اخبار

بهترین رستوران اصفهان | کدوم رستوران اصفهان خوبه؟

فهرست مطلب

اصفهان شهری با مکان های تاریخی زیاد در بخش مرکزی کشوری ایران است. جاذبه های گردشگری مانند: سی و سه پل، میدان امام و دیگر نقاط دیدنی در کنار یکدیگر جذب توریست های زیاد داخلی و خارجی به این شهر را سبب شده است. اما جاذبه های دیدنی اصفهان محدود به مکان های تاریخی و زیبای شهر نبوده؛ بلکه غذا های سنتی که در این شهر پخته شده نیز از دلایل جذب گردشگران است. ماده اصلی اکثر غذاهای که در بهترین رستوران اصفهان سرو شده، از گوشت تشکیل شده است.

به طور مثال: خوراک بریونی اصفهان، از ترکیب جگر سفید و گوشت گردن گوسفند پخته خواهد شد. در این مقاله به دنبال معرفی لاکچری ترین رستوران های شهر اصفهان برای مسافرین و مردم شریف اصفهان خواهیم بود. در صورتی که علاقه مند به آشنایی با بهترین غذاهای و لاکچری ترین رستوران ها اصفهان هستید؛ تا انتهای این مقاله همراه سایت فاوینو باشید.

 

رستوران خوب تو اصفهان
رستوران خوب تو اصفهان

 

رستوران های نصف جهان

گردشگران به نیت دیدن مکان های تاریخی شهر اصفهان وارد این شهر خواهند شد. اما انسان ها علاوه بر تفریح، نیازهای اساسی دیگری مثل غذا خوردن نیز دارد. در این بخش از مقاله به دنبال معرفی  بهترین رستوران های اصفهان به شما عزیزان خواهیم بود.

دهکده جهانی با سابقه طولانی در آموزش دکوراسیون داخلی تخصصی طراحی همواره سعی نموده است اصول اساسی مهارت آموزی را رعایت و کیفیت خاص در سرویس آموزش ارائه نماید.

رستوران نقش جهان اصفهان

رستوران نقش جهان در واقع یک سفره خانه سنتی بوده و فضای داخلی رستوران از معماری مدرن و سنتی استفاده شده است. وجود ارسی های رنگارنگ در رستوران، غذاهای سنتی و خوشمزه، گذر زمان را از یادها خواهد برد.

رستوران نقش جهان در نزدیکی میدان نقش جهان اصفهان واقع شده است. نقش جهان از محبوب ترین رستوران های اصفهان بوده و در زمان صرف وعده ناهار یکی از شلوغ ترین رستوران ها در شهر است. به همین دلیل توصیه ما به شما، مراجعه در زمان وعده شام و استفاده از غذا های سنتی در فضای آرام و خلوت این رستوران خواهد بود.

رستوران ترنج

رستوران ترنج در کنار کلیسای هوانس قرار دارد. نخستین مالک  این رستوران رئیس قزاق خانه دولت ایران در زمان ناصرالدین شاه، ماردیروس داویدیان است. در صورتی که علاقه مند به سرو غذا در فضا و محیطی که یاد آور زمان قاجار هستید؛ حتما به رستوران ترج اصفهان مراجعه کنید.

رستوران ترنج از لاکچری ترین رستوران های اصفهان به شمار می رود. دلیل آن علاوه بر پیشینه تاریخی، وجود کافی شاپ، عکاس خانه و شربت خانه است.

رستوران خوان گستر

از دیگر رستوران های لاکچری اصفهان، رستوران خوان گستر در محله ارامنه اصفهان است.‌ این رستوران دارای دو شعبه در هتل جلفا و سیتی سنتر می‌باشد. دکوراسیون سنتی و مدرن این رستوران بسیار چشم نوازد بوده و این موضوع در منوی رستوران نیز رعایت شده است.

چلو کباب کوبیده و سالاد شیرازی مخصوص رستوران خوان گستر را حتما امتحان کنید. این مسئله را به یاد داشته باشید که این غذای رستوران برای دو نفر کفایت می‌کند.

رستوران شهرزاد اصفهان

در هنگام نام بردن از لاکچری ترین رستوران های اصفهان و البته قدیمی ترین رستوران شهر باید از رستوران شهرزاد نام برد.  این رستوران در بین مردم شهر و گردشگران بسیار مشهور است. رستوران شهرزاد در چهار باغ اصفهان واقع شده و نمای داخلی رستوران نیز با کاشی های به رنگ فیروزه‌ای همراه با نقش و نگار عهد قجری تزئین شده است.

در زمان حضور در منطقه پل خواجو و زاینده رود اصفهان، حتما به این رستوران معروف سر بزنید. از پل خاجو تا رستوران شهرزاد با پای پیاده حدود پنج دقیقه فاصله است. از غذاهای معروف این رستوران ته چین و باقالی پلو با ماهیچه است. قیمت مناسب رستوران و طعم غذا های آن باعث شده همیشه شلوغ باشد. اگر به دنبال یک جای دنج در هنگام صرف ناهار یا شام هستید، رستوران شهرزاد از بهترین رستوران های اصفهان را از یاد نبرید.

رستوران بریانی اعظم

همان گونه که از نام رستوران بریانی اعظم پیدا است، بهترین غذای سنتی اصفهان یعنی بریانی در این رستوران پخت می‌شود. بریانی های این رستوران به خاطر مواد اولیه تازه  به خصوص گوشت بره که آن را چرخ کرده مورد مصرف قرار می‌دهند، در کنار دستور پخت مخصوص که این رستوران در پخت بریانی دارد بسیار خوشمزه و البته معروف است.

رستوران بریانی اعظم از بهترین رستوران های اصفهان بوده و بریانی را با نان سنگک داغ و تازه، دوغ، سبزی و دیگر مخلّفات سرو می کند. این رستوران چهار شعبه داشته و تنها یکی از شعبه های این رستوران واقعد در دروازه دولت اصفهان  به صورت غذای بیرون بر فعالیت می کند.

رستوران خوب تو اصفهان
رستوران خوب تو اصفهان

سرای حاج میرزا اصفهان

از دیگر رستوران های لاکچری شهر اصفهان، سرای حاج میرزا است آن را می‌توان به چشم یک عتیقه فروشی دید.

در طراحی و اجرای دکور سرای حاج میرزا از انواع و اقسام ظرف ها و لوازمی که هر کدام تداعی کننده خاطره‌ای هستند، استفاده شده است. این کار به همت صاحب خوش سلیقه‌اش در طی سال های طولانی اتفاق افتاده است.

رستوران جارچی باشی

رستوران جارچی باشی با پیشینه تاریخی ۴۰۰ ساله و داشتن فضا و محیط سنتی، می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.‌ این رستوران معروف در ابتدا یک حمام سنتی بوده و بعد ها تبدیل به یکی از بهترین رستوران های اصفهان شد. کاشی های فیروزه‌ای، حوض های سفالی متعدد و آیینه کاری رستوران از دلایل انتخاب رستوران به عنوان یکی از لاکچری ترین رستوران های اصفهان می‌باشد.

اگر به اصفهان زیبا سفر کردید، حتما به این رستوران بروید و از خوردن بریانی و کباب بره آن لذت ببرید. روزهای جمعه، چهارشنبه، شنبه و سه شنبه هر هفته موسیقی زنده در رستوران اجرا خواهد شد.

رستوران شب نشین اصفهان

رستوران شب نشین در سال ۱۳۹۰ کار خود را با ظرفیت ۶۰۰ نفر، در یک محیط زیبا و محوطه‌ای سرسبز شروع کرد. انواع غذا های دریایی، ایرانی و سنتی شهر اصفهان در این رستوران با ظاهری شیک و کیفیتی مطلوب پخت و سرو می‌شود. نوشتن یادداشتی به عنوان یادگاری در رستوران شب نشین اصفهان، از جذابیت های این رستوران به شمار می‌روند.

انتخاب بهترین رستوران اصفهان به سلیقه شما

شهر اصفهان دارای مکان های تاریخی و جاذبه های بسیاری است. خوردن غذاهای لذیذ و محلی نیز یکی از اصلی ترین دلایل مراجعه گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود. اصفهان با دارا بودن مکان های تاریخی و غذاهای خوشمزه یک انتخاب عالی جهت مسافرت شما خواهد بود.

طی این مقاله بسیاری از رستوران های معروف و لاکچری شهر اصفهان را به شما معرفی کردیم. در زمان سفر به شهر زیبا و تاریخی اصفهان، خوردن غذاهای خوش طعم و محلی اصفهان را از یاد نبرید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا