اخبارتکنولوژی

راهنمای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با گارانتی معتبر

فهرست مطلب

راهنمای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با گارانتی معتبر

روزانه تعدادی زیادی از صاحبین املاک و مستغلات صنعتی، تجاری، اداری و مسکونی به دنبال بهترین انتخاب جهت خرید دوربین مداربسته هایک ویژن برای ساختمان خود هستند. اما به راستی یک دوربین مداربسته چه ویژگی‌های باید داشته باشد؟ دوربین‌های مداربسته نقش پرسنل امنیتی با چشمان تیزبین و خستگی‌ناپذیر را به‌صورت شبانه‌روزی ایفا نموده و تنها در صورت انتخاب درست دوربین مداربسته از کارایی آن رضایت خواهید داشت. دوربین‌های مداربسته مناسب طبق شرایط نصب در محیط داخلی یا خارجی ساختمان و بر اساس کیفیت تصاویر تا حد تشخیص چهره و نمایش متون کاغذ تولید شده است.

فناوری دوربین مداربسته در سطح جهان فعالیتی نوپا بوده و اشخاص عادی اطلاعات زیادی در این خصوص ندارند. از این رو برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن نیازمند کسب اطلاعات لازم خواهند بود. محصولات و لوازم الکترونیکی بدون ارائه خدمات قبل از فروش و گارانتی معتبر پس از فروش چندان ارزش زیادی نداشته و اعتمادی به تهیه آن کالا نیست. شرکت تیام الکترونیک با ارائه خدمات ویژه خرید دوربین مداربسته هایک ویژن یا انواع گارانتی توانسته این خلع را در کشور پر کرده و نیاز مشتریان را مرتفع نماید.

هایک ویژن
دوربین مداربسته هایک ویژن

دلیل خرید دوربین مداربسته

مشاغل مختلف در دوران گذشته برای انجام فعالیت‌های مختلف از شاگردان زیادی کمک گرفته و نیروی فعال انسانی وظیفه فروش و حفاظت از محصولات را بر عهده داشت. در عصر جدید و ماشینی امروز با ورودی فناوری‌های فروش جدید و تقسیم وظایف تنها شاهد حضور فروشندگان در محیط فروشگاه یا پرسنل ثبت اطلاعات در قسمت‌های حساس اداری هستید. از این رو جهت کمک به امنیت ساختمان، حفظ اموال مهم و ثبت  ورود و خروج به شکل تصویری امری مهم بوده و بسیاری از مغایرت‌های حساس را در مواقع خاص مرتفع خواهد نمود.

همچنین بسیاری از اشخاص به دور از املاک یا فروشگاه خود بوده و با استفاده نوع خاصی از دوربین مداربسته متصل به اینترنت امکان بررسی وضعیت موجود را خواهند داشت. از طرفی مدیران ارشد شرکت‌ها نیز با به‌کارگیری از چنین امتیازاتی امکان بررسی وضعیت پرسنل زیرمجموعه خود را در زمان فعالیت اداری را خواهند داشت. پیدا کردن اشخاص سارق در بین شلوغی یا اشتباهات حسابرسی در صورت گمشدن پرونده‌ها نیز به کمک ثبت اطلاعات توسط دوربین مداربسته هایک ویژن میسر است.

انتخاب دوربین مداربسته هایک ویژن مناسب

در صورتی که پاسخ شما به سوال “ساختمان تحت ملک من نیازمند دوربین مداربسته است یا خیر؟” مثبت باشد؛ باید از مشاورین برای خرید و نصب دوربین مداربسته کمک بگیرید. انواع دوربین مداربسته هایک ویژن خصوصیات ویژه و کارایی خاص خود را داشته و قیمت خرید دوربین مداربسته مطابق با نوع کارکرد آن متغیر خواهد بود. از این رو باید با توجه به متراژ، تعداد محل ورود و خروج، قسمت حساس مالی و کاری در کنار اهمیت تشخیص میزان کیفیت تصاویر اقدام به خرید دوربین مداربسته نمایید.

دوربین‌های مداربسته در اشکال و ابعاد مختلف بوده و نوع مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی ساختمان به همراه محل نصب دوربین در محیط داخلی یا خارجی، بازه انتخابی شما را محدودتر خواهد نمود. توجه به مولفه‌های گفته شده بسیار مهم بوده و حتی در صورتی که اشیاء، محصول و یا قسمت خاصی در طول شب نیز نیاز به مراقبت دارد، بهتر است از دوربین مداربسته دید در شب بهره ببرید. دوربین مداربسته با توانایی ثبت اطلاعات به وسیله سیم یا حتی بدون سیم رابط در انواع هارد و کارت حافظه را دارند. تهیه و خرید دوربین مداربسته نهایی شما وابسته به انتخاب شما است.

هایک ویژن
دوربین مداربسته هایک ویژن

تجهیزات جانبی نصب دوربین مداربسته با کیفیت اصل

تنها در صورتی که از مدل‌های کوچک لامپی یا عروسکی دوربین مداربسته استفاده کنید نیازمند تجهیزات جانبی خاص نخواهید بود. اما مدت زمان بررسی برای خالی‌سازی فضای ذخیره اطلاعات مدل‌های یادشده نیز حائز اهمیت است. دیگر انواع دوربین مداربسته جهت انتقال تصاویر به سیستم ذخیره‌سازی به تجهیزات لیست زیر نیاز خواهند داشت:

  • کابل
  • فیش BNC
  • گیرنده و فرستنده بی سیم (بسته به نوع اتصال بی سیم)
  • دستگاه DVR
  • هارد برای ذخیره اطلاعات
  • دوربین مدار بسته
  • بست جهت ساماندهی سیم در طول مسیر
  • رگ یا پوشش پلاستیکی مخصوص برای حفاظت از کابل
  • مانیتور یا تلویزیون

محل خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با گارانتی رسمی

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن تضمینی برای کارکرد صحیح و طولانی‌مدت است. اما برای حمایت از این تضمین باید دوربین مداربسته را از محلی معتبر و همراه با گارانتی پس از فروش تهیه نمایید. تیام الکترونیک نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در ایران بوده و توانسته طی چند سال اخیر بهترین خدمات پیش از فروش و پس از فروش را ارائه نماید. آمادگی پرسنل کوشا و باتجربه این مجموعه برای ارائه مشاوره جهت خرید درست دوربین مداربسته هایک ویژن موجب شده تا تعداد زیادی از اشخاص بهترین انتخاب لازم را داشته باشند.

از طرفی با توجه به الکترونیکی بودن قطعات احتمال بروز مشکلات وجود داشته و طی مفاد مشخص شده در قرارداد ضمانت‌نامه، عمل پشتیبانی فنی صورت خواهد پذیرفت. استفاده از خدمات پس از فروش طی 3 الی 5 سال به افرادی که هیچ تخصصی از تجهیزات رایانه‌ای نداشته و دچار مشکل شوند، بسیار مناسب و کارآمد است. تعداد زیادی از صاحبین مشاغل اشخاص مسن بوده و علاقه‌ای به یادگیری فناوری جدید ندارند. بهره-مندی از چنین امتیازاتی از سوی تیام الکترونیک موجب ترغیب آن‌ها برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از این نمایندگی فعال شده است.

هایک ویژن
دوربین مداربسته هایک ویژن

استعلام قیمت خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

تنها با مراجعه به بخش فروشگاه سایت تیام الکترونیک نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن امکان استعلام تمام دوربین‌های مداربسته و تجهیزات جانبی را خواهید داشت. تنوع دستگاه DVR، هارد دیسک، فیش، کابل و دیگر تجهیزات موجب شده تا برای خرید دوربین مداربسته و تجهیزات مورد نیاز مشکلی نداشته باشید. درج لحظه‌ای قیمت نیز به خریدارانی که منتظر کاهش قیمت و ثبت سفارش هستند کمک کرده و قدرت خرید مشتریان را افزایش داده است.

دکمه بازگشت به بالا