متن

دانلود رایگان کتاب سینوهه

کتاب سینوهه، پزشک مخصوص فرعون نوشته میکا والتاری در بین کتب برتر جهانی قرار دارد . در این پست برای شما دانلود رایگان کتاب سینوهه پزشک مخصوص فرعون را در دو نسخه پی دی اف برای شما تههه کرده ایم. یکی از نسخه ها به صورت کاملا خوانا و کامل بوده و نسخه دیگیر تصویربرداری شده از متن اصلی خود کتاب سینوهه می باشد. اینکه شما با کدام نسخه ارتباط بیشتری برقرار خواهید کرد و به دنبال ماجراجویی در 3300 سال پیش مصر می روید و غرق در داستان این رمان تاریخی فوق العاده خواهید شد با خود شماست.

داستان کتاب سینوهه تنها درباره ماجراجویی یک پزشک نبوده و علاوه بر آن نحوه زندگی مردم عادی در کشور مصر در آن ایام را نیز مورد بررسی قرار می دهد. کتابی جالب که به ترجمه احمد سادات عقیلی و ذبیح الله منصوری برای شما آماده کرده ایم.

در سال 1945 برای اولین بار کتابی به زبان فنلاندی منتشر شد و با توجه به موفقیت های به دسته آورده این کتاب در سال 1949 بود که نائومی والفورد این کتاب را به زبان انگلیسی ترجمه کرد و از آن به بعد سیر صعودی محبوبیت این کتاب در بین خوانندگان شروع شد و رفته رفته به اکثر زبان های جهان ترجمه و تکثیر شد.

دانلود کتاب سینوهه، پزشک مخصوص فرعون به ترجمه احمدسادات عقیلی (فایل پی دی اف = 2 عدد)

این نسخه ترجمه شده از کتاب مجموعه تصاویر تهیه شده از نسخه اصلی کتاب است. هرچند کیفیت بصری کمتری نسبت به نسخه دیگر دارد اما داستان اصلی کتاب به کتاب اصلی شباهت بیشتری دارد.

دانلود کتاب سینوهه ( پی دی اف اول )

دانلود کتاب سینوهه ( پی دی اف دوم )

کتاب سینوهه ترجمه احمدسادات عقیلی

دانلود کتاب سینوهه، پزشک مخصوص فرعون به ترجمه ذبیح الله منصوری ( تعداد فایل پی دی اف = 1 عدد )

انتشارات ذرین در سال 1365 کتاب سینوهه را توسط آقای ذبیح الله منصوری ترجمه و منتشر کرد. البته ترجمه آقای منصوری با متن اصلی کتاب شباهت های کمتری نسبت به نسخه دیگر ترجمه شده دارد.

دانلود کتاب سینوهه خوانا و ترجمه روان

دانلود کتاب سینوهه
دانلود رایگان سینوهه

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • دانلود کتاب سینوهه ترجمه ذبیح الله منصوری بدون سانسور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا