط میشوند!!!

ترم 7 – به طرز وحشتناکی تابلو میشوند! در عشق شکست میخورند! مشروط میشوند!

ترم 8- دوباره آدم میشوند. دیگر تابلو نیستند چون جوانان مستعد دیگری جای آنها را میگیرند جای جای دانشگاه برایشان خاطره انگیز است. مثل بچه آدم این ترم درس می خوانند فارغ میشوند. در به در دنبال شوهر میگردند. به نگهبان جلوی در دانشگاه هم پا می دهند. به اولین پیشنهاد جواب مثبت میدهند و از چاله به چاه می افتند!!!!

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/24972/مخ-زنی-دختر-دانشگاهی-دلبری-از-پسر-همکلا/
  • ابارات شماره دادن دختر همکلاسی بسر
  • چگمگی لاس زدن در چت
  • اموزش بر زدن دختر پسند
  • جذب دختر در دانشگاه
  • روش های مخ زنی در دانشگاه
  • مخ زنی دانشگاه
  • چگونه مخ همکلاس را بزنیم دختر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا