اخبار

آشنایی با سایبان تونلی ماشین

سایبان تونلی ماشین که به صورت سیار نیز می باشد، قادر است تا به شما کمک نماید که از فضای خود بهترین استفاده را کرده و در کمترین محیط ها نیز، فضایی امن برای خودروی خود ایجاد نمایید تا از باران و . آن را محافظت کنید. سایبان تونلی اغلب جمع شونده و سیار است لذا از این لحاظ بسیار کاربردی محسوب می شود. با توجه به اینکه اغلب سایبان برقی خودرو به صورت ثابت و دارای اندازه بزرگی است، جمع و جور بودن این سایبان ها موجب شده است تا افراد زیادی به سمت آنها کشش داشته باشند.

آشنایی با سایبان تونلی ماشین:

سایبان تونلی ماشین امروزه طرفداران زیادی دارد زیرا می تواند به خوبی با توجه به اندازه ای که دارد از ماشین شما مراقبت نماید. چنانچه شما نیاز به فضای خود داشتید، به راحتی می توانید این سایبان ها را جابجا کرده و از محیط خود بهره ببرید

دلیل استفاده از سایبان تونلی ماشین:

امروزه سایبان های بسیاری در بازار وجود دارند اما این مدل که در دسته سایبان های مدرن قرار می گیرد دارای طرفداران بسیاری است. برخی از ویژگی های جذاب آن در زیر آمده است:

  • دارای طرح و ظاهر زیبایی می باشد به گونه ای که می تواند محافظ صد در صد اتومبیل باشد.
  • می تواند همزمان از بدنه و سقف ماشین محافظت نماید.
  • سبک است و به راحتی می توانید آن را حرکت داده و جابجا نمایید.
  • می توانید در هر محی و فضایی از آن استفاده نمایید.
  • دارای مقاومت و استحکام بالایی بوده و در هر شرایط آب و هوایی می توان از آن بهره برد.
  • با توجه به اینکه هوا به خوبی در زیر سایبان تونلی ماشین جابجا می شود لذا به راحتی خواهد توانست که دمای زیر سایبان را متعادل نماید.

در چه مکان هایی می توان از سایبان تونلی ماشین استفاده نمود؟

سایبان تونلی ماشین را می توان برای هر فضا و موقعیتی استفاده نمود اما بیشترین کاربرد آن در منازلی است که فضای پارکینگ ندارند و مایلند تا از یک محافظ متحرک استفاده کنند. البته باید به این مورد نیز توجه نمود که در حال حاضر در هیات ها، بیمارستان ها سر پوشیده و گاها بازارچه های محلی نیز این نوع سایبان ها را می توان مشاهده نمود. با توجه به اینکه در حال حاضر یک سایبان تونلی ماشین تا عرض 8 متر نیز می تواند باز شود لذا برای ماشین های مختلف قابلیت استفاده دارد.

قیمت سایبان تونلی ماشین:

قیمت این سایبان ها با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف می تواند متفاوت باشد اما مواردی همانند نوع پارچه، نوع ابزار و یراق، اندازه، وزن و مواردی از این قبیل در قیمت سایبان تونلی ماشین تاثیر گذار است. به طور کلی می توان بیان داشت که اگر روکش سایبان شما از پارچه ضد اشعه باشد یا اینکه ضد آب بوده و نتواند آب را به راحتی از خود عبور دهد دارای قیمت بالاتری است. البته آلومینیوم بودن بازوها، قابلیت تنظیم شیب و امکاناتی از این قبیل نیز بر روی قیمت نهایی تاثیر می گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا