ترفند

عوض کردن فونت اینستاگرام

فهرست مطلب

با تغییر و تحولات فراوان در حوزه شبکه های اجتماعی بالاخره بعد از گذر از دوران فیسبوک و وایبر و تلگرام بالاخره برنامه اصلی مورد استفاده کاربران ایرانی در اینترنت، شبکه اجتماعی اینستاگرام شده است و با توجه به نوع فعالیت مردم و سیاست های شرکت فیسبوک در آن قاعدتا تا چندین سال آینده بازار استفاده از این برنامه در ایران و جهان داغ خواهد بود. شخصی سازی در برنامه های مورد استفاده توسط کاربران همیشه جز ویژگی های خاص یک اپلیکیشن است. عوض کردن فونت، تصویر ، پس زمینه و بیو و خیلی چیزاهای دیگه میتونه کاربران رو بیشتر ترغیب کنه تا آن برنامه استفاده کنند. امروز در این پست به دنبال عوض کردن فونت اینستاگرام توسط کاربران خواهیم بود تا ببنیم عوض کردن فونت اینستاگرام چه شرایطی رو داره. در ادامه با ما باشین.

عوض کردن فونت اینستاگرام
عوض کردن فونت اینستاگرام

تغییر فونت اینستاگرام

به طور ثابت چند فونت در بخش استوری اینستاگرام وجود دارد و با تغییر استایل و سبک فونت های موجود می توانید متن نوشته خود را در حالت بهتری پیدا کنید اما این تغییر بیشتر برای زبان انگلیسی و لاتین است و برای تغییر فونت فارسی اینستاگرام نیاز به استفاده از نرم افزارهای جانبی خواهید داشت. همچنین برای تغییر فونت بیو اینستاگرام نیاز به استفاده از کیبوردهای جدید که دارای شکل و فونت های متغییر هستند خواهید بود هرچند با استفاده از چند سایت و برنامه تغییر فونت نیز می توانید برای عوض کردن فونت بیو اینستاگرام نیز بهره ببرید.

معرفی برنامه عوض کردن فونت اینستاگرام

  1. برنامه Fonts for Instagram:

استفاده از این اپلیکیشن کاملا ساده بوده و پیچیدگی خاصی ندارد. متن خود را در بخش اول واردمیکنید سپس با تغییر سبک، رنگ و انتخاب مدل مدنظر خود خروجی کار را با استفاده از گزینه کپی، برداشته و در استوری یا بیو اینستاگرام خود پست میکنید. با استفاده از این برنامه زیبای خاصی به پست و استوری خود می دهید.

برنامه تغییر فونت Fonts for Instagram
برنامه Fonts for Instagram برای تغییر و عوض کردن فونت اینستاگرام

2. برنامه عوض کردن فونت اینستاگرام Cool font:

برنامه Cool font دارای فونت های مشخص شده از قبل زیادی است و یکی از محبوب ترین برنامه های عوض کردن فونت اینستاگرام، واتس اپ و فیسبوک و دیگر شکبه های اجتماعی است. نحوه کار با Cool font نیز اصلا سخت نیس و با وارد کردن متن در بخش مخصوص خود استایل های پیش فرض را انتخاب کرده و توانایی تغییر هر بخش آن را نیز دارا می باشید.

عوض کردن فونت Cool font
عوض کردن فونت Cool font

3. برنامه عوض کردن فونت فارسی اینستاگرام canva:

برنامه جامع و کامل canva برای تغییر فونت اینستاگرام در استوری و پست و بسیار موارد دیگر قابل استفاده است. تغییر فونت در این برنامه بصورت غیرمستقیم است و شما با ایجاد تغییرات دلخواه خود بر روی عکس با متن و استایل خاص مدنظر فونت خود آن عکس را ذخیره کرده و سپس عکس ذخیره شده را به عنوان استوری یا پست مورد استفاده قرار می دهید. ساخت کاور پیش فرض برای پست های اینستاگرام از دیگر امکانات این برنامه پرطرفدار در حوزه فعالان دنیای مجازی نیز می باشد.

فونت فارسی اینستاگرام با عوض کردن فونت Canva
فونت فارسی اینستاگرام با عوض کردن فونت Canva

معرفی سایت برای عوض کردن فونت اینستاگرام:

اگر به گوشی هوشمند دسترسی ندارین تا برنامه های بالا رو نصب کنین هم مهم نیس میتونین از وب سایت های تغییر فونت اینستاگرام نیز استفاده کنید و فونت مناسب برای متن مورد نظر تونو پیدا کنین.

وب سایت زیباسازی متن igfonts.io

وب سایت igfonts.io رو که باز کنین با وارد کردن متن در بخش اول و زدن کلید اینتر به طور اتوماتیک چندین حالت از نوشته متن شما در سبک های زیباسازی شده در کادر دوم نمایش داده میشه و هر کدوم رو که بخواین می تونین ک\ی و استفاده کنید. از اونجایی که شاید فونت استایل های مورد نظر باب میل تون نباشه امکان شخصی سازی فونت مدنظر خودتون رو هم دارین.

زیباسازی متن igfonts.io
  • وب سایت زیباسازی متن و تغییر فونت در اینستاگرام
  • با توجه به اینکه اکثر سایت های تغییر فونت از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنند از معرفی بیهوده آن ها به شما وسردرگمی شما خوبان خودداری میکنیم. اما برای ساخت یک عکسنوشته خاص همیشه برنامه های ادیت تصویر قوی مانند فتوشاپ را فراموش نکنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا