ترفند

قوانین انتخاب هدیه برای آقایان

فهرست مطلب

چهار قانون مهم در انتخاب هدیه برای آقایان

ما معمولاً به‌طور ناخودآگاه تمایل داریم که موضوع خرید کادو برای آقایان را پیچیده کنیم. درحالی‌که انجام این کار می‌تواند، به‌مراتب ساده‌تر از حد تصور باشد. برای اینکه انتخاب هدیه برای آقایان را به فرایند آسانی تبدیل کنید، قبل از هر اقدام، این چهار قاعده را به خاطر بسپارید:

1. نیازهای آن‌ها را بشناسید!

نیازسنجی، نقطه آغاز خوبی برای انتخاب هدیه مناسب آقایان است. آیا آیتم‌هایی برای خرید سراغ دارید که به آن‌ها کمک کند از سرگرمی‌هایشان، بیشتر لذت ببرند یا عملکرد بهتری حین انجام کارشان داشته باشد؟ شاید هم در جستجوی سرگرمی تازه‌ای باشند. در این صورت، آیا چیزی در ذهن دارید که به آن‌ها در این تغییر، کمک کند؟

2. بیش‌ازحد به موضوع فکر نکنید!

مردها وقتی درباره خواسته‌هایشان و چیزهایی که به آن‌ها نیاز دارند، حرف می‌زنند، معمولاً صریح و صادق هستند. آن‌ها هدیه شما را احتمالاً با سبکی متفاوت از خودِ شما، تجزیه‌وتحلیل می‌کنند. نیازی به این نیست که با واکاوی یک سری مفاهیم معنایی و احساسی پیچیده، ماه‌ها زمان را صرف انتخاب هدیه برای آقایان کنید. یادتان نرود که گاهی هم هر چه کمتر، بهتر!

3. علایقشان را کشف کنید!

در انتخاب هدیه برای آقایان سعی کنید از اقلامی که حدس می‌زنید دوست دارند برای خودشان بخرند، فهرستی تهیه کنید. اگر قصد انتخاب هدیه برای مردی را دارید که به بازی‌های ویدئویی علاقه‌مند‌ است و برای این موضوع زیاد خرج می‌کند، می‌توانید چیزی برایش بخرید که به همین حوزه مربوط شود. یادتان باشد وقتی یک مرد برای سرگرمی‌های خاصش، دست‌به‌جیب می‌شود، قطعاً بابت دریافت هدیه‌ای از جنس همان سرگرمی، بی‌نهایت خوشحال و قدردان شما خواهد شد.

4. تحقیق کنید!

البته گاهی قدری تحقیق و بررسی هم در انتخاب هدیه برای آقایان لازم است! ممکن است فرد موردنظر، به چیزی علاقه داشته باشد که شما هیچ شناخت یا اطلاعاتی درباره آن ندارید. طبیعتاً در چنین شرایطی، ایده‌‌ی دقیقی هم درباره انتخاب کادو مناسب آقایان نخواهید داشت. بنابراین باید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن محصول، تلاش کنید. توجه داشته باشید که نیاز نیست چیزی آن‌قدر پیچیده برای او بخرید که فراتر از سطح درک خودتان باشد! مطمئن باشید گزینه‌های ساده‌تر هم می‌توانند پاسخگوی نیاز او بوده و خوشحالش کنند.

بهترین انتخاب هدیه برای آقایان

حالا با فرض آگاهی از این چهار قاعده، به بررسی سه حالت در انتخاب کادو برای آقایان می‌پردازیم!

1. انتخاب هدیه‌ی کاری برای آقایان

در انتخاب هدیه برای آقایان با تمِ شغلی، به ماهیت شغل توجه کنید. یک پزشک، یک مدیر فروش یا یک مربی بدن‌ساز، قطعاً خواسته‌ها و نیازهای متفاوتی دارند.

انتخاب کادو برای آقایان

به این فکر کنید که چه هدایایی می‌توانند به او در رسیدن به اهداف شغلی یا انجام بهتر وظایفش کمک کنند؟ آیا اخیراً پیش آمده از وسیله‌ی خاصی شکایت کند؟ آیا شما می‌توانید یک جایگزین خوب برای آن وسیله پیدا کنید؟ آیا درباره انتخاب چیزی که باعث تسهیل یا تسریع انجام کارش شود، ایده خاصی دارید؟

فرض کنید پدرتان نجاری ماهر و کهنه‌کار است که سال‌هاست با چوب سروکار دارد. شاید اخیراً ایرادی در یکی از ابزارهایش یا فرسودگی آن‌ها توجهتان را جلب کرده باشد یا از خودش شنیده باشید که یکی از ابزارها، به‌خوبی قبل، کار نمی‌کند. قبل از هر اقدامی اول باید مطمئن شوید که آیا او واقعاً قصد تعویض آن ابزار را دارد؟ اگر چنین بود، به احتمال بسیار زیاد، او ابزاری جدید را از همان برند قبلی ترجیح می‌دهد! یعنی همان برندی که احتمالاً یک عمر است آن را بهترین برند دنیا می‌داند! یادتان باشد مردان مانند زنان فکر نمی‌کنند!

2. انتخاب هدیه‌ برای آقایانی که سرگرمی خاصی دارند

به این فکر کنید که خرید چه چیزی باعث می‌شود که بتواند از آنچه در حال حاضر با آن سرگرم می‌شود، بیشتر لذت ببرد؟ به‌عنوان‌مثال، هدایای ورزشی را در نظر بگیرید.

از خودتان بپرسید چه هدیه‌ای می‌تواند به او در رسیدن به هدفی مثل تناسب‌اندام کمک کند؟ یک بدن‌ساز، یک دونده‌ی استقامت یا فرد چاقی که تصمیم گرفته لاغر شود، هر کدام نیازهای متفاوتی دارند. آیا مواردی در ذهن دارید تا به او کمک کنند بهتر غذا بخورد یا با استفاده از آن‌ها بهتر ورزش کند؟ خرید وسایلی که در یک سالن ورزشی مثل سالن بدن‌سازی کاربرد زیادی دارند، می‌تواند ایده خوبی باشد.

یک حوله‌ی جدید، یک مخلوط‌کن (شیکر) پروتئین، یک قمقمه، یک ردیاب تناسب‌اندام و … گزینه‌های خوبی هستند که می‌توانید آن‌ها را در فهرست انتخاب هدیه برای آقایان بگنجانید. حتی اگر طرف مقابل، بعضی از این‌ها را قبلاً داشته باشد، به نظرتان داشتن یک وسیله جدید و یدکی، ضرری دارد؟!

انتخاب کادو برای آقایان – هدیه مناسب آقایان کادو مناسب آقایان
انتخاب کادو برای آقایان – هدیه مناسب آقایان – کادو مناسب آقایان

3. انتخاب هدیه برای آن‌هایی که به کالاهای خاص یا لوکس علاقه‌مند هستند

انتخاب هدیه برای آقایان در این حالت قدری پیچیده‌تر است و در اینجا بیشتر باید از قانون چهارم کمک بگیرید. چون ممکن است اطلاعات فرد موردنظر در مورد این اقلام خاص، بسیار بیشتر از شما باشد. ضمناً اگر ندانید فرد موردنظر، چه برندی را ترجیح می‌دهد، می‌تواند کار را سخت‌تر کند. بااین‌حال، خوشبختانه لازم نیست برای خرید یک کادوی خوب، یک متخصص تمام‌عیار باشید!

اگر او به اتومبیلش علاقه زیادی دارد، به خرید چیزهایی فکر کنید که بتواند از آن در اتومبیلش استفاده کند. مثلاً یک کیتِ پاک‌کننده‌ می‌تواند انتخاب خیلی خوبی باشد. یا خرید پاور بانک، هدست یا اسپیکر بلوتوثی برای فردی که دائماً با گوشی در حال کار کردن است و به موزیک هم علاقه زیادی دارد، گزینه‌های جذابی به نظر می‌رسند. به‌طورکلی در انتخاب کادو برای آقایان در این حالت، با کمی تحقیق در هر زمینه‌ای می‌توانید اطلاعات خوبی کسب کنید.

سخن آخر

مرور آنچه گفته شد، احتمالاً باعث می‌شود که حالا انتخاب هدیه برای آقایان را کار ساده‌تری بدانید. غیر از موارد گفته ‌شده، به خاطر داشته باشید که همواره اقلامی هم وجود دارند که صرف‌نظر از زمینه‌ی کاری یا علایق شخصی، نوعی ضرورت برای همه آقایان محسوب می‌شوند که کیف پول، ساعت، کراوات، جای سوئیچی، دستکش، شال‌گردن و ده‌ها مورد دیگر، نمونه‌ای از این اقلام هستند.

 

ویدیوکلیپ تبریک تولد پدر | ویدیو زادروزت خجسته باباجون

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/23772/انتخاب-هدیه-برای-آقایان-برای-پدرم-کادو/
  • https://favino ir/tag/کادو-تولد-برای-برادر-شوهر/
  • https://favino ir/tag/کادو-برای-تولد-پدر-از-طرف-دختر/
  • https://favino ir/tag/کادو-برای-عروسی-برادر/
  • https://favino ir/tag/کادو-عروسی-برادر-نی-نی-سایت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا