عکسمتن

عکس استوری تسلیت + متن درگذشت

فهرست مطلب

در این روزهای فاجعه وار و با افزایش کشته شدگان مریضی های مختلف بخصوص کرونا در سراسر کشور ایران استفاده از این مدل پیام های تسلیت برای ابراز همدردی در قالب عکس استوری تسلیت چاپ بنر تسلیت و متن درگذشت عزیزان تازه در گذشته می تواند باعث ایجاد حس همدردی بیشتر بین شما و بازماندگان آن مرحومین شود.

 

🖤😥💔عکس استوری تسلیت|متن درگذشت|پروفایل درگذشت جوان ناکام|پیام تسلیت😥😷🥺 🖤

پیام تسلیت صمیمانه، دوستانه و خودمانی

می دانم هیچ جمله‌اي دردت را سبک نمیکند؛ میدانم داغداری؛ میدانم هیچ چیزی نمی تواند غم از دست دادن پدر / مادر عزیز و مهربانت را جبران کند. از خدا می خواهم به تو و خانواده‌ات صبر بده تا بتونی این مصیبت را تحمل نمایی. فقط بدان همه ی از این شنیدن این خبر ناراحت و متاثرند و همه ی در کنارتند.

اس ام اس صمیمانه تسلیت گفتن به دوست

غم از دست دادن بهترین و بزرگ ترین پشتوانه دنیا که هیچ چیز و هیچ کس نمیتونه هیچ جوره جاشون رو پر کنه بهتون تسلیت میگم. آن شاء ‌الله خداوند بزرگ بهتون صبر زیادی بده که بتونه به دوش کشیدن این غم رو براتون آسان‌تر کنه. روحشون شاد باشه.

هر چند می‌دونم تو این شرایط هیچ کلامی تسلی بخش درد و غم تو و خانواده‌ت نیست. ولی خواستم بدونی ما در کنارت هستیم. یادش گرامی.

ساخت استوری تسلیت آنلاین در کمتر از 3 دقیقه با ویدیتور – کلیک کنید

پیام تسلیت رسمی

خبر اندوه وارده بشما، ما را در غصه جانگداز فرو برد. اندوه بی پایانمان از این واقعه دردناک قابل وصف نیست. این مصیبت رابه شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌نماییم و برای آن مرحوم آمرزش الهی خواستاریم.

متن تسلیت رسمی

درگذشت مادر چنان سنگین و جانسوز هست که به دشواری به باور مینشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌اي جز تسلیم و رضا نیست.این ماتم جانگداز رابه شما و خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می کنم.

اس ام اس تسلیت گفتن رسمی

درگذشت پدر گرامیتان رابه شما و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم. از خداوند منان خواستاریم که بشما صبرعطا نماید.

امیدوارم غم آخرتون باشه و روح پدر / مادر گرامی قرین رحمت باشد.

تسلیت فوت به همکار

بابت این اتفاق خیلی ناراحت شدم امیدوارم خدا به همه ی خانواده صبر بده و روح پدر / مادر گرامیتون رو غرق آرامش کنه.

متن تسلیت بصورت ادبی

برای خدا هستیم و به او برمی گردیم. فوت پدرت / مادرت / … را تسلیت میگم.

اس ام اس تسلیت رسمی

در غم از دست دادن … تسلیت بنده رو پذیرا باشید. روحشون شاد.

در پایان امیدواریم مجموعه پیام‌هاي‌ تسلیت صمیمانه و خودمانی توانسته باشد توجه شما رابه خود جلب کند. از طریق ارسال نظر برایمان بنویسید کدام پیام را انتخاب کردید و دلیلتان برای این انتخاب چه بود.

🖤😥💔عکس استوری تسلیت|متن درگذشت|پروفایل درگذشت جوان ناکام|پیام تسلیت😥😷🥺 🖤

 

جملات زیبا برای تسلیت گفتن

خبر درگذشت … موجب تأثر خاطر همه ی آشنایان و علاقه‌مندان آن فرهیخته گرانقدر شد. هجران چنین شخصیت ارزنده‌اي که عمر پر برکت خودرا صرف خدمت صادقانه به کشور کرد، بسی گران و جانکاه است. اکنون وظیفه ما است که ازآن همه ی درس و تجربه، بهره بگیریم و آنرا در مسیر تعالی و پیشرفت سرزمین‌مان بکار گیریم. اینجانب ضایعه درگذشت آن فقید سعید رابه خانواده سوگوار ایشان و جامعه علمی کشور تعزیت و تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات و آرامش روح آن مرحوم مغفور را از خداوند مهربان تقاضای دارم.

اس ام اس تسلیت گفتن

گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه‌هاي‌ دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر میدهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می‌سراید. درگذشت پدر / مادر گرامیتان رابه شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل خواهانم.

 

🖤😥💔عکس استوری تسلیت|متن درگذشت|پروفایل درگذشت جوان ناکام|پیام تسلیت😥😷🥺 🖤

پیام تسلیت به دوست

زندگی فرصتی برای رهایی از تعلقات است. کوله‌بار مسافر هرچه سبک‌تر باشد بهتر است. از این که عزیز رهپوی وادی عشق پدر / مادر / … با جان برابرتان جز محبت ماترکی نداشت، بر خود ببالید که بهشت عدن در انتظار اوست.

اس ام اس تسلیت گفتن به رفیق

فراق هجرت ناگهانی پدرت / مادرت / …ت مرا اندوهگین و ناراحت کرد. در غم تو شریک هستم و از خداوند برای تو صبر و شکیبایی و برای … عزیزت آمرزش میخواهم.

پیام تسلیت رسمی

دوست خوب و خواستنی‌ام…
غم از دست دادن پدر / مادر / … سخت است و بدون شک تنها با توسل به حضرت حق تحمل این غم ممکن است. از خداوند منان صبوری جهت شما و غفران الهی جهت این عزیز تقاضای دارم.
امیدوارم بزودی لبخندت را ببینم.

پیام تشکر تسلیت

بدین گونه از عزیزان همسایه، همکاران اداری و مهندسین شرکت…؛ فرهنگیان ارزشمند، شعرای فهیم سراسر استان، نویسندگان مطبوعات، دانشگاهیان فرهیخته که ما را در مراسم درگذشت [پدر / مادر / برادر / خواهر و…] عزیزمان یاری نموده‌اند، سپاسگزاری نموده، اگر در شرفیابی قصوری یافتید صرفاً به سبب تألمات روحی معذورمان بدارید.

با شایسته‌ترین و عالی‌ترین عبارات و سخنان به هر زبان و هر لهجه می‌ستاییم، محبت‌هاي‌ شما بزرگواران را. چه آن کس که با گل خاطر سوگوارمان را تسلی بخشید و چه آن کس که به قدوم مبارک خود و چه آن عزیزی که به خط و جراید گرد غم از چهره غمگین ما زدود.

متن تسلیت گفتن به رفیق

از محضر ارزشمند شما که در سوگ پیش آمده شرکت فرمودید سپاسگزاری نموده و امیدواریم بجای سایه اندوه در زندگی‌تان آفتاب تابان شادمانی و وداد درخشان باشد.

 

🖤😥💔عکس استوری تسلیت|متن درگذشت|پروفایل درگذشت جوان ناکام|پیام تسلیت😥😷🥺 🖤

پیام تسلیت به همکار

حضور محترم جناب آقای… / سرکار خانم…

درود علیکم
خبر درگذشت پدر / مادر / … جنابعالی واصل گردید. درگذشت ایشان رابه شما و خانواده گرامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم / مرحومه رحمت و مغفرت و حشر با اولیاء طاهرینش، حضرت ختمی مرتبت صلی الله علیه و آله و ائمه معصومین علیه السلام و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
از طرف…

پیام تسلیت به دوست

همکار عزیز … مصیبت وارده را خدمت تان تسلیت عرض می کنم. خداوند بشما و سایر بازماندگان صبر عنایت کند. روحشان شاد.

پیام تسلیت به دوست

همکار ارزشمند جناب آقای… / سرکار خانم…
با احترام و تمکین بر مشیت الهی، ابراز همدردی مرا پذیرا باشید. امید آنکه روح مرحوم دراین ایام گرانقدر قدر مرهون رحمت آفریدگارش گردد. از ایزد منان صبر و شکیبایی برای شما و خانواده محترمتان خواستارم.

 

متن پیام تسلیت + عکس انالله و انا الیه راجعون

 

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/21891/عکس-استوری-تسلیت-متن-درگذشت/
  • https://favino ir/tag/پیام-تسلیت-به-آلمانی/
  • https://favino ir/tag/پیام-تسلیت-به-زبان-کردی/
  • https://favino ir/tag/پیام-تسلیت-به-زبان-ترکی-استانبولی/
  • متن تسلیت فوت پدر به زبان کردی سورانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا