اخبار

ویلاهای ارزان قیمت در روستاهای گیلان

فهرست مطلب

به جرات میتوان گفت داشتن یک خانه روستایی در دل جنگل که چشم انداز رودخانه و صدای بلبل داشته باشد رویای مشترک تمامم ایرانیان است. با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور و افزایش بیش از حد قیمت ها در سال های اخیر پیدا کردن ویلاهای ارزان قیمت در روستاهای گیلان و مازندران و دیگر نقاط سرسبز که توانایی رفع این نیاز روحی را داشته باشد سخت شده است.

 

خرید خانه روستایی زیر 100 میلیون

اشخاصی که بخواهند خانه روستایی در شرایط مناسب بخرند قطعا باید سرمایه ای بالای 100 میلیون تومن داشته باشند. اشتباه نکنید با این پول نمیتوانید یک خانه یا ویلایی روستایی  را به طور کامل وشش دانگ بخرید. اما راه حل ما برای شما این است که برای خرید یک انه از شریک مناسب بهره ببرید. همراه خواهر، بردادر، همکار، باجناق و یا هر شخص مطمئن دیگری که توانایی شراکت با شما است و رویای مشترک داشتن یک خانه در شمال کشور را دارد می توانید با یکدیگر پول خود را یکی کرده و خانه ای بخرید. برای اینکه همه چیز قانونی باشد و کسی بعدا اعتراض نکند میتوانید یک قرارداد داخلی مابین خود بنویسید و بر اساس میزان هزینه کرد از 6 دانگ خانه را به نام خود سند بزنید.

 

خرید ویلای لوکس با تمامی امکانات:

اگه توان مالی مشخصی برای خرید یک ساختمان نوساز یا خانه لوکس ویلایی با تمامی امکانات را دارید خب چه بهتر آن را بخرید. یا با خرید یک قطعه زمین ویلا مدنظر خود را بسازید.

 

ویلاهای ارزان قیمت قدیمی
ویلاهای ارزان قیمت قدیمی

اما اگر با داشتن مقدار پول مناسب ویلای باب دل خود را از لحاظ دارا بودن امکانات ندارید می توانید با خرید یک خانه روستایی با مکان مناسب شروع کنید. با تخریب، تعمیر و نوسازی این خانه طبق میل خود میتوانید از بروز ترین تجهیزات استفاده کنید و آن را برای خود به بهترین شکل تغییر دهید تا باب دل خودتتان باشد.

در صورتی که از لحاظ مالی در تنگناه هستید هم میتوانید برای برخی از تغییرات را برای مدت بعد تر بگذارید. بهرحال خانه خودتان است.

 

ویلاهای ارزان قیمت

اما اگر از آن دسته از افرادی هستید که مشکل مالی نداشته و به دنبال یک ویلای منحصر به فرد هستید. به شما پیشنهاد میکنیم که با خرید یک قطعه زمین بزرگ شروع کنید و با دیوار کشی و قرارداد با پیمانکاران و مهندسین مجرب شروع به ساخت صفر تا صدی ویلای مدنظر خود کنید. استفاده از تجهیزات خوب و استاکار های مناسب میتواند امنیت و کیفیت کار را برای تان تضمین کند و از همه مهم تر در پس انداز پول هم برایتان به صرفه است. گر خرید یک ویلا متری 10 میلیون تومان باشد قطعا ساخت آن ویلا متری 5 تومان با استفاده از بهترین تجهیزات خواهد بود.

 

خرید ویلا یا اجاره ویلا:

یک پرسش مهم برای شما این است که اگر یک ویلای مناسب برای خود در چالوس، مازندران، رامسر، چمنستان ، لاهیجان، لنگرود، ماسال و .. شمال و جنوب و هرجای کشور داشته باشید، در طول سال چند روز از آن استفاده خواهید کرد؟!

اگر میزان اسکان شما زیر ده روز در طول سال است و یا برنامه ای برای زندگی در سال های بازنشستگی خود در این ویلای ذکر شده ندارید بهتر است از خرید و داشتن خانه صرف نظر کنید و به اجاره ویلا در روزهای مسافرت خود بپردازید. در این حالت پول و سرمایه خود را در اختیار دارید و با سود آن سرمایه هر ساله علاوه بر پس انداز می توانید بهترین ویلا در کوهستان و یا لب ساحل و دریا را داشته باشد.

 

خرید ویلا زیر 200 میلیون:

با توجه به توضیحات داده شده در بالا می توانید یکی از راه های تهیه منزل مناسب را برای خود پیدا کنید. فقط به هزینه اولیه خرید خانه، ساختمان و منزل یا ویلا در شمال یا هر جایی از کشور فکر نکنید به هزینه های نگهداری خانه در زمان های که نیستید مانند نگهبان یا سرایدار برای چک کردن شرایط خانه ، تهیه لوازم لوکس و شیک برای ویلای تفریحی و هزینه قبض های آب  برق و گاز و … در طول سال را هم باید در نظر بگیرید.

 

ویلای ارزان قیمت ساحلی یا ویلای ارزان قیمت کوهستانی:

انتخاب چشم انداز و صدای محیطی بسته به خود شخص دارد که با کدام مورد بیشتر ارتباط برقرار میکند. به غیر از آن باید به امکانات محیطی منطقه هم توجه کرد به طور مثال در شهرهای لاهیجان، رامسر، نمک آبرود، متل قو، تهران، کردان ، لنگرود،ماسال، شهریار،مشهد، زنجان، کیش، رشت و بسیاری از نقاط امکانات رفاهی مناسب به همراه خدمات درمانی در صورت نیاز و فروشگاه های متنوع موجود است. تمامی نکات برای زندگی در روزهای تعطیل که اکثر بخش های شهری تعطیل هستند باید در نظر گرفته شود تا بهترین محل برای اسکان شما باشد.

 

خرید ویلا در مازندارن یا گیلان:

با در نظر گرفتن تمامی شرایط گفته شده در پاراگرف بالا بهتر داشتن یک ویلای شیک و مناسب در شمال کشور به به خصوص مازندران و گیلان است. اکثر مسافرین با گذر از جادههای قزوین بهرشت و چالوس صرف مدت زمان کوتاهی می توانند وارد این دو استان سرسبز شوند تا یک ییلاق، قشلاق مناسب انجام دهند. با توجه به محل زندگی خودتان و چک کردن مسیرهای منتهی به این دو استان و میزان بودجه خود میتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

خرید زمین در گیلان یا مازندران:

این مورد هم به مانند مورد قبلی است به شرطی که به دنبال ساخت ویلا یا ساختمان تجاری در زمین خود باشید. اما اگر به دنبال سرمایه گذاری در خرید وفروش زمین هستید باید فاکتور های گفته شده بالا را تقریبا فراموش کنید و با هزینه مقدار مشخصی پول و با چک کردن وضعیت افزایش قیمت ها و نقشه های زمین های طرح هادی در روستاها و مناطقی که به دنبال خرید زمین هستید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

خرید  قطعه زمین کوچک در گیلان یا خرید زمین هکتاری در مازندران:

محل خرید زمین بسته به نحوه استفاده خریدار مربوط است. مواردی که باید برای خرید زمین جهت ساختو ساز برای خود یا سرمایه گذاری است را برای شما شرح دادیم و طرح سوالات و به دنبال جواب بودن توسط شما بر عهده خودتان است.

 

نسق چیست؟

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا