اخبار

از کجا دریچه کولر بخرم | بورس فروش دریچه کولر در تهران

تهویه نظری :09128722799

امروزه کانال کشی و تعبیه دریچه کولر در داخل ساختمان های مختلف، به یکی از برنامه های اجرایی ضروری مهندسین و پیمانکاران ساختمان ها در جهت افزایش میزان آسایش افراد تبدیل شده است. در بسیاری از نقاط ایران، سیستم سرمایشی و گرمایشی به عنوان یکی از تجهیزات اصلی و مهم در خانه ها معرفی می شود. این‌گونه است که دریچه کولر با قابلیت ها و کارایی های منحصر به فرد خود، یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین دریچه هوای مورد استفاده در ایران به شمار می آید و در این مقاله هم درمورد دریچه فن کویل بیشتر بخوانید.

این نوع دریچه در سیستم های گرمایشی یا سرمایشی بدون محدودیت قابل استفاده می شود. یعنی اگر به جای دمنده ی کولر از دمنده های گرماساز نیز استفاده شود به راحتی می توان از انواع دریچه کولری استفاده نمود. این دریچه ها از لحاظ جنس ساخت به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند.

انواع دریچه کولر
تمرکز طراحان و سازندگان دریچه کولر بر روی ساخت و عرضه اقلام تهویه هوا و تهویه مطبوع می باشد. لذا با توجه به نیازها و سلایق مختلف مشتریان و همچنین با در نظر گرفتن شرایط و فضای داخل ساختمان، انواع دریچه های کولر طراحی و به بازار عرضه شده است. تمامی این اقلام با آخرین فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته دنیا همخوانی دارند.تهویه نظری با سابقه ی چندین ساله در این صنعت انواع دریچه های کولری جدید را در انواع آلومینیومی و چوبی تولید مینماید.

دریچه کولر آلومینیومی
دریچه کولر آلومینیومی از جمله عمومی ترین و پر کاربردترین انواع دریچه های کولری در ایران می باشد. ساختار چندمنظوره ی آن که از پره های عمودی در جلو و پره های افقی در پشت تشکیل شده، باعث شده این این محصول از قدیم مورد توجه کاربران و کارفرمایان باشد.

این دریچه از جنس پروفیل آلومینیوم ساخته می شود و دارای دمپر برای امکان تنظیم فشار هوا یا امکان انسداد ورود هوا را میدهد. قاب این دریچه ها بطور مشخص از قالب پروفیل آلومینیوم و پره های آن نیز از ورق آلومینیوم بصورت پرسی و فابریک ساخته می شود. پوشش نهایی آن نیز رنگ کوره ای می باشد.

ویژگی های دریچه های کولری آلومینیومی
مهمترین ویژگی دریچه کولر آلومینیومی امکان تغییر جهت ایستای پره های عمودی که در جلوی دریچه تعبیه شده می باشد. در واقع با تغییر مسیر این پرّه ها هوای خروجی از دهانه به راحتی به چپ، راست یا مستقیم و به شکل دلخواه منتقل خواهد شد.

علاوه بر پره های عمودی در جلو، در قسمت پشت آن نیز تیغه های افقی بعنوان دمپر در نظر گرفته شده که این تیغه های متحرک هم قابلیت انسداد معبر هوا را دارند و هم توانایی تغییر مسیر پرتاب هوا را از دهانه دریچه دارا هستند.
پره های افقی دمپر این دریچه کولر آلومینیومی بوسیله ی اهرمی که دسته ی کنترل آن روی نمای دریچه تعبیه شده کنترل، باز و بسته می شوند.

دریچه های کولری در ابعاد مختلف و بدون محدودیت ابعاد، بصورت سفارشی و با هر تعداد مورد نیاز کارفرما، قابل ساخت و عرضه می باشد. مانند مدل های آهنی ضخامت ورق پره های افقی و عمودی میزان مرغوبیت یا عدم مرغوبیت این محصول را مشخص میکند. از جمله عوامل مهم دیگر در تعیین کیفیت دریچه کولر آلومینیومی، نوع و کیفیت رنگ سطح آن است. معمولاً برای پوشش آن از رنگ کوره ای پودری استاتیک استفاده می شود.

این دریچه ها معمولا بصورت دیواری مورد استفاده قرار می گیرند، اما استفاده در سقف نیز هیچ اشکالی در کارکرد آنها ایجاد نخواهد کرد. برای نصب آنها در محل مورد نظر از پیچ خودکار یا پیچ چوبی استفاده می شود.

دریچه کولر چوبی
دریچه کولر چوبی از لحاظ زیبایی و تطابق با محیط و دکوراسیون برخی از ساختمانها مثال زدنی است. تولید کنندگان این نوع از دریچه تنظیم هوا از متریال چوب استفاده می نمایند. دریچه های چوبی به دلیل زیبایی چشم نوازشان در محیط های مسکونی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. انواع دریچه های چوبی ( ام دی اف ) برای مصارف مختلف میاوانند مورد استفاده قرار بگیرند.

دریچه کولر آهنی (گالوانیزه)
دریچه های کولر آهنی دارای دمپر در تنظیم میزان دبی هوا به محیط میباشد که پره های دمپر بصورت افقی در پشت دریچه، و پره های عمودی روی قاب اصلی دریچه باعث می شود که هوای داخل کانال به هر طرف که نیاز باشد هدایت شود. از این محصول میتوان به صورت دیواری یا سقفی استفاده و بهره گرفت.

این دریچه ها به دو صورت عادی و سفارشی تولید و به بازار عرضه میشود. نکته مهم در تولید دریچه های کولری آهنی این است که لزوما باید از ورق ضخیم استفاده شود. این موضوع باعث میشود که دریچه در برابر فشار ورود هوا دچار صدای اضافی نشود. بدین ترتیب عمر استفاده از آنها به بیشترین زمان افزایش یابد.

دریچه کولر آهنی به لحاظ ساختار دقیقا شبیه به مدل آلومینیومی می باشد، با این تفاوت که جنس ساخت آنها از ورق روغنی می باشد. یعنی تمام بخشهای آن شامل فریم، تیغه های هوا و پره های دمپر از ورق روغنی ساخته می شود. هرچه ضخامت ورق استفاده شده برای ساخت آن بیشتر باشد امکان لرزش و صدای پره های آن به حداقل می رسد

ویژگی های دریچه های کولر آهنی
ساختار قاب این دریچه کولر از ورق روغنی به عرض ۳ سانت ساخته می شود. بعد از اندازه گیری های لازم می توان اقدام به جانمایی پره های عمودی در جلوی آن نمود. دمپر ها به حالت قالب های قاشقی ساخته می شود که به یک دسته دمپر بر روی نمای فریم متصل و بصورت همزمان باز یا بسته می شود.

در ساخت آنها مانند دیگر انواع این محصول باید به میزان 0.5 سانتی متر از هر طرف بادخور رها باشد. این کار باعث میشود که امکان جانمایی دریچه در محل خود به راحتی و سهولت امکانپذیر باشد.
با توجه به ورقی بودن جنس قاب در صورت نیاز به افزایش عرض فریم به راحتی می توان این تغییرات را در زمان ساخت انجام داد. طریقه نصب دریچه کولری آهنی به روش پیچ از نمای قاب آن می باشد.

یکی از نکات مهم در زمان ساخت دریچه کولر آهنی، تعبیه ی محل پیچ یا اصطلاحا خزینه پیچ بر روی فریم قبل از انجام عملیات رنگ کردن آن می باشد. نوع رنگ این دریچه کولر نیز بصورت کوره ای و پودری الکتروستاتیک می باشد.

ویژگی‌های منحصر به فرد دریچه های کولر مدرن
با توجه به اینکه بیشتر دریچه و کولرهای ساخته و عرضه شده در بازار، اغلب در ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده میگیرد. لذا باید طراحی و تولید آن ها به گونه ای باشد که اشکالات و نواقص آنها تقریبا صفر باشد. مشکلاتی نظیر: عدم هرگونه کنترل بر روی دریچه، نقص در تنظیم مقدار و جهت باد خروجی، عدم امکان تنظیم میزان باد هر دریچه بر حسب نیاز و سلیقه، و نیز کیفیت و مرغوبیت پایین دریچه ها از لحاظ ساخت باید به حداقل برسد. بر این اساس دریچه های کولر هوشمند و مدرن، با ویژگی های منحصر به فرد خود به بازار عرضه شده است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ایجاد کنترل بر روی دریچه کولر در جهت تنظیم مقدار و جهت باد خروجی
حذف نیاز به دسترسی فیزیکی در جهت تنظیم میزان و جهت باد خروجی
تعبیه امکانات لازم برای تنظیم میزان باد بر حسب نیاز و سلیقه افراد
بهینه سازی و بازمهندسی دریچه
ارتقاء سطح نیاز رفاه مصرف کننده
افزایش میزان رضایت مشتریان
جلوگیری از اتلاف انرژی

ساخت این تجهیزات هوشمند و پیشرفته و تعبیه آن در فضای داخلی ساختمان ها به گونه ای است که از انتقال و ورود هر نوع آلودگی ها و ذرات گرد و غبار به داخل جلوگیری می نماید. فناوری های حاصل از ساخت این دریچه ها حاکی از آن است که این بخش از کولر با استحکام و مقاومت بسیاری بالایی ساخته شده است. به گونه ای که به عنوان یک عایق صوتی و گرمایشی قوی عمل خواهد کرد. بخش ریل شاسی در این محصول، این اجازه را به استفاده کننده می دهد تا به سادگی قفل آن را آزاد کرده و به تمامی قسمت ها دسترسی داشته باشد.

تهویه نظری با سابقه ی چندین ساله در صنعت ساخت انواع دریچه توزیع هوا ، انواع دریچه کولر جدید و کانالساری (کانال سازی) و دریچه فن کویل و … را تولید مینماید.

دریچه کولر آبی جدید
در صنعت تهویه مطبوع در سال های اخیر انواع دریچه کولر آبی جدید تولید و به بازار عرضه شده است. به دلیل رشد و پیشرفت صنعت ساختمان سازی تولید آنها نیز رو به افزایش است. البته ویژگی های جدید آنه نیز می بایست با استانداردهای روز مطابقت داشته باشد. لحاظ نکات اصولی و استاندارد در هنگام تولید دریچه ها موجب بازدهی عالی این محصول در محیط های مسکونی و صنعتی می شود.

دریچه های کولر آبی جدید به راحتی تنظیم می شوند، به طوری که مشتریان می توانند هوا را به جهت های راست و چپ و بالا و پایین محیط هدایت کنند. بدین صورت با انجام این عمل می توان دمای تمامی فضا را به صورت یک دست هماهنگ نمود.

عبارت‌های مرتبط که شما جستجو می‌کنند
  •  دریچه کولر دیجی کالا
  •  قیمت دریچه کولر 
  • نصب دریچه کولر 
  • ابعاد دریچه کولر سقفی
  •  از کجا دریچه کولر بخرم 
  • دریچه کولر pvc 
  • دریچه کولر فانتزی
  •  عکس دریچه کولر
  •  محاسبه قیمت دریچه کولر
  •  قیمتهای انواع دریچه
  •  قیمت دریچه کولر
  •  قیمتهای انواع دریچه
  •  دریچه کولر با کنترل از راه دور نسیم Nasim با طول 80 سانتی متر
  •  دریچه کنترلی کولر آبی نسیم Nasim با طول 40 و 45 سانتیمتر
  •  دریچه کولر آبی نسیم با ریموت Nasim در طول 120 سانتی متر
  •  دریچه کولر آبی با کنترل نسیم Nasim با طول 100 سانتی متر
  •  دریچه کولر کنترلی نسیم Nasim با طول 50 و 60 سانتیمتر
  •  دریچه کولر کنترل دار نسیم Nasim با طول 90 سانتی متر
  •  دریچه کولر برقی نسیم با طول 70 سانتی متر

موارد بالا نیز در هر اندازه ای موجود میباشد لطفا تماس بگیرید

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/23616/از-کجا-دریچه-کولر-بخرم/
  • بورس دریچه کولر در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا