اخبار

قیمت تخلیه چاه در پرند

فهرست مطلب

مناطق زیادی در کشور ایران فاقد سیستم فاضلاب شهری بوده و به ازای هر ساختمان نیازمند یک چاه فاضلاب خواهند بود.  کوچک بودن فضای انبار، رسوب‌‌گذاری و ترکیدگی لوله‌‌های آب ورودی ساختمان سبب پر شدن چاه‌‌های فاضلاب ساختمان خواهد شد. پیدا کردن یک خدماتی تخلیه چاه با قیمت مناسب که سرویس مناسب ارائه دهد نیز سخت است.

طی این مقاله به دنبال معرفی روش‌‌های تخلیه چاه ارزان قیمت و با قیمت مناسب خواهیم بود. در صورتی که علاقه‌‌مند به آشنای با تخلیه چاه در پرند هستید نیز تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تخلیه چاه پرند
تخلیه چاه پرند

تخلیه چاه چیست؟

خروجی فاضلاب آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و پارکینگ در انبار تعیین شده‌‌ای به نام چاه فاضلاب ورود خواهد نمود. عوامل زیادی سبب پر شدن چاه فاضلاب بوده و در چنین مواقعی باید تخلیه چاه توسط مراکز خدمات تخلیه چاه رخ دهد.

مهم‌‌ترین عوامل پر شدن چاه فاضلاب عبارت است از:

  • فرسودگی ساختمان و ریزش بخشی از انبار
  • شکستگی لوله‌‌های آب ساختمان
  • رسوب‌‌گذاری دیواره و کف انباره طی گذر سال‌‌ها
  • کوچک بودن انبار به میزان تعداد ساکنین

روش های تخلیه چاه فاضلاب

تخلیه چاه فاضلاب نیاز به تخصص و تجهیزات خاص دارد. در گذشته با حفر چاه جدید و انتقال لوله فاضلاب به چاه جدید این معضل را رفع می‌‌کردند. اما امروزه با استفاده از ادوات و تجهیزات خاص تمامی مایعات و جامدات فاضلاب را از انبار آن تخلیه خواهند کرد.

پس از تماس شما با مجموعه خدماتی تخلیه چاه و اعزام کارشناس، از یکی از روش‌‌های زیر برای تخلیه فاضلاب استفاده خواهد شد.

  • تخلیه آب چاه فاضلاب: مواقعی که میزان مایعات فاضلاب بنا به دلایلی مانند: شکستگی لوله آب رخ دهد؛ از این حالت تخلیه چاه به وسیله تجهیزات مدرن استفاده خواهد شد.
  • تخلیه جامدات چاه فاضلاب: مایعات فاضلاب به صورت مستمر جذب زمین شده اما بعد از چند سال میزان جامدات زیاد شده و باید عمل تخلیه انجام شود. عمل تخلیه به وسیله مکنده و تانکرهای مخصوص انجام خواهد شد.
  • لایروبی و کف تراشی: گاهی اوقات بعد از تخلیه کامل فاضلاب، نیاز به پاکسازی دیواره و کف انبار خواهد بود. انجام این کار به صورت کاملاً دستی بوده و نیازمند افراد باتجربه است.
تخلیه چاه در پرند
تخلیه چاه در پرند

قیمت تخلیه چاه

تخلیه چاه یک امر ضروری و اورژانسی محسوب شده و برخی از موسسات خدماتی از این شرایط سواستفاده می‌‌نمایند. بیاد داشته باشید که هزینه تخلیه چاه در تمام کشور بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است. در پایان کار از موسسه درخواست فاکتور نموده و در صورتی که با استعلام قیمت شما مغایرت داشت؛ قطعاً به مراکز قانونی مراجعه نمایید.

خدمات تخلیه چاه در پرند

خدمات تخلیه چاه در پرند با استفاده از مکنده‌‌های قوی و پرسنل با تجربه در بین تمامی مجموعه‌‌های خدمات تخلیه چاه کیفیت کار بالاتری دارد. تخلیه چاه در رباط کریم با دریافت هزینه مطابق با نرخ مصوب اتحادیه، چاه فاضلاب ساختمان را تخلیه خواهد نمود.

جهت استفاده خدمات تخلیه چاه در پرند کافی است با شماره تماس شما در اینجا در هر ساعت از شبانه‌‌روز تماس حاصل نمایید. کارشناس تخلیه چاه، افراد مجرب و تجهیزات نوین تخلیه چاه در اسرع وقت به محل اعزام و تمامی معضلات ناشی از پر شدن چاه فاضلاب را مرتفع خواهند نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا