بازی و سرگرمیترفند

راهنمایی انجام بازی آمیرزا و کمک در پیدا کردن جواب بازی آمیرزا

فهرست مطلب

راهنمایی انجام بازی آمیرزا و کمک در پیدا کردن جواب بازی آمیرزا

بسیاری از افراد برای سرگرمی، برخی دیگر به جهت دوری از مشکلات زندگی به‌سراغ بازی خواهند رفت. از گزینه‌های انتخابی برای بازی، می‌تواند بازی دوست داشتنی آمیرزا باشد. بازی که به کمک حروف الفبای فارسی در کنار گرافیگ زیبا، ایرانیان را به‌سوی خود جذب کرده است. گروه نردبان ‌اندیشه فردا جواب بازی آمیرزا را در سال ۱۳۹۲ برای بار اول طراحی کرده و به بازار ایران برای جذب مخاطب عرضه کردند.

میرزا‌های متعدد در تک تک مراحل بازی به دنبال این امر هستند که اجازه ندهند شما حروف موجود در سینی را به یک کلمه معنا دار تبدیل کنید. در این مقاله در رابطه با بازی آمیرزا اطلاعاتی جمع‌آوری کرده و به شما ارئه خواهیم داد. ‌امیدواریم مطالب ارائه شده، مفید باشند. همچنین با مراجهه به صفحه …. امکان استفاده از راهنمایی در خصوص جواب مراحل مختلف بازی  آمیرزا را نیز خواهید داشت.

نصب بازی آمیرزا بر روی اندروید و  ios

تیم نردبان ‌اندیشه فردا سازندگان آمیرزا هستند. این گروه در ابتدا بازی فندق را طراحی و روانه بازار کردند. از نقاط ضعف و قوت فندق درس گرفته و در طراحی بازی  آمیرزا نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. بازی حدس کلماتی که نصب آن بر روی سیستم عامل اندروید به سادگی امکان‌پذیر خواهد بود. از طریق برنامه Google play   اقدام به دانلود و نصب بازی کنید.

متأسفانه باید به اطلاع شما برسانیم که به دلیل تحریم‌های دولت آمریکا و سیستم گوشی‌های شرکت اپل، امکان نصب بر روی گوشه آیفون و آیپد که سیستم عامل آن‌ها ios است، به سختی امکان‌پذیر خواهد بود. ابتدا برنامه و نرم‌افزار سیبچه را روی آیفون یا آیپد خود نصب کرده و بعد اقدام به نصب بازی کنید. نسخه ios شما نیز باید7.0 باشد. جهت راحتی کار شما در نصب بازی در قسمت زیر لینک­های بازی فکری آمیرزا برای آندروید و ایفون قرار داده شده است.

دانلود و نصب بازی آمیرزا آندروید

….

دانلود و نصب بازی آمیرزا آیفون

….

محیط بازی حدس کلمات آمیرزا

آمیرزا در واقع بازی حدس کلمات بوده و تمامی شخصیت‌ها، موسیقی و فضا‌سازی آن کاملاً ایرانی است. در هر مرحله یک آمیرزا شما را به چالش حدس کلمات دعوت خواهد کرد. شما با حدس درست و کشیدن حروف پشت سر هم به جمع‌آوری سکه‌ها خواهید پرداخت. این بازی بیش از 1000 مرحله دارد. گرافیگ بازی آمیرزا با فضا و موسیقی برنامه هم خوانی دارد. در طول بازی با انیمیشن‌های مواجه شده و این انیمیشن‌ها با سازهای ایرانی موسیقی زیبایی سنتی خواهند نواخت.

گروه نردبان‌ اندیشه فردا در بازی  آمیرزا با انیمیشن‌های زیبا در کنار موسیقی سنتی و گرافیک یکدست ایرانیان را به یک بازی جذاب دعوت کرده‌اند. بازی که امکان سرگرمی برای طولانی مدت را برای کاربران و مخاطبان خود فراهم نموده است. با به‌کارگیری هوش، دایره لغات زیاد و به‌شکل آفلاین امکان بازی را برای خود و دیگران فراهم کنید.

مراحل نصب بازی فکری آمیرزا

بازی حدس کلمات آمیرزا با آهنگ‌ها و انیمیشن‌های زیبایی که داشته، از سوی ایرانیان مورد توجه قرار گرفته است. به‌دلیل نصب بازی بر روی گوشی هوشمند ، امکان استفاده از این بازی در هر زمان و مکانی، حتی به‌شکل گروهی نیز وجود دارد. در کنار خانواده با ایجاد یک فضایی رقابتی، لحظات خاطره‌انگیزی خلق کنید.

مراحل نصب آمیرزا عبارت است از:

  1. نت گوشی خود را روشن کنید.
  2. بازی آمیرزا را ابتدا در مرورگر‌های مانند: گوگل جستجو کرده و سپس دانلود نمایید.
  3. پس از دانلود، بر روی گوشی نصب کنید.
  4. حال وارد بازی شوید، ابتدا یک کد تأیید نیاز است که باید در مکان مشخص شده وارد کنید.
  5. پس از رد کردن مرحله ورود و تأیید کد، اولین مرحله بازی برای شما باز خواهد شد.
  6. اکنون بازی را شروع کنید.

*در هنگام وارد کردن کد، نت گوشی باید روشن باشد.

بازی آمیرزا و دریافت سکه مجانی

در قسمت بالای صفحه بازی با سه گزینه: شروع بازی، بازی روزانه و استاد ‌امیرزا مواجه شده و در بخش پایین دو گزینه: دکان و سکه رایگان را خواهید دید. در قسمت سکه رایگان گزینه‌های مانند: دعوت از دوستان وجود دارد. از این طریق شما ۹۰ سکه دریافت خواهید کرد. در قسمت دکان، گزینه: خرید سکه و مبالغ پرداختی به جهت خرید سکه وجود دارد. استاد بازی از مرحله ۱۶ برای مخاطب باز خواهد شد.

در بخش بازی روزانه با توجه متصل بودن به اینترنت، به کاربر این امکان را خواهد داد تا در طول روز چند مرحله برای حل کردن را مشخص کند. در مرحله شروع بازی با آمیرزا‌ها و چند قفل مواجه خواهید شد. پس از کشیدن حروف پشت سر هم و حدس صحیح کلمات قفل‌ها یکی پس از دیگری باز شده و مرحله به مرحله بازی سخت‌تر خواهد شد. مخاطب با باز کردن قفل، سکه دریافت خواهد کرد.

در بخش تنظیمات امکان قطع کردن صدا، موسیقی و بازگشت به مرحله قبل وجود دارد. در قسمت پایین دو علامت جابجا و راهنما است. در بخش جابجا شما امکان تغییر کلمات در سینی را دارید. قسمت راهنما ۴۵ امتیاز از شما کم کرده و حرف اول یکی از کلمات را نمایش خواهد داد. به‌کمک این دو علامت، حدس زودتر کلمه برای کاربر فراهم خواهد بود.

هوش مخاطب و آمیرزا

در شروع بازی، شاید این تصور در ذهن شما شکل بگیرید که آمیرزا یک بازی ساده و آسان است. اما این امر فقط در مراحل اولیه درست خواهد بود. از مراحل اولیه هر چه دور‌تر شوید، به‌همان اندازه با سختی و دشواری حدس کلمات مواجه خواهید شد. مخاطب بازی با در اختیار داشتن یک دایره لغات وسیع و البته هوش، امکان عبور از مراحل را برای خود می تواند فراهم کند.

سایت فاوینو و سایت بوفچه کار را برای مخاطبان آمیرزا در مراحل بالا راحت­تر کرده اند. در این دو سایت جواب تمامی مراحل وجود دارد. بنابراین به شما در زمان عدم امکان حدس درست، مراجعه به این دو سایت پیشنهاد خواهیم کرد. اما توصیه به حل مراحل با به چالش کشیدن مغز مخاطب است؛ زیرا سبب افزایش حافظه و جلوگیری از آلزایمر در سنین میانسالی خواهد شد.

آمیرزا بازی کنم یا خیر؟

حل جدول به‌شکل سنتی، امروزه کمتر از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار گرفته و با توجه به استفاده گسترده از گوشی‌های هوشمند، بازی  آمیرزا و برنامه‌های شبیه به این بازی بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. آمیرزا با درگیر کردن ذهن، برای مدت کوتاهی شما را از تمام مشکلات دور خواهد کرد. در این مقاله در مورد چگونگی نصب آمیرزا بر روی گوشی هوشمند مطالبی ارائه شد. امیدواریم که با نصب آمیرزا، از سپری شدن لحظه‌های خود لذت ببرید.

سوالات متداول

در این بخش از مقاله به سوالات احتمالی شما در خصوص انجام بازی حدس کلمات آمیرزا پاسخ خواهیم داد. در صورتی که سوال جدیدی برای شما پیش آمده، آن را از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

چگونه بازی آمیرزا را به گوشی جدید انتقال دهم؟

ابتدا باید در گوشی هوشمند خود بازی آمیرزا را به جیمیل خود متصل کنید. سپس در گوشی هوشمند جدید آن را از طریق استفاده از جیمیل، بارگذاری کنید.

چگونه در بازی فکری آمیرزا سکه مجانی به دست آورم؟

در بخش پایین منوی بازی آمیرزا گزینه سکه رایگان وجود داشته و شما با دعوت از دوستان  امکان دریافت ۹۰ سکه را خواهید داشت.

نحوه خرید سکه در بازی فکری آمیرزا

با مراجعه به  بخش دکان در منو و انتخاب گزینه خرید سکه امکا پرداخت  مبالغ پرداختی به جهت خرید سکه وجود دارد.

جواب مراحل بازی آمیرزا رو از کجا بیارم؟

سایت بوفچه و فاوینو بهترین گزینه برای استفاده از راهنمایی پاسخ بازی آمیرزا خواهند بود.

برای عید نوروز چه بازی بکنیم؟

بازی فکری آمیرزا یکی از بازی‌های چالشی و سرگرم کننده بوده و شما با انجام دسته جمعی آن توانایی ذهنی و فکری خود را افزایش دهید.

کدام بازی شبیه آمیرزا هستش؟

بازی فندق و بازی باقلوا نیز ار بازی های مشابه آمیرزا هستند. و جواب هر کدام از آن ها نیز در سایت بوفچه و فاوینو موجود هستش.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/24226/کمک-در-پیدا-کردن-جواب-بازی-آمیرزا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا