بازی و سرگرمی

دانلود کلش اف کلنز برای کامپیوتر

از سال 2012 تا به امروز حدود ده سال میشود که این بازی مهیج و آنلاین در بین گیمرهای موبایلی دنیا و بخصوص ایران در حال اجرا است. بسیاری از کاربران برای پیشی گرفتن از رقبای خود از ربات های برای بالا بردن لول نیروها و دستگاه های دهکده خود بهره میبرند. دانلود کلش اف کلنز برای کامپیوتر یکی از موضوعات پرببازدید و مهم در سال های اخیر برای این دسته از بازیکنانی است تا برای اپدیت دستگاه های گران قیمت در بازی از ربات های کمکی استفاده کنند.

 مپ تان هال 15 کلش آف کلنز

کلش اف کلنز
کلش اف کلنز

آموزش نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر

برای اجرای هر نرم افزار موبایلی آندروید میتونین از شبیه ساز های بلواستکس، ممو و ناکس و دیگر شبیه ساز های موجود استفاده کنید. روند اجرای بازی در این نرم افزار ها مشابه بوده و تفاوتی ندارد.

در این بخش ما نرم افزار شبیه ساز بلو استکس که متداول ترین شبیه ساز در بین استفاده کنندگان است و در زمان استفاده از ربات های بازی کلش اف کلنز کاربرد دارد نیز را توضیح می دهیم:

  • ابتدا آخرین نسخه از BlueStacks را دانلود و نصب کنید.
  • چک کنید که درایور اجرا کننده کارت گرافیک شما نیز آخرین نسخه عرضه شده توسط شرکت تولید کننده آن باشد.
  • بلواستک را باز کرده و بعد از لودینگ نرم افزار صفحه مشابه با صفحه اولیه گوشی های آندرویدی میبینیم. بر روی Play Store کلیک کنید.
  • در صفحه جدید جیمیل خود را از طریق گزینه Existing  وارد کنید یا اگر جیمیل ندارید یک جیمیل جدید توسط گزینه New بسازید و از آن بهره ببرید.
  • آخرین نسخه بازی کلش اف کلنز را نیز دانلود کرده و با دابل کلیک یا کلیک راست open کردن فایل بازی کلش اف کلنز، بازی در نرم افزار شبیه ساز نصب می شود.
  • بعد از لحظاتی بازی نصب شده و بر روی شبیه ساز ایکون آن اضافه می شود و شما میتوانید با باز کردن بازی از انجام آن بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید.
  • در صورتی که از قبل اکانتی دارید میتوانید با اضافه کردن اطلاعات جیمیل یا سوپرسل ای دی خود از ادامه مراحل بازی را ادامه دهید. همچنین اگر به دنبال ایجاد بازی جدید هستید با استفاده از گزینه های کانتک، بازی خود را با جیمیل جدید متصل کنید تا مراحل طی شده بازی تان از بین نرود.

متن لاتی تکست داش مشتی!

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • دانلود کلش اف کلنز در سال 2012

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا