تکنولوژی

فروش سایبان برقی گیلان

فهرست مطلب

استان‌‌های شمالی کشور به‌‌خصوص گیلان و مازندران از بیشترین بارش سالیانه برخوردار هستند. ساکنین این دو استان به خوبی از اثرات مخرب بارش‌‌های ادامه‌‌دار باران و برف با خبر بوده با استفاده از سقف‌‌های مناسب به‌‌دنبال محافظت از ساختمان و اموال خود خواهند بود. با وجود یک سقف مناسب لذت نوشیدن چای گرم در کنار دیگر اعضاء خانواده و دوستان چند برابر خواهد بود.

در پی تغییرات ظاهری، کارایی و الکترونیکی شدن ابزارآلات مختلف؛ سایبان‌‌ها نیز برقی شده و صاحبین کسب‌‌وکارهای محلی در استان‌‌های شمالی از کارایی بیشتر آن‌‌ها بهره خواهند برد. طی این مقاله به معرفی بیشتر اهمیت سایبان برقی در گیلان خواهیم پرداخت. جهت آشنایی بیشتر با اهمیت وجود سایبان برقی در استان‌‌های شمالی تا انتها این مقاله همراه ما باشید.

سایبان برقی فاوینو
سایبان برقی فاوینو

سایبان برقی مناسب گیلان

نصب سایبان در جهت حفظ اموال و افراد در برابر تابش نور خورشید و بارش‌‌های مختلف است. در ابتدا به محل‌‌های پراستفاده سایبان برقی اشاره خواهیم کرد. مهم‌‌ترین مکان‌‌های نصب سایبان برقی در گیلان عبارت است از:

  • پارکینگ خانه
  • تراس یا بالکن
  • ورودی مغازه و فروشگاه‌‌ها

به‌‌طور کلی اکثر ساختمان‌‌های مسکونی و تجاری در استان‌‌های شمالی نیازمند سایبان خواهند بود. میزان بارش ادامه‌‌دار باران و تاثیرات مخرب این بارش‌‌های ادامه‌‌دار صاحبین اماکن را مجبور به نصب سقف‌‌سازه‌‌های متنوع کرده است. تغییر معماری ساختمان‌‌ها و کاهش اندازه واحدهای مسکونی موجب شده جهت استفاده توامان از پارکینگ و حیاط، نصب سایبان برقی مناسب رواج پیدا کند. قابلیت جمع شدن سقف این مدل از سایبان سبب شده تا در روزهای بهاری امکان بهره بردن از هوای پاک شمال برای ساکنین منزل وجود داشته باشد.

سایبان برقی رشت
سایبان برقی رشت

نقش تبلیغاتی سایبان برقی در گیلان

استان‌‌های شمالی در بیشتر روزهای سال پذیرای گرشگران خارج از استان بوده و عمده مسافرین از محل دقیق فروشگاه، رستوران و دیگر مشاغل پرمصرف و مورد نیاز در شهرها بی‌‌اطلاع هستند. تبلیغات نقش مهمی در جذب مشتری داشته و چه تبلیغی ارزان‌‌ و دائمی‌‌تر از بنرهای تبلیغاتی بر روی پارچه سایبان‌‌ها خواهد بود؟ در صورت استفاده از سایبان برقی در گیلان و مازندران امکان درج لوگو و انواع نوشته بر روی سقف سایبان وجود دارد.

سایبان برقی در گیلان علاوه بر حفاظت از اشخاص و اموال در برابر باد، بارش و نور خورشید در جذب مخاطب و افزایش بازدهی فروش نیز موثر است. انتخاب رنگ چشم‌‌گیر، متناسب با طراحی داخلی و خارجی محیط فروشگاه موجب افزایش بازدهی فروش محصولات شما خواهد شد. بیشترین کاربرد استفاده از این طرح برای مشاغلی هم‌‌چون: فروشگاه مواد غذایی و رستوران‌‌ها به‌‌ویژه رستوران‌‌های نزدیک دریا و جنگل است.

جنس سقف و سازه سایبان

جنس پارچه رویه سایبان‌‌ها در محیط‌‌های با شرایط آب و هوایی مختلف متفاوت است. بهتر است در مناطق پر بارش مثل گیلان و مازندران از پارچه سایبان از جنس وینیل و اکریلیک استفاده شود. چنین پارچه‌‌های با خاصیت ضد آب خود توانایی دفع بارش را داشته و به ‌‌نسبت دیگر اجناس مقاومت بیشتری از خود نشان خواهند داد. پارچه‌‌های جنس وینیل در روزهای پر بارش بسیار کمک‌‌کننده و موثر بوده؛ اما در روزهای آفتابی نیز گرما زیادی را به خود خواهد گرفت.

سازه اصلی سایبان برقی در استان‌‌های با رطوبت بالا نیز مهم است. به‌‌کارگیری آلیاژهای با دوام بالا در برابر خورندگی اهمیت زیادی داشته و به همین دلیل از آلومینیوم در ساختار سازه اصلی استفاده خواهد شد. از دیگر دلایل مصرف آلومینیوم در ساخت قاب اصلی سایبان در گیلان می‌‌توان به: مقاومت بالا در مقابل باد شدید، کاهش وزن سازه، خاصیت فرم‌‌دهی بالا، تهیه آسان این آلیاژ در بازار مصرف و قیمت مناسب آن به نسبت دیگر آلیاژهای موجود در کشور اشاره داشت.

سایبان برقی گیلان
سایبان برقی گیلان

فروش سایبان برقی گیلان

شرکت سایبان شاهد در حال حاضر نمایندگی حضوری فعال در استان گیلان ندارد. اما به دلیل تماس‌‌ مشتریان به صورت از قبل هماهنگ شده به فعالیت خود در این استان سرسبز شمالی را ادامه داده است. از طرفی به دلیل حجم بالای کاری مشتاق به مشارکت و اعطاء نمایندگی سایبان برقی شاهد در سراسر استان گیلان خواهد بود.

افراد مستعد که توانایی مناسب در نصب انواع سایبان برقی در استان گیلان را دارند؛ با تلفن همراه: 09123598623 تماس حاصل نمایند. اطلاعات لازم در خصوص شروع روند همکاری به‌‌صورت مستقیم و تلفنی به همکاران عزیز ارائه خواهد شد. همچنین مشتریان عزیز نیز در جهت دریافت مشاوره فنی و ثبت سفارش می‌‌توانند با شماره: 02136300160 یا تلفن همراه: 09123598623 تماس ارتباط برقرار نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا