اخبار

قیمت پلنیوم باکس در تهران

فهرست مطلب

بر اساس مدل، اندازه، تعداد ورودی لوله خرطومی و تعداد خروجی دریچه قیمت تمام شده پلانیوم باکس با یکدیگر متفاوت است. قیمت لحظه‌ای و به‌روز آلیاژ مصرفی در ساخت پلنیوم باکس نیز بسیار تاثیرگذار است. نکته مهم در کاهش قیمت خرید پلانیوم باکس، تهیه مستقیم آن از مراکز ساخت آن است. شرکت صنعتی تهویه نظری با دارا بودن پرسنل متعهد، آموزش دیده و سابقه کاری بالا یکی از بهترین مراکز فروش جعبه توزیع هوا است.

خرید پلنیوم باکس

با افزایش فروشگاه‌های تخصصی در اینترنت امکان خرید هر محصولی از فضای آنلاین وجود دارد. شرکت تهویه نظری با راه‌اندازی سایت تخصصی فروش محصولات مورد نیاز سیستم هوارسانی توانسته تمامی ابزار و قطعات مورد نیاز یک ساختمان را برای معماران و طراحان ساختمانی فراهم سازد. از دیگر قابلیت‌های این مرکز خرید آنلاین می‌توان به: پشتیبانی آنلاین، مشاوره تلفنی،  مطالعه اطلاعات محصولات و مقایسه اقلام با یکدیگر اشاره داشت.

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش با شماره 09128722799 تماس حاصل فرمایید. تا پس از تایید سفارشات در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات درخواستی خود را در بسته‌بندی مناسب دریافت نمایید.

سوالات متداول

در این بخش از مقاله آشنایی با پلانیوم باکس و کاربردهای آن در معماری ساختمان به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. از بخش نظرات این مطلب می‌توانید به پاسخ دیگر پرسش‌های مطرح شده خود دست یابید.

وظیفه پلنیوم باکس چیست؟

وظیفه اصلی پلانیوم باکس دریافت هوا از لوله‌های خرطومی و پخش یک‌دست، یکنواخت و ملایم آن در محیط داخلی ساختمان است. همچنین از پلانیوم باکس می‌توان در طراحی فضای داخلی بخش‌های مختلف ساختمان نیز استفاده کرد.

نصب پلانیوم باکس چگونه است؟

نحوه نصب هر کدام از مدل‌های جعبه تقسیم هوا با یکدیگر متفاوت بوده و بهتر است این کار توسط یک شخص دوره دیده و باتجربه انجام شود. نصب انواع دریچه هوا موجب پیچیدگی فرآیند متغیر نصب پلانیوم باکس شده است.

پلنیوم باکس ارزان از کجا بخرم؟

کارگاه‌های تولید کننده انواع محصولات سیستم هوارسانی محل مناسبی برای خرید ارزان‌تر خواهند بود. شرکت صنعتی نظری یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان این حوزه بوده و مشتریان می‌توانند بدون هیچگونه واسطه‌ای خریدهای ارزان‌تری داشته باشند.

چرا پلنیوم باکس خیس می‌شود؟

از مهم‌ترین عوامل خیسی یا تعریق پلانیوم باکس عبارت است از:

  • اختلاف دمای محیط داخلی و بیرونی دریچه
  • عایق‌بندی نامناسب باکس توزیع هوا
  • کثیفی فیلتر هوا
  • رطوبت بالای هوا

    پلنیوم باکس

    با آپارتمانی شدن ساختمان‌ها شاهد حذف پنجره‌ها و استفاده از نورگیرهای یکپارچه در قسمت‌های مختلف ساختمان خواهید بود. حذف پنجره‌ها بنا به دلایل افزایش امنیت و زیباسازی رخ داده است. اما با انجام این عمل، جریان هوا در واحدهای ساختمان به حداقل رسیده و افراد دچار مشکلاتی خواهند شد. معماران ساختمانی برای رفع این مشکل از پلنیوم باکس یا جعبه توزیع هوا که وظیفه پخش یکنواخت و مناسب در انتهای کانال هوارسانی را برعهده دارد، استفاده خواهند کرد.

    پلانیوم باکس با ساختار خاص خود موجب گردش جریان هوا به‌صورت مطبوع شده و در صورت خوش-سلیقگی معمار امکان افزایش هارمونی و زیبایی به ساختمان را خواهد داشت. طی این مقاله به‌دنبال معرفی پلنیوم باکس و کاربردهای آن در سیستم هوارسانی خواهیم بود. در صورت علاقه‌مندی به دریافت اطلاعات تکمیلی و آشنایی با جعبه توزیع هوا هستید، تا انتهای این مطلب همراه سایت تهویه نظری باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا