تعبیر خواب با الف

تعبیرخواب احضار روح | دیدن روح پدر و مادر در خواب

فهرست مطلب

دیدن روح درگذشتگان در خواب در بین ایرانیان زیاد رخ می دهد و از این رو تعبیرخواب احضار روح ، دیدن روح پدر، دیدن روح مادر ، روح پدربزرگ و سایر اشخاص در خواب را برای شما آماده کرده ایم.

 

توصیه میکنیم برای دیدن جزئیات دقیق تر در خصوص تعبیر خواب ابتدا این بخش را بخوانید  >>> تعبیر خوابم چیه؟

 

 

تعبیرخواب احضار روح

آنلی بیتون گوید: اگر خواب ببینید در مراسم احضار ارواح شركت کرده‌اید، نشانه آن است كه آشنایی و دوستی با افراد بیگانه، بر زندگی شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

یونگ گویددیدن و یا عضوی از جلسه احضار روح بودن نشانگر بینش و آگاهی شماست. شما می‌خواهید اطلاعات نهفته موجود در ضمیر ناخودآگاهتان را ارزیابی کنید و بینش بیشتری در رابطه با یک موقعیت به دست آورید. تعبیر دیگر این خواب راهی برای کنار آمدن شما با مسائل مربوط به مرگ است.

 

دیدن روح دیگری در وجود خود آنلی بیتون

  1. اگر در خواب احساس کنید روح دیگری در تن شما حلول کرده است، علامت آن است که وجود بیگانه ای که وارد زندگی شما خواهد شد، آرامش و منفعت به دست خواهید آورد.
  2. اگر دختر نوازنده ای خواب ببیند روحش در تن زنی است که با لباس نازک بر صحنه نمایش نقش ایفا می‌کند، نشانه آن است که در کار بزرگی از رقیب خود پیشی خواهد گرفت.

 

تعبیر خواب احظار روح
تعبیرخواب احظار روح

تعبیر خواب صحبت درباره روح آنلی بیتون

اگر خواب ببینید درباره فناناپذیری روح خود با دیگران گفتگو می‌کنید، نشانه آن است که از هر فرصتی برای کسب دانش مورد نظر خود بهره می‌گیرید و از مصاحبت افراد روشنفکر لذت می‌برید.

 

تعبیر خواب دیدن ارواح پدر و مادر آنلی بیتون

اگر در خواب روح پدر و مادر خود را ببینید، نشانه آن است که در معرض خطر قرار گرفته‌اید. باید به هنگام شراکت با افراد بیگانه دقت کنید.

 

تعبیر خواب دیدن روح خود از نظر آنلی بیتون

  1. اگر در خواب روح خود را ببینید، نشانه آن است که با کسی همسفر می‌شوید و با او به سفری طولانی می‌روید و در طول همه راه از نومیدی رنج می‌کشید.
  2. اگر خواب ببینید روحی با شما صحبت می‌کند، علامت آن است که به دست دشمنان می افتید. اگر زنی چنین خوابی ببیند، نشانه آن است که در اثر فریب بیوه خواهد شد.
  3. دیدن روح در خواب و در میان آسمان نشانه آن است که در اثر از دست دادن یکی از نزدیکان احساس بدبختی خواهید کرد.
  4. اگر خواب ببینید روح مردی سمت چپ و روح زنی سمت راست شما، با چهرهایی شاد ایستاده‌اند، دلالت بر آن دارد که شما به سرعت از گمنامی به شهرت می‌رسید، اما این مقام دیری نمی‌پاید زیرا مرگ به سراغتان خواهد آمد.

 

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/22350/تعبیرخواب-احضار-روح-دیدن-روح-پدر-و-ماد/
  • https://favino ir/tag/تعبیر-خواب-روح-پسر-بچه/
  • https://favino ir/tag/تعبیر-خواب-روح-سید-مرده/
  • https://favino ir/tag/تعبیر-خواب-دیدن-روح-خود/
  • https://favino ir/tag/تعبیر-خواب-روحانی-سید/
  • https://favino ir/tag/تعبیر-خواب-روحانی-شدن/
  • تعبیر روح منوچهر مطیعی
  • تعبیرخواب جداشدن روح ازبدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا