متناخبارترفند

شیفتینگ چیست؟ چگونه شیفتینگ کنیم؟

فهرست مطلب

شیفتینگ چیست؟

تا حالا شده دلتان بخواد وارد زندگی فیلم‌ها و دنیایی شوید که فقط داخل ذهن شما وجود دارد و داخل آن دنیا زندگی کنید.در ادامه این پست با سایت بوفچه همراه باشید تا با شیفتینگ آشنایی کاملی داشته باشید و به جواب شیفتینگ چیست؟ برسید.

آیا شیفتینگ حقیقت دارد؟

شیفتینگ یا تغییر حالت از جهانی به جهان دیگر تنها یک عملیات ذهنی مانند پرواز روح می باشدبه عبارتی در شیفتینگ هیچ تغییر مسیر و یا مقصد به جهانی حقیقی دیگر ، وجود ندارد یک عملیات ذهنی شیرین و دلنشین یا بهتر است بگویم یک عملیات گول زدن مغز و ذهن می باشد .
به عبارتی اگر بخواهیم بگوییم شیفت این به معنای تغییر از جهانی به جهان دیگر به صورت واقعی است باید بگویم این کاملا اشتباه است چرا که شیفتینگ فقط و فقط عملیات ذهنی است.

CR و DR در شیفتینگ چیست؟

شیفتینگ ، شیفت کردن یا انتقال به این معنی است که شما ذهنتان را از زمان حال و این دنیایی که هستیم یعنی CA به دنیای مورد علاقه‌ی خودتان که میتواند حتی زندگی در کشور دیگر ، زندگی اشرافی و یا زندگی داخل سریال‌ها باشد تغییر بدید که DR نامیده می شود و معنی اش یعنی همان دنیایی که قراره خلق کنیم.

شیفتینگ چندین ماه است به عنوان یک ترند جهانی در تیک تاک قرار گرفته است و کسانی که شیفت موفق داشتند از تجربیات خودشان گفتند که تعدادی را به همراه روش شیفت کردن در پست های دیگر در سایت قرار دادیم.

تفاوت شیفت با خواب و رویای صادقانه یا شفاف چیست؟

در خواب معمولی شما نمی‌توانید انتخاب کنید که خواب ببینید یا خیر. نمی‌توانید نوعش را انتخاب کنید و در رویای شفاف یا لوسید دریم هم کاراکترها احساسی ندارند و همین‌طور کاراکتر خودتان ، افراد و خیلی چیزای دیگر دست خودتان نیست و حتی نوع رفتار اشخاص شباهتی به خود واقعی‌شان ندارن. نمی‌توانید صدا ، بو و مزه‌ها را مثل دنیای واقعی حس کنید ولی در شیفت کردن اصلا اینطور نیست چیزی که می‌بینید و جایی که هستید دست خودتان است.بو ، مزه و صدا را مثل دنیای واقعی حس می‌کنید و می توانید با کاراکترها ارتباط برقرار کنید و دست خودتان است چه زمانی از آن برگردید.

در حقیقت نمی شود گفت شیفت کردن دنیای واقعی  است چون اگه کاملا واقعی بود اگر آنجا آسیبی می‌دیدید و داخل دنیای واقعی هم این آسیب برای شما وارد می شد که شیفت کردن همچین چیزی نیست و اتفاق نمی افتد ولی شیفت برای شما دنیایی می‌سازد که خیلی به این واقعیت نزدیک است.

شیفت کردن چیه؟

برای شیفت کردن باید چیکار کنیم؟

لیستی از چیزی که میخواید ببینید و یا خودتان باشید بنویسید اسکریپت داخل یک برگه جزییات ظاهری اخلاقی خودتان ، بقیه و همینطور مکانی که میخواید و بنویسید(این مورد را هم میتوانید اضافه کنید که یک دقیقه دنیای واقعی برابر یک هفته زندگی در آن دنیا باشد)
بعد به پشت دراز بکشید، ریلکس کنید ، بدنتان را شل کنید و چشم هایتان را ببندید و تا ۱۰۰ بشمارید (لازم نیست حرف بزنید و تو ذهنتون شمارش و انجام بدید)
1 من شیفت میکنم
2 شیفت کردن برای من خیلی راحته
3 به اسونی شیفت انجام میدم
و همینطور بشمارید تا به 100 برسید و بگویید من شیفت کردم و چشم هایتان را باز کنید.اگر شرایط را رعایت کرده باشید و ایمان داشته باشید سفرتان با موفقیت انجام خواهد شد.

عوارض شیفت کردن چیست؟

شیفتینگ عوارضی‌ که به جسم شما آسیب بزند را ندارد و مسلما وقتی واقعا آنجا میمیرید در دنیای واقعی مشکلی برای پیش نمیاد و فقط بیدار می شوید.فقط هنگام انجام دادن و برگشتن استرس و بالا رفتن تپش قلب را تجربه می کنید که برای خیلی ها خوب نیست و اگر بیماری جدی و قلبی دارید بهتر است از اینجام این کار خودداری کنید.

بهترین روش شیفتینگ

بهترین روش شیفتینگ از نظر ما روش بدون متود هست که در این روش فقط کافی است اسکریپت شما یعنی لیست مشخصات DR که می‌خواهید داشته باشید را کاملا بلد باشید و چند بار مطالعه کنید و در مکانی کاملا آرامی ریکلس کنید.

یک سابلیمینال برای شیفت موفق برای شما  آماده کردیم که می‌توانید هنگام شیفت از آن استفاده کنید.دراز بکشید و بعد از چند نفس عمیق شروع به شمارش اعداد کنید و با فاصله‌، داخل ذهنتون شمارش کنید و به چیزی غیر از هدف و رسیدن به DR فکر نکنید.حتما از تجربه‌های موفقتان در کامنت ها برای ما بگویید و اگر سوالی راجع به شیفت کردن هنوز برای شما باقی مانده است از ما بپرسید و ما مثل همیشه آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما کاربران عزیز فاوینو هستیم.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/24464/شیفتینگ-چیست؟-راهنمای-کامل-شیفت-کردن/
  • چالش شیفتینگ چیست

‫2 دیدگاه ها

    1. دوربینو برگردون بسمت خودت
      دیدن سهم خودت ازون کار
      دیدن سهم دیگران
      و در اخر برای برگشتن هم بستن قرارداد با خود و دیگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا