تکنولوژی

دانلود رایگان اسکریپت افتر افکت

فهرست مطلب

اسکریپت افتر افکت

اشخاص بنا بر نیاز خود در دنیا دیجیتال شروع به تولید نرم‌افزارهای شخصی خواهند نمود. حال اگر نیازمند جلوه خاص، متحرک‌سازی ویژه و یا حتی انجام یک دستور در زمینه تولید انیمیشن و ویرایش انواع ویدیو باشیم باید از چه ابزاری استفاده کرد؟ اسکریپ نویسی یکی از معمول‌ترین روش‌های رفع‌نیاز در چنین مواقعی است. نرم‌افزار تدوین فیلم افتر افکت نیز قابلیت استفاده از اسکریپت افتر افکت را داشته و کاربران امکان استفاده‌های خاص از این قابلیت در بخش‌های مختلف را خواهند داشت.

استفاده از اسکریپت در برنامه افتر افکت محدودیت خاصی نداشته و از آن می‌توان در قسمت‌های تایم لاین، گرفتن خروجی و حتی انجام یک حرکت تکراری بهره برد. انجام کارهای مورد نظر به ساده‌ترین حالت و سریع‌ترین شکل از خصوصیات اسکریپت افتر افکت است. طی این مقاله به‌دنبال معرفی اسکریپت افتر افکت خواهیم بود. در صورتی که نیازمند دانلود اسکریپ‌های آماده برای برنامه افتر افکت هستید، تا انتهای این مطلب همراه سایت فاوینو باشید.

اسکریپت افتر افکت چیست؟

بروزرسانی نرم‌افزارها و ارائه نسخه‌های مختلف از یک برنامه با هدف افزایش سرعت انجام یک پروژه و بهره‌مندی از راندمان کاری بهتر است. تدوین‌گران با استفاده از اسکریپت در بخش‌های مختلف افترافکت می‌توانند انجام برخی از فعالیت‌های زمان‌بر، تکراری و پیچیده را به عهده خود برنامه گذاشته و در مدت زمان کمتری پروژه را آماده سازند. اسکریپت نویسی بر پایه زبان برنامه نویسی جاوا بوده و به‌همین دلیل تعداد زیادی اسکریپت افتر افکت برای انجام وظایف مختلف وجود دارد.

شرکت ادوب با تحلیل کارکرد محصولات خود به این نتیجه رسید که انجام کارهای تکراری در نرم‌افزارهای تولیدی ادوب بسیار بالا است. از این‌رو با اجرای پروژه استفاده اسکریپت در برنامه‌های تولیدی خود توانست ارتباط اپراتور با بخش‌های داخلی برنامه و رابط کاربری را ارتقاء دهد. به‌طور مثال با استفاده از یک اسکریپت خاص امکان اضافه کردن یک تصویر متحرک کوچک به نقاط دلخواه ویدیو تنها با انجام چند کلیک را خواهید داشت.

انواع اسکریپت افتر افکت

اسکریپت‌های افتر افکت بنا بر محل استفاده به دسته‌های گوناگونی تقسیم خواهند شد. تا به امروز هیچ دسته بندی خاصی از اسکریپ‌ها اعلام نشده است. اما در ادامه چند نمونه از اسکریپ‌های افتر افکت و کارایی خاص آن‌ها را برای شما توضیح خواهیم داد. برای آشنایی با انواع اسکریپت در برنامه افتر افکت همراه ما باشید.

اسکریپت Project Cleaner

حجم پروژه‌های ساخته شده در نرم‌افزارهای گرافیکی و تدوین ویدیو بسیار بالا بوده بهتر است فایل‌های که از آن‌ها در انجام پروژه استفاده نشده را پاک کنید. آیا امکان بررسی تک تک فایل‌ها برای شخص ادیتور وجود دارد؟ به‌طور قطع، خیر! با نصب اسکریپت Project Cleaner تمامی فایل‌های بلااستفاده در پروژه از فضای داخلی برنامه پاک خواهد شد.

اسکریپت افتر افکت

اسکریپت Pose2Pose

ساخت انیمیشن و تصاویر متحرک در برنامه افتر افکت نیز بسیار متداول بوده و برای آسان‌سازی مراحل کار می‌توان از اسکریپت Pose2Pose کمک گرفت. این اسکریپت خاص در جهت تنظیم اعضاء بدن و اجزای صورت کاربرد دارد.

اسکریپت Marker Conductor

به‌طور معمول در زمان تولید ویدیوهای آموزشی نیاز به درج منظم یک لوگو یا متن خاص خواهد بود. با استفاده از اسکریپت Marker Conductor امکان ایجاد کارهای متعدد و منظم در قسمت تایم لاین را خواهید داشت.

video
play-sharp-fill

دانلود رایگان اسکریپت افتر افکت

همانگونه که مطالعه کردید، اسکریپت‌ها مختص به انجام یک کار نبوده و از آن‌ها در بخش‌های مختلفی می‌توان بهره برد. بسیاری از انواع اسکریپت در برنامه افتر افکت به صورت رایگان در فضای مجازی منتشر شده و اشخاص تدوین‌گر، انیمیشن‌ساز و گرافیست امکان دانلود آن‌ها را خواهند داشت. تعدادی از بهترین اسکریپت‌ها به-صورت رایگان در سایت افکت 24 قابلیت دانلود مجانی را برای شما خواهد داشت.

خریداری اسکریپت افتر افکت با کیفیت

آیا نیاز کاری شما با اسکریپ‌های رایگان مرتفع خواهد شد؟ انجام بسیاری از فعالیت‌ها در فضای برنامه افتر افکت نیازمند نوع خاصی از اسکریپت بوده و یافتن آن به‌صورت رایگان غیرممکن است. از این رو جهت آسان‌سازی انجام پروژه و تسریع زمان فعالیت باید برای خرید اسکریپت هزینه نمایید. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در کشور ایران در زمینه فروش محصولات گرافیکی فعالیت داشته و مشتریان با پرداخت وجه کافی امکان دریافت فایل اسکریپت را خواهد داشت. پیشنهاد ما برای خرید انواع اسکریپت و محصولات گرافیکی برای شما، سایت افکت 24 است.

سایت افکت 24 بزرگترین مرجع پروژه‌های گرافیکی در ایران بوده و مشتریان محصولات مورد نظر برای رفع‌نیازهای متفاوت خود را در آن خواهند یافت. افکت 24 برخلاف دیگر سایت‌ها از پشتیبانی آنلاین مناسبی برخوردار است. مشتریان پس از انجام ثبت‌نام امکان خرید محصولات مورد علاقه‌ و دانلود آنی را خواهند داشت. با یک مرتبه خرید پروژه گرافیکی امکان دانلود همیشگی آن محصول در حساب کاربری شخص خواهد ماند.

از دیگر قابلیت‌های محصولات موجود در سایت افکت 24 به موارد زیر اشاره داشت:

  • تفکیک و دسته‌بندی پروژه‌های گرافیکی
  • تست عملی محصول توسط پشتیبانی
  • ارائه ویدیو آموزشی
  • وضعیت سازگاری با نسخه‌های مختلف نرم‌افزار
  • ارائه کرک در صورت نیاز
  • پشتیبانی محصولات

https://effect24.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا