اخبار

معرفی سردنده RC پژو 206 و خرید بهترین سردنده آر سی پژویی برای پراید

فهرست مطلب

با تغییر کدام یک از لوازم داخلی خودرو به راحتی رانندگی و افزایش زیبایی آن ختم خواهد شد؟ خودروها نیز به مانند منازل دارای دکوراسیون داخلی خاص خود بوده و برای افزایش کارایی و هارمونی رنگی بین لوازم باید به نقاط کانونی خاص توجه ویژه داشت. نقطه مرکزی و پر استفاده در حین رانندگی می‌توان به دنده اشاره داشته و استفاده از سردنده RC پژو 206 جهت قدرت مانور بیشتر در تعویض دنده بسیار موثر است. پژو 206 یکی از خودروهای خاص و اسپرت در کشور ایران بوده و با تغییرات جزئی می‌توان تاثیرات چشم‌گیری در آن ایجاد نمود.

نکته جالب توجه در خصوص سردنده RC، امکان به‌کارگیری آن بر روی دنده دیگر اتومبیل‌ها نظیر: پژو پارس، 207، 405 و حتی پراید 111 است. فروشگاه اینترنتی لوازم لوکس اتومبیل ایرانی و خارجی …..با هدف آشنایی بیشتر شما عاشقان اسپرت خودرو با سردنده 206 RC اقدام به تالیف این مقاله نموده است. در صورت علاقه‌مندی به دریافت اطلاعات در خصوص سردنده RC تا انتهای این مطلب همراه مجله فروشگاه لوازم لوکس و اسپرت فاوینو باشید.

سر دنده RC

معرفی سردنده RC پژو

شرکت فرانسوی پژو در سال 2003 خودرو 206 RC را با طراحی خاص و منحصر به فرد روانه بازار نمود. سردنده RC پژو یکی از لوازم لوکس و شیک پژو 206 بوده و به سبب راحتی و خوش‌دستی در هنگام تعویض دنده، رضایت رانندگان را به همراه داشته است. محبوبیت سردنده پژو 206 RC موجب استفاده از آن در دیگر خودروهای لوکس شده و یکی از آپشن‌های ویژه جهت بهبود کیفیت رانندگی در کنار ایجاد حس خوش‌آیند تعویض دنده گشته است.

انواع سردنده آر سی 206

بدنه این سردنده از آلیاژ آلومینیوم بوده و با انجام عملیات آب‌کاری کیفیت بدنه آن افزایش یافته است. سردنده RC پژو 206 در دو حالت اصلی: مات و براق توسط شرکت‌های ایرانی و خارجی تولید شده و علاقه-مندان بر اساس سلیقه خود امکان انتخاب هر کدام از آن‌ها را خواهند داشت. کیفیت سردنده پژو RC تولید شده توسط شرکت خارجی نیز به‌مانند دیگر لوازم جانبی خودرو از محصولات ایرانی بالاتر است.

اما وجود مبدل خاص جهت نصب این سردنده اسپرت بر روی تمامی خودروها کفه ترازو را به سمت نمونه ایرانی سنگین نموده است. وزن 380 گرمی قسمت بالایی سردنده سبب تسلط بیشتر راننده در هنگام تعویض دنده نیز خواهد شد. تمام دنده‌ها بر روی قسمت اصلی سردنده درج شده و نماد R (دنده عقب) در یکی از مدل‌ها با رنگ قرمز متمایز از سایر نشانگرهای دنده است. رنگ کوره‌ای سردنده آر سی از رنگ‌پریدگی و کاهش زیبایی آن جلوگیری خواهد نمود.

سر دنده RC

لوازم همراه با سردنده آر سی پژو

محتویات موجود در جعبه سردنده پژو آر سی شامل موارد زیر است:

  • سردنده آر سی
  • برگه گارانتی
  • لیور دور دنده
  • پایه پلاستیکی جهت نصب سردنده بر روی تمام دنده‌ها
  • پیچ جهت ایجاد اتصال
  • آچار آلن جهت بستن پیچ

مزایای استفاده از سردنده RC

این مدل از سردنده جهت افزایش تسلط در رانندگی و برای مسابقات اتوموبیل‌رانی طراحی شده است. شما با اضافه کردن این سردنده به خودروی خود تجربه جدیدی از هدایت را به دست خواهید آورد. سردنده آر سی به صورت فابریک بر روی خودروهای پژو 206، 207 و رانا نصب شده و انواع خودرو: پژو 405، سمند، پراید و پژو 308 با استفاده از پایه پلاستیکی خاص امکان بهره‌برداری از این سردنده را دارند. سنگینی سرنده موجب تسلط بیشتر در هنگام عوض کردن دنده شده و از خرابی گیربکس خودرو جلوگیری خواهد نمود.

سر دنده RC

نحوه نصب سردنده پژو 206 RC بر روی دنده خودرو

بر روی خودروهای که به صورت فابریک نصب شده باید؛ سردنده فابریک را 90 درجه چرخانده و آن را از پایه اصلی جدا کنید. سپس سردنده جدید را در محل قرار داده و سپس با چرخ 90 درجه‌ای در سمت مخالف آن را در محل محکم کنید. اتوموبیل‌های که برای اولین بار قصد نصب این مدل از سردنده را دارند؛ حتماً نیازمند پایه پلاستیکی جهت اتصال سردنده و دنده خواهند بود. این پایه در جعبه برای مشتریان ارسال شده و در غیر این صورت باید به صورت جداگانه تهیه شود.

قیمت سردنده پژو RC

قیمت خرید هر کدام از مدل‌های این سردنده با یکدیگر متفاوت بوده ولی مجموعه ما برای مشتریان همیشگی خود تخفیفات ویژه‌ای در جهت خرید ارزان‌تر محصولات در نظر گرفته است. با انتخاب دقیق یکی از دو حالت: کروم براق یا کروم مات و تماس با شماره …. امکان استعلام قیمت را خواهید داشت.

خرید اینترنتی سردنده RC

تغییر تجهیزات اتوموبیل به سبکی جدید یا اسپرت کردن ماشین باید طبق اصول خاصی انجام شود. نکته مهم در زمان اسپرت نمودن؛ توجه به کیفیت قطعات خریداری شده بوده و تهیه سردنده RC پژو 206 نیز این قاعده مستثنی نیست. فروشگاه لوازم لوکس و اسپرت … با بیش از   سال سابقه فعالیت درخشان در زمینه فروش انواع محصولات خودرو به صورت حضوری و اینترنتی محل مورد اعتماد جهت خرید سردنده پژو RC خواهد بود.

از مهم‌ترین خصوصیات خرید لوازم لوکس و اسپرت از فروشگاه …. می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • درج اطلاعات اختصاصی محصول
  • قابلیت مقایسه محصولات در دسته بندی مشابه
  • پشتیبانی آنلاین
  • مشاوره تلفنی
  • امکان خرید حضوری
  • بررسی وضعیت اصالت و کیفیت محصول
  • پشتیبانی از ضمانت‌نامه و گارانتی محصول
  • ارسال پستی محصولات
  • تا 7 روز قابلیت عودت یا تعویض محصول توسط مشتری

همچنین جهت جلوگیری از ضرر مالی و زمانی مشتریان تمامی بسته‌های ارسالی توسط مجموعه ….، بیمه شده و تنها پس از بررسی وضعیت سلامت محصول رسید تحویل دریافت مامور پست را امضاء نمایید.

سردنده RC
سردنده RC

سوالات متداول

در این بخش به سوالات احتمالی شما در خصوص آشنایی با سردنده پژو 206 RC پاسخ خواهیم داد. همچنین با استفاده از پل‌های ارتباطی اعم از: شماره تماس … یا از طریق پیام‌رسان‌های اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ ….. امکان طرح سوال و دریافت جواب مناسب خود در خصوص خرید سردنده RC را خواهید داشت.

سردنده RC رو از کجا بخرم؟

فروشگاه اینترنتی ….. با بیش از … سال سابقه فروش حضوری و مجازی محل مناسبی برای خرید انواع لوازم لوکس، اسپرت و فانتزی خودروی شما خواهد بود. از مزایای این مجموعه ارسال پستی با گارانتی تحویل سلامت محصول درکنار خدمات پس از فروش مناسب است.

چرا سردنده ماشین رو عوض کنم؟

عدم‌علاقه راننده یا سرنشینان به شکل همیشگی درکنار فرسودگی، شکستگی یا خارج شدن از فرم اصلی موجب تعویض سردنده خواهد شد.

بهترین پیچ اینستاگرامی خرید لوازم لوکس ماشین کجاست؟

پیچ اینستاگرامی ….. با چند سال سابقه فعالیت مستمر در فضای مجازی محل مناسبی برای رویت و خرید جدیدترین محصولات اسپرت خواهد بود.

سردنده آر سی پژو 206 با خدمات پس از فروش رو از کجا بخرم؟

جهت خرید این سردنده می‌توانید از به فروشگاه لوازم لوکس و اسپرت ….. مراجعه کنید.

آیا تعویض سردنده بر سلامت دیفرانسیل تاثیرگذار است؟

در صورت لقی یا شکستگی سردنده امکان تعویض درست دنده کاهش یافته و همین امر در مدت کوتاهی موجب اثرات مخرب بر دیفرانسیل خواهد شد.

سردنده RC را بر روی پراید هم میشه نصب کرد؟

با استفاده از پایه پلاستیکی موجود در جعبه این سردنده، قابلیت نصب آن بر روی اکثر خودروها از جمله: پراید 111 نیز وجود دارد.

 

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/24508/معرفی-سردنده-rc-پژو-206-و-خرید-بهترین-سردنده/
  • دنده rc چیست

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا