اخبار

خرید اینترنتی دریچه کولر پلاستیکی

فهرست مطلب

دریچه های پلاستیکی ساخته شده از مرغوب ترین مواد پلاستیک ABS و مقاوم در برابر آفتاب و گرما و سرما بوده و ثبات رنگ بالایی دارد. این دریچه ها از نوع دیواری بوده و دارای درب پوشش زمستانه می باشد که از خروج هوای گرم اتاق در فصل زمستان جلوگیری می کند.

دریچه پلاستیکی

دریچه‌ هوا در انتهای انشعاب کانال‌ هوارسانی قرار داشته و نقش مهمی در جریان پخش یک‌دست هوا ایفا خواهد نمود. دریچه‌های هوا طبق مولفه‌های خاصی مانند: سایز، شکل ظاهری، محل استفاده و از همه مهم‌ترین جنس بدنه دارای انواع گوناگونی هستند. دریچه پلاستیکی هوا با توجه به مقاومت در برابر ضربه، فرسایش و خوردگی در بین پرمصرف‌ترین دریچه‌های هوا قرار داشته و انتخاب نهایی معماران ساختمانی است.

درچه هوای پلاستیکی در محیط داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و مدل‌های متنوع خاص خود را نیز دارد. طی این مقاله به‌دنبال معرفی دریچه هوای پلاستیکی و کاربردهای خاص آن برای شما خواهیم بود. در صورتی که علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با دریچه کولر پلاستیکی هوا هستید؛ تا انتهای این مطلب همراه سایت favino باشید و در این مقاله هم درمورد دریچه فن کویل بیشتر بخوانید.

دریچه پلاستیکی چیست؟

سیستم هوارسانی از دو بخش مجزا قطعات داخلی و بیرونی کانال هوا تقسیم شده است. دریچه هوا در بخش نهایی کار وظیفه دریافت هوا از سایر بخش‌ها را داشته و باید بر اساس مدل تعبیه شده به پخش جریان هوا در محیط داخلی بپردازد. کیفیت ابزار ساختمانی در بازار مصرف متفاوت بوده و هر کدام از آلیاژهای به‌کار رفته در سیستم هوارسانی امکان خردگی و فرسایش در فضاهای خاص را خواهند داشت. در این بین دریچه هوا پلاستیکی دارای توان مقاومتی بالایی در برابر انواع ضربه، فشار و خوردگی بوده و از انتخاب‌های بی‌چون و چرا معماران ساختمانی است.

دریچه هوا پلاستیکی از بهترین آلیاژ مواد پلاستیکی ABS ساخته شده و دارای خاصیت مقاومت در مقابل: حرارت، برودت، تغییر شکل و رنگ است. از دیگر ویژگی‌های ظاهری دریچه هوا پلاستیکی، پوشش زمستانه آن است! با بسته شدن شیارها در روزهای سرد سال از خروج هوای گرم به محیط بیرونی جلوگیری کرده و شلختگی پره‌های هوا در زمان‌های بلااستفاده از سیستم هوارسانی را مخفی خواهد نمود. تناسب رنگ و هارمونی لازم با انواع سبک دکوراسیون داخلی موجب استفاده بیشتر از این مدل دریچه هوا در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری کرده است.

انواع دریچه هوای پلاستیکی

دریچه هوا بر اساس شکل ظاهری و کابرد، دارای مدل‌های مختلفی بوده و دریچه هوا پلاستیکی نیز مستثنی از این قانون نیست. دریچه هوا به دو دسته اصلی سقفی و دیواری تقسیم شده و از مهم‌ترین انواع آن می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دریچه پلاستیکی مشبک
  • دریچه پلاستیکی خطی
  • دریچه پلاستیکی دهش
  • دریچه پلاستیکی سقفی چهارطرفه، چهارگوش یا تایلی تایلی
  • دریچه پلاستیکی سقفی گرد
  • دریچه پلاستیکی سونایی

دریچه کولر پلاستیکی

از دیگر انواع دریچه پلاستیکی می‌توان به دریچه کولر پلاستیکی اشاره داشت. با جنس و آلیاژ مشابه با دریچه هوا پلاستیکی برای انواع کولر و سیستم سرمایشی ساخته شده است. انواع دریچه کولر پلاستیکی از نظر محل نصب عبارت است از:

  • دریچه کولر آبی سقفی
  • دریچه کولر آبی دیواری

همچنین این مدل از دریچه کولر پلاستیکی به صورت مشبک و خطی نیز در اندازه‌های استاندارد و قابل سفارش قابل تهیه خواهد بود.

مزیت دریچه کولر پلاستیکی

  • قابلیت تغییر جریان هوا به سمت های بالا، پایین، چپ و راست
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • تحمل در برابر فشار، ضربه و فرسایش
  • ساخت در سایزهای متنوع
  • وزن کم و نصب آسان

ابعاد دریچه پلاستیکی

ابعاد دریچه کولر پلاستیکی و دریچه هوا پلاستیکی منوط به سفارش مشتری بوده و قابلیت ساخت در اندازه‌های مختلفی را خواهد داشت. همچنین اندازه‌های استاندارد دریچه پلاستیکی به شرح زیر است:

  • 15*15
  • 20*20
  • 25*25
  • 30*20
  • 30*30

قیمت دریچه کولر پلاستیکی

قیمت دریچه کولر پلاستیکی و دریچه هوای پلاستیکی به نسبت سایر اجناس به‌کار رفته در ساخت دریچه، ارزان‌تر بوده و برای کسب قیمت دقیق هر کدام از ابعاد می‌توانید با شماره lfavino تماس حاصل فرمایید.

خرید اینترنتی دریچه کولر پلاستیکی

با خرید آنلاین محصولات ساختمانی از شرکت صنعتی نظری واسطه‌های سودجو را از میان برداشته و قیمت تمام شده ساخت سیستم هوارسانی، خنک‌کننده و تهویه خود را به شکل چشم‌گیری کاهش دهید.

خرید اینترنتی دریچه کولر

خرید اینترنتی دریچه کولر پلاستیکی بسیار پر سرعت انجام می گیرد. در هنگام خرید دریچه کولر از طریق اینترنت ما با یک کلیک می توانیم محصول خود را سفارش بدهیم. پیشرفت اینترنت موجب این شده است تا ما بتوانیم بهتر زندگی کنیم. شرکت فاوینو صفحه ی خرید اینترنتی دریچه کولر را به منظور آشنایی مشتریان با فرآیند خرید دریچه کولر از بستر وب ایجاد کرده است. این شرکت دریچه کولر های متنوعی را در رنگ ها و ابعاد متفاوتی تولید و به صورت اینترنتی به فروش می رساند. چرا دریچه کولر را اینترنتی بخریم؟ به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره ی خرید دریچه کولر از اینترنت و همچنین آشنایی با مزایای خرید دریچه کولر از اینترنت لطفا پاراگراف های بعدی این صفحه را مطالعه نمایید.

چرا دریچه کولر را اینترنتی بخریم؟

چرا دریچه کولر اینترنتی بخریم؟ جواب این سوال را قطعا همه ی ما می‌دانیم. ما با خرید اینترنتی می توانیم از مزایای زیاد این نوع خرید استفاده کنیم. ما خرید دریچه کولر از اینترنت را می توانیم در هر کجا از این کره ی خاکی که باشیم انجام دهیم. به دلیل توسعه ی اینترنت در میان مردم خرید اینترنتی دریچه کولر نیز در حال رشد و توسعه می باشد.

مزایای خرید دریچه کولر از اینترنت

مزایای خرید دریچه کولر از اینترنت بسیار زیاد می باشد. با خرید اینترنتی دریچه کولر می توان در زمان خیلی کمی محصول خودمان را سفارش دهیم. همچنین مشتریان با استفاده از این روش خرید به تمامی محصولات دسترسی دارند، بدین ترتیب محصولی که نیاز دارند را می توانند به سرعت سفارش دهند. تنها ابزاری که برای خرید دریچه کولر نیاز داریم، موبایل، انواع کامپیوترهای شخصی و اینترنت می باشد.

انتخاب آسان محصولات در خرید اینترنتی

در خرید اینترنتی دریچه کولر انتخاب محصولات بسیار آسان می باشد. ما در ابتدا وارد گوگل شده و کلمه ی دریچه کولر را جست و جو می کنیم. در مرحله ی بعد وارد سایتی می شویم که محتوای مناسب را داشته باشد. فاوینو در فروشگاه اینترنتی خود انواع مختلفی از ویدئوها،تصاویر و مطالب مربوط به محصولات دریچه تنظیم هوا را درج کرده است. به همین دلیل مشتریان با استفاده از سایت فاوینو می توانند پس از مشاهده ی مطالب با همه ی جوانب محصولات آشنا شد و بعد اقدام به خرید خود نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا